哇咔咔___*
第一次觉得中四系感好..
难得上电脑课可以系度写写日志..
呼~原黎我地都唔驶返学啊...哇咔咔..~!!
不过,下个礼拜..好多EXAM..
要加油啊傻婆..嘻..
落课噜~闪人....>_<
刊登時間:2007-09-14 11:55 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]