亲爱滴傻婆.
喺咪好攰啊傻婆?
我永远都支持你架!~
要同你睇流星..一齐考中大..
讲真..好挂住你啊我..
^_^
刊登時間:2007-09-08 07:56 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]