|
加油啊! |
|
正式上课啦..
觉得都好攰下..
每晚竟然可以8 9点就训..咩概念..?
咿家同傻婆send短都好似少咗好多啊.
或者就喺啲人讲嘅中四喺冇拍拖时间...
呼~虽然攰..但喺我都明白,我一定要坚持!
可以考间好大学就喺人嘅一生..
加油啊我哋要!中大见啊要!
再难都要挨落去!
|
|
刊登時間:2007-09-08 07:52 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 66 | » |