Karen.L's Blog
Don't cry because it is Over.
Smile because it Happened.
ArKei0706
暱稱: Karen
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-10-21
2011-10-05
2011-09-20
2011-08-23
2011-08-14
文章分類
全部 (63)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 63
留言總數: 51
今日人氣: 5
累積人氣: 1420
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 1 日  星期三   晴天


2010-12-01 分類: 未分類

哈哈~又到左12月喇~
真係開始有d驚呀~>w<
haha 加油~剛剛做完IP
先可以咁得閒打呢個野~

今日又係調位日...
=3=locus 竟然坐我前面....
真係有d 唔知點樣...
因為都好似冇咩野同佢講咁..@@
不過~而家呢個位都幾好丫 ^^....

仲有d咩講好呢~...既.....
都冇咩啦~
我而家好想快d 去bath~
之後整好d 野~~~
就可以sleep 喇~
我既目標係1.00前sleep~~~~加油~~~
hope 可以啦~



2010 年 11 月 14 日  星期日   晴天


2010-11-14 疲倦 分類: 未分類

11月15日~~~都唔知有d咩做~
今日1點先起身~
好耐冇try過了~
4點就去左仁愛堂~同law yan 慶祝生日~
不過都係打保ling~玩左一局~
8個人玩8局....一條line~
唉~足足玩左成1.30 hour~
點解可以咁耐架=3=
今日都到保ling 場~~~~就有番好多回憶了~
對上一次玩都係同之前籃球隊d fd~
哈哈~都係一個好難忘既回憶呢~~~~ =]

打完保ling之後就散~~~真係好冇"引"呢~
之後去左吉吉島~
同呀ma& 家姐去買北京d野~
有手套啦~3啦~暖包~毛毛帽....仲有cream~
仲有masks ....同我sister 一齊同~~~~
超左野~~~~冇$$$$$$ =3=

而家12.28 a.m
仲有好多野未做~
一陣5.00a.m仲要同我father 去行山~
poor kei~
d hw 仲有好多~
仲要執野去北京  ....=3=
比d energy 我丫~~~加油~~~



2010 年 11 月 13 日  星期六   晴天


2010-11-13 愉快 分類: 未分類

今日學校開放日第二日了~
今日見番到多生命中不同的過客~
原來佢地一個個都對我好重要架wow~
雖然唔係好fd, 但係都有1.2句講下丫~
haha~見番icy,敏惠,仲有好多好多~
唔記得左了......哈哈~
不過~都認得佢地既~

今日係englishland做helper again~
見到好多唔同既舊生番黎學校當中....
一個個都穿上不同顏色既畢業袍~
真係好希望我有一日都......
不過....這真係一個好大既困難呢~
見到佢地咁...
我都好想...好想.................
>.<

看看facebook見到有個fd 介紹一首歌~
亦都係我好love既~
叫做"勇敢走出去"

我並不完美也並不特別
而祢卻是為我捨棄生命的主
我時常軟弱也許會迷惑
但祢是道路真理和生命
 



2010 年 11 月 12 日  星期五   晴天


2010-11-12 愉快 分類: 未分類

哈哈哈哈~
又到了11月了~
尋日kk 生日...真係唔知買d咩比佢好~
結果.....冇買野~~~
唉~佢又係咁係到話我.....超可憐

今日係學校15週年~開放日~
早上10點先起身~真係好好~
11.30 先番到學校~yoyoyo=]
係englishland 到做helper~
時時刻刻都係到食pop corn~
hehehehe~食死人了~

到左lunch time~
miss lee 仲help 我地訂飯tim~
之後2.00就開始練唱歌~
因為要合唱團獻唱~
原來今日先覺得首歌係咁好聽架~
For the beauty of the earth~
呢個做左我個memory喇~
仲有今日呀朱問左我一個好尷尬既問題呢~
唉~都唔知點答佢好~~~
放學同左kk.cathy,koey,momo,山地佢地買gift~
最後......buy 左a watch~
hope law yan will love it la~

開始倒數~
仲有4日我就去北京了~
唔知北京會唔會好玩架呢~
希望.........

仲有15個月~
唔係好多~要珍惜了......
等等等~~~~~~~

最近同英生改左首歌~
"i can show you my heart,
i can show you my shoulder"



2010 年 9 月 15 日  星期三   晴天


2010-09-15 傷心 分類: 未分類

今日真係唔好開心~
第一次唔知點樣解決呢一件事~
呢一次事對於我黎講真係黎得太突然喇.
其實唔通真係kk 所講~
最衰都係我一開頭寫左做副主席!?
其實咩都唔可以預料得到~

今次真係係我第一次~
諗唔到點樣做既一次事~
知道了之後....我的感覺竟然係....放棄~
"你去做吧!!" 心中想~
我們班真的團結嗎~
真的不覺得~
太多的小圈子了~
對ma~唉~~~~唔知點做好~
只可在旁觀察~

真的不想罵你~
真的不想你掉臉~
所以選擇了放棄這一個不是方法的方法~
應該是最好吧~

可能我有我的錯~
但.....總之~
我已選擇了~退後這一步~
因為我怕....會.....破口大罵~

今日週會有個人話~
你有冇一個可以為你保守secrets 的人呀~
我發現......沒有~
一個掛~
但是我知道~還有一個~
她是我的知己~算吧!?