Karen.L's Blog
Don't cry because it is Over.
Smile because it Happened.
ArKei0706
暱稱: Karen
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-10-21
2011-10-05
2011-09-20
2011-08-23
2011-08-14
文章分類
全部 (63)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 63
留言總數: 51
今日人氣: 1
累積人氣: 1428
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 12 日  星期日   陰天


2010-12-12 分類: 未分類

悶悶悶~
呢日都冇咩野做~
呵呵~~~~
做hw~ 剛剛做完lu~
真開心..........開始倒數...
仲有10到就放假~~~開心開心~

......我好想快d 有時間去做自己想做既野呀~
....加油...努力~
哈哈~都唔知自己今日做咩~
語無倫次~呵呵



2010 年 12 月 11 日  星期六   陰天


2010-12-11 分類: 未分類

星期6, 哈哈~
今日lunch同koey 可晴...cathy mo~
去左沙田帝都hotel 食buffee~
170$$$ 好低呀~
食左好多野~~

dinner 仲要打邊邊~~~~
食到想嘔~~~~哈哈~
好full 呀~~~

唉~~~另一方面~
真係好對唔住肥long 呀~
一次又一次咁樣推左佢~
成日放佢飛機~
sorry 呀~
死啦~hurt 到佢爆炸.......>w<



2010 年 12 月 10 日  星期五   清涼


2010-12-10 分類: 未分類

WELL.....weekend again~
Happy time~
Today, we hold a farewell party for Locus~
我地班叫左45set 既m 記~
=3= 整哂d 薯條出黎整薯條山~
之後食個陣時~
d人又要整番起d 薯條~
真係好......無聊~ 不過~
呢一次係一個好難忘既回憶黎呢~

係wow...今個星期2...
我個細表哥做左人地個爸爸喇~
有左個3.24kg 既 仔仔~
真係好可愛呢~~~
又白又肥~~~~
我諗我大個~都要生bb ~~~~
love死佢地喇~~~

聽日11 點就要去沙田同fd 食自助餐~
hope i will have wonderful day~



2010 年 12 月 6 日  星期一   晴天


2010-12-06 疲倦 分類: 未分類

哈哈哈哈~
全部既SBA...做哂喇~
開心.....差一個oral assessment咋~
今日lunch 有練歌...不過因為等飯到而冇去~
唔知係開心定係.....
其實講真真係唔知點樣做好"主席" 呢個職位.....
唔掛得知做"e" 班既主席真係會令人想死呢~
唉~又唔可以話唔合作~
但係點樣都係冇人地班咁玩得~
點樣做先好呢~=3= 冇idea~
唉~~~~~~~~~~~~~~~

其實今日個個sba都有d 唔係好開心....
因為真的可以見到一分耕耘,並不是一分的收穫...
kk今日早上又是同我說這個道理~
自問....其實我並不是那些不用溫書而成績好的人....
但亦不是因溫書而成績好的人...
真的不明....如何才會成績好....
我見到有很多朋友都是上一次堂便會記得全部的資料~
但....我....沒有可能是記得到呢~

加油吧....



2010 年 12 月 3 日  星期五   晴天


2010-12-03 分類: 未分類

今日星期五~
如常咁樣係到上堂啦~
真係好開心又可以放架喇~

夜晚個陣睇埋我個本睇左half 既書~
真係愈睇愈想睇~
一路係到睇又一路係到喊~
仲要係喊到.......超級嚴重~
d 眼淚不斷咁流出黎~
本身諗住留d 聽日先睇~
不過睇下睇下~
又想continue~
真係好好睇~"叫做=和媽媽一起度過的900天

可能其實我係一個好感性既人~
好容易就喊左出黎~~~~
一個97old 既婆婆怎可能靠住佢78既兒子踏住三輪車走遍中國呢~
但事實佢地就係得左~
可能係佢地個意念太強了~

睇完之後真係對我自己作出左好多既反思~
^^"真係好開心係圖書館偶遇到呢一本書~
超級直得一看