今日的天氣真係好~ 望落條街都精神d 呀~爽爆. 尋日又發左個惡夢...... 真係覺得自己有d精神問題..... 我竟然見到我仲有6本圖書未還... 仲要係好耐未還.... 比人罰$$$ 五千幾wow~ 真係好有病...... 嚇死我了~~~~ 我邊有$ 還呢~ 唉~今晚都係早d sleep~ 唔好又發埋d 咁既嚇人dream 喇~
It's a beautiful day...... yeahyeah~~~~ 笑笑笑~~~~輕鬆哂~
今日又bbq..... 哈哈~ 上星期都bbq 完~ 成日都如呀婆...呀e...同媽打bbq~ 厭了~
輕鬆的一日..... 今日放學同kk係m 記做野~ 呵呵.....整到7.00p.m到~ 之後一齊食dinner~ 話是話....我諗今日都係第一次咁樣同佢食咋~ 都幾好丫~ 唔知點解...我地既話題係無限既~ 好多野講^^.... 之後仲同大快活見到小吉~ wow....佢同佢呀ma食~ 之後我地就一齊食~ .....原來佢宜家養dogdog WOR..... 不過....i dislike it....Oh no~~~~ ugly~
明天便要上學了~ 復活節的目標並不成功......失望