金朝本身唸住4點鍾起身溫英文!
but個鬧鐘響4點鍾左之後我唔知自己點解張個鬧鐘dum蕃入張被入面!
跟住7點鐘起左身...我發現已經7點啦!!我都未溫過英文!
跟住我即刻跳落床..刷牙洗面!!即刻溫習!(早餐我都未食ar)
我用左緊儲ge45分鐘黎溫!!最後考個陣當我見到張卷無我想像中咁難!!咁都好d!跟住張卷我好彩都識做!(好彩我個45分鐘有拚命溫習)
考完英文之後!!同班入面哥幾個一齊去左m記食早餐!跟住我地去買餐!
m記ge人請我地食多一個餐!我地5個自己本身有一個餐佢送多一個比我地!我地5個人張哥個餐平均分!(ps.真爽...好人唔使錢請食早餐)
我地幾個幾嘈咁係到食早餐...我覺得有d煩呀!!但係無左佢地又好靜...好唔習慣咁!真係唔矛盾ar!(神你逼我入了魔,愛侶幾百萬)
金晚我要努力溫數學呀!希望聽日張考試卷我一定識做呀!比心機搞掂埋last一日ar!
|