哈哈哈哈~
又到了11月了~
尋日kk 生日...真係唔知買d咩比佢好~
結果.....冇買野~~~
唉~佢又係咁係到話我.....超可憐
今日係學校15週年~開放日~
早上10點先起身~真係好好~
11.30 先番到學校~yoyoyo=]
係englishland 到做helper~
時時刻刻都係到食pop corn~
hehehehe~食死人了~
到左lunch time~
miss lee 仲help 我地訂飯tim~
之後2.00就開始練唱歌~
因為要合唱團獻唱~
原來今日先覺得首歌係咁好聽架~
For the beauty of the earth~
呢個做左我個memory喇~
仲有今日呀朱問左我一個好尷尬既問題呢~
唉~都唔知點答佢好~~~
放學同左kk.cathy,koey,momo,山地佢地買gift~
最後......buy 左a watch~
hope law yan will love it la~
開始倒數~
仲有4日我就去北京了~
唔知北京會唔會好玩架呢~
希望.........
仲有15個月~
唔係好多~要珍惜了......
等等等~~~~~~~
最近同英生改左首歌~
"i can show you my heart,
i can show you my shoulder" |