亲爱滴傻婆.

                                                                       

                                                                              

                                                                                                          喺咪好攰啊傻婆?

                                                                                                          我永远都支持你架!~

                                                                                                          要同你睇流星..一齐考中大..

                                                                                                           讲真..好挂住你啊我..

                                                                                                          ^_^    

 

                                            刊登時間:2007-09-08 07:56 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]