All about Ar No jeff
=]]~~
just do it!
ArNojeff09
暱稱: Ar No jeff
性別: 男
國家: 澳門
地區: 望德堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
加油jeff.今年一定要升...
last 1 日加油呀!
馬膠////
成2個week...無練... ...
2010-09-12
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 419
今日人氣: 2
累積人氣: 2517
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 25 日  星期一   晴天


聽日蕃學啦...要派成績啦!! 疑惑 分類: 未分類

金日我又照樣咁不就3點蕃學打波....

金日糾正左好多野....全部都識蕃哂!!

聽日蕃學啦...要派成績啦!!

in my heart i am very worry!!

beacuse b華同我廣我體育fail....我都o哂....我都唔知點解會咁..

我明明睇過undo張分表我全部都pass架!!我唸應該係佢搞錯左d野呀!!

還有我作弊個科都唔知點呀

等待聽日ge來臨!



2010 年 1 月 24 日  星期日   陰天


成個人已經散哂啦 疲倦 分類: 未分類

0



2010 年 1 月 23 日  星期六   晴天


好攰ge 1日 睡著 分類: 未分類

金日朝早練完波....

攰到我都唔想再上山練表演ge野啦!!

跟住david lei打比我話不如打的上山啦!!之後上山

練練下feel 到好攰唔想再練啦!!跟住同老蚊偷走....

晏就去做工作人員我負責掛benner(好大塊橫牌呀)

之後...做完啦..開始攰啦

之後都無再做啦!!

超攰ge一日...

聽日跟人地班去bbq.....我要早d訓啦聽朝我要幫人搬野呀..................期待中



2010 年 1 月 21 日  星期四   晴天


幾好ge一day 驚訝 分類: 未分類

金日朝早去左文化中心同成班f3d係度練表演ge野!

跟住同蕉仔.肥仔.chonin佢地去食飯....

之後蕃學練波啦..要著學校運動嬲先入得學校(學校運動嬲=入場卷)唔著要比人屌呀

我一唸起要蕃學練波就唸起林錦華我就覺得佢會對我好失望同好嬲我呀因為我考試作弊....(ps以後唔再犯)

蕃到去..我睇到有d人係到裝cam呀!!我地要上鏡啦做大明星啦!

政府比錢裝cam..學校田田開心我地就....(唉唔好提啦)

練完波之後..我睇得出b華好似無嬲我咁..佢讚我有進步(我第一次聽到佢讚我呀)

我知道我咁ge進步係未夠ga!!我會繼續努力x2做好打波佢!!佢同我廣我想練好d繼續有進步ge話..就要比心機練波要唔好缺席呀

聽日好忙呀...

朝早9點-11點去蕃學練波...跟住練完之後即刻跑去文化中心同佢地練野.食飯.下就2點-5點幾呀蕃學練波~

好忙呀里幾日!

 

 



2010 年 1 月 19 日  星期二   晴天


2010-01-19 愉快 分類: 未分類

金朝本身唸住4點鍾起身溫英文!

but個鬧鐘響4點鍾左之後我唔知自己點解張個鬧鐘dum蕃入張被入面!

跟住7點鐘起左身...我發現已經7點啦!!我都未溫過英文!

跟住我即刻跳落床..刷牙洗面!!即刻溫習!(早餐我都未食ar)

我用左緊儲ge45分鐘黎溫!!最後考個陣當我見到張卷無我想像中咁難!!咁都好d!跟住張卷我好彩都識做!(好彩我個45分鐘有拚命溫習)

考完英文之後!!同班入面哥幾個一齊去左m記食早餐!跟住我地去買餐!

m記ge人請我地食多一個餐!我地5個自己本身有一個餐佢送多一個比我地!我地5個人張哥個餐平均分!(ps.真爽...好人唔使錢請食早餐)

我地幾個幾嘈咁係到食早餐...我覺得有d煩呀!!但係無左佢地又好靜...好唔習慣咁!真係唔矛盾ar!(神你逼我入了魔,愛侶幾百萬)

金晚我要努力溫數學呀!希望聽日張考試卷我一定識做呀!比心機搞掂埋last一日ar!