加油啊!

                                                                       

                                                                              

                                                                                                        正式上课啦..

                                                                                                        觉得都好攰下..

                                                                                                        每晚竟然可以8 9点就训..咩概念..?

                                                                                                        咿家同傻婆send短都好似少咗好多啊.

                                                                                                        或者就喺啲人讲嘅中四喺冇拍拖时间...

                                                                                                        呼~虽然攰..但喺我都明白,我一定要坚持!

                                                                                                         可以考间好大学就喺人嘅一生..

                                                                                                         加油啊我哋要!中大见啊要!

                                                                                                         再难都要挨落去!

 

                                            刊登時間:2007-09-08 07:52 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]