Karen.L's Blog
Don't cry because it is Over.
Smile because it Happened.
ArKei0706
暱稱: Karen
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2011-10-21
2011-10-05
2011-09-20
2011-08-23
2011-08-14
文章分類
全部 (63)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 63
留言總數: 51
今日人氣: 2
累積人氣: 1411
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 2 月 16 日  星期三   寒冷


2011-02-16 分類: 未分類

今日發現左一樣野~
原來我係好怕凍架~
今日著左好多件3 番學~
數數下都應該有成6-7 件~
真係有d變變地態~

今日係學校發生左件事~
真係可怕~
我唔明白一個令人討厭既人比人打,
其他既人都會認同打人個個人~
仲要話個個人打唔夠佢~
係....雖然比人打個個人真係好討厭.
但係....係唔係真係要動手呢~
最重要的係.....連自己係咩身份都唔理就打人~
真係唔驚比人停課架咩~
唉~真係估唔到身邊有d咁既人~
仲要佢打人已經唔係第一次~
今日仲要打到個個人咁樣~
真係目不忍睹~

佢真係唔驚有人.....報串架咩???
真可怕~
仲要我今日係到睇住佢地....
真係好無奈~
唔知應該點樣.....
只有....睇住佢.........

....今日個個人既心情都好差~
我....係其中的一個~
又罵我mum....都唔知點解會咁嬲架....
唔通....黎m~ 呵呵~
又唔係丫~  死喇~
係唔係我有病呢~



2011 年 1 月 27 日  星期四   清涼


2011-01-27 分類: 未分類

今日係1月27日了~
尋日放學自己一個人去左7B個到聽講座~
一個小型的講座只有我一個F.5 同5-6 個F.7~
咁呢個就係講關於護士既工作~
真係一個好唔錯既講座~
知道左好多呢個工作的資訊啦~
其實做nurse 都係一個好好的路~
因為學到既野又好多~
salary 都好wor~
仲有~this is my dream job~
hope 可以到nursing school~
hope 可以finish the HKDSE competely~
加油~

前日呢~
竟然去左睇今年佢地打學界wor~
我自己都唔信我真係去睇~
 一放學就飛的的去左友愛~
佢地的實力係有進步架~
加油喇~
諗番起之前那一次不完美結束的籃球
其實我係當中都有好多人生既野係可以學到既~


而今日呢~
我有一個好巨大的苦惱~
就係L.S IES~
我一個會憑著自己的努力kill 左佢~
呵呵~
支持自己~支持我的朋友啦~
中5 個個人都好忙~
仲可以見到個老師都好緊張我地~
何sir 成日都好似個呀pa 係到提醒我地~
miss ling 都係啦~
李sir 同miss 唐都好緊張我地既ies...
真係做到人都傻呀~
To try my best~

唔好比人睇死~



2010 年 12 月 23 日  星期四   清涼


2010-12-23 分類: 未分類

^^....一切忙碌的事情已經完結了~
可以休息了....
不過在休息中....都要努力~
這幾天一放學回家便睡覺~
我的精力已經回復了~
哈哈~

22/12 到了呀grandfather 的home 做節
           有好多food 呀~
           魚. 蝦.蟹. 仲有打邊邊.....
           有湯....仲有湯圓.....仲有糖水....超多...唔知咩事~~~~~
           好期待下年的做節tim~
           又可以食食食~~~

23/12 唉...23日是第一日的放假~
           這天就要犧牲給化學~
           9.30a.m 便要到學校
           原來只是拎一份mc....
           之後仲有2.30 hours 就是在做做做....
           真是很想回家.....=3=

好~在今個X' mas hoilday~
我要做功課& 溫書
1.   三個english writing
2.   多份的physics MC
3.  中文 功課
4.   L.S's IES
5.  Chem 的 MC~

仲有...多多多~~~~



2010 年 12 月 16 日  星期四   寒冷


2010-12-16 分類: 未分類

今日一起身~
第一樣做既野就係打1878200~
聽下今日有幾多度=3=
wow 今日得6度咋~~~
好凍呀~~~~

好講下另外一件野先~
今日lunch time 練歌~
如常地~
都係冇啦啦唔知咩事比人罵~
真係好想同佢講粗口~
次次練歌都係咁~
次次都係咁~
人地班練歌就開開心心~
我地5e.....一d都唔係lor~
次次都係受刑日咁~
練歌比人罵~
整到成班既氣氛都唔好啦~
都唔知佢係唔係有病架~

人地比下suggestion~
又係到話人比咩suggest 呀~~~
唔怪得之整到我地班既氣氛係咁"好" 啦~
唉~ 都唔知佢係唔係有精神問題~
壓力大.....???



2010 年 12 月 13 日  星期一   陰天


2010-12-13 分類: 未分類

今日早上番學的時候呢~
當我在等車..行路...的時候~
我都有一種感覺~
就是好似我低from 既感覺~
好似係今日冇咩壓力咁~
真好~

今個星期係歌唱比賽既last week to training 喇~
今日個音樂堂係到企位唱~
都幾好丫~
不過d 人就番唔齊~=3=
音樂比賽仲有好多野都未得~
1.d 人既樣啦~smile~
2. 就係miss lee 話我地冇咩尾音wor~
3.大細聲=3=
4.仲有d action.....
死啦~點好呢~~~~唉~~~~
今日lunch time only train one action~
咁就train 左30mins~
=3=   o......

之後放學呢~
打完bowing 就去book christmas 既野~
訂左個$1238 個一set野
hope 夠食啦~
不過唔夠食都冇計架喇~
因為我係一個咁衰既人~~~~呵呵~~~~哈哈哈哈~~~~
到時先算啦~~~~

係呀~尋日sleep 發左個dream~
真係好恐怖~~~~~
wow...我見到美國打我地香港呀~
...........見到一間間既戰機......之後 fire~
死啦~做咩有d 咁既dream~
有病架~~~~~>vv<