聽日就係我既last day 喇~~~
咁快就十天了~
番工的日子真係好累~
日日7.30am 就起身~
9.00正番到公司~
朝朝都要同人講早晨~
一開始真係好唔慣...
但係...到左今日第9日都算慣左~
但係聽日就完了整個實習了~
有d唔捨得tim~ 少少啦~
好記得呢十日都係我家姐呀fd 陪我呢d路痴去食野~
日日都有唔同既美食~
而工作方面呢...
真係好得閒....
雖然係朝九晚五...
但係成日都係到sit~
nothing to do~
我呢十日學到ok多野啦~
打下電話....聽下電話......打下野.......print 下野.....寫下野...講下野......整下野呀~~
係咁e 又過一日了~
日日番到office都好開心.....
因為我係第頭頭幾個番~
on time....wow
一去到我個位....
朝朝第一件事做既呢...
就係睇下貼係電話個張紙仔"God bless you"""
SO warm~
哈哈~
日日放工都睇下view~
心情都relax d 呀~
alright~
香港既日落都幾靚丫~
it's a beautiful day......
|