攰了.

                                                                       

                                                                              

                                                                                        唉..中四嘅生活..

                                                                                        无形的压力喺身边徘徊..

                                                                                        喺学校..喺屋企..

                                                                                        就似冇自由嘅人..喺高空中挂飞..

                                                                                        总係得唔到屋企人嘅信任..

                                                                                        亦都担心自己..

                                                                                        是否可以牵定一颗又目标滴心..?

 

                                            刊登時間:2007-10-02 12:08 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]