金日係考識ge第一日中文考左啦!!
我覺得幾ok!!because我成張卷我都識做呀!!
but遺憾的是我幫左一個人作弊......跟住比人捉左!
my parents 同我廣里個係一個好好ge教訓!!
等我下次唔好幫人作弊!
我金晚會好好咁唸清楚我金日做過d咩黎!
我唔會再咁做ga啦!!
期待聽日考試!!努力溫習!!
作弊已經係past tense啦我唔唸咁多啦!!我要努力溫習啦!!
係金日我好努力咁做電腦報告!
我發現有好多野係要copy ga!!
金日成日望住個mon!
我好暈ar!!望到ge都總係好光ar!!
一陣我要溫習ar!!
我要溫考試內容呀!我要未雨綢繆ar!!金段ge考試我要好努力拉蕃哂d成績蕃黎呀!
考試一齊努力啦!!
我希望第二段ge last 一個week我地班可以無咁多野發生啦!!
紀律好d啦!!唔好要再激Q文啦!!
我唔想再睇到佢喊呀!!
我希望佢唔好走啦!!權力係你隻手到!你可以改變你ge決定ga!你一定要繼續做我地ge班主任呀!!對唔住呀!
係金日我打波我無好似上個week咁!!
比人話我玩玩下唔認真咁!!
因為我有比心機練波!!
聽日就要表演比校長睇....
希望我地班可以做好佢啦!!
金日都無咩野好打呀!!
係金日呀曹生話我地成班36個人得4個人生物pass ge時候!!
我成個人即刻down哂!
我溫左ge野居然會咁!!
真係好唔憤氣ar!!
係個1刻我真係唔知點咁呀!!頂!!
希望我考試唔會係咁啦!!里個我實做到呀!!
期待聽日打波呀!!打好波!!
唔好玩玩下我要好認真ar!!
金日系放假ge第2日呀!
我要準備一下啦!
收拾心情啦!
因為我d功課未做過呀!
我聽日要ko哂佢地呀!