攰了.
唉..中四嘅生活..
无形的压力喺身边徘徊..
喺学校..喺屋企..
就似冇自由嘅人..喺高空中挂飞..
总係得唔到屋企人嘅信任..
亦都担心自己..
是否可以牵定一颗又目标滴心..?
刊登時間:2007-10-02 12:08 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]