金日係HK行街...行左好耐...突然係其中一條街//我smell到好大陣狗味!! 好掛住我大佬(我大佬即係我隻狗Boggie哥ar...XD)
金日無野發生!!
期待聽日去HK!!
係金晚我整嬲左佢~
我同佢講中2小學雞ge girl!!
我覺得 佢好嬲la!!
i am so sorry for her!
金日蕃學有3堂都係度sleep!!
我都5想~maybe係因為尋晚ge謝師宴la!!
尋晚真係好好玩呀@v@
影左好多相呀*
估5到會撞鞋>.<
頂~~我連續2days無帶keys!!
蕃到屋企門口得個等字..../shit
佳哥話我再訓!!
會羅個排球掉我呀!!蕃學 我5訓la!
金晚我好想睇系烏拉圭win 呀!!
唸蕃起尋晚謝師宴~
哥個高中畢業生jun同我講!
金年我高1升5到ge話!!佢會蕃黎打7我呀!!
我5會比里個機會佢架!!
我一定要直升呀
金日派左成績表la!
成績合格!ok
一陣4點就知自己成年來黎ge收穫la!
我有驚ge感覺!
但我對自己有信心!sure pass!