All about Ar No jeff
=]]~~
just do it!
ArNojeff09
暱稱: Ar No jeff
性別: 男
國家: 澳門
地區: 望德堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
加油jeff.今年一定要升...
last 1 日加油呀!
馬膠////
成2個week...無練... ...
2010-09-12
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 419
今日人氣: 1
累積人氣: 2513
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 2 日  星期三   雨天


waiting 不屑 分類: 未分類

金日6/1...

無咩野做//

蕃舊屋汁野!

考完試里幾日先睇到pt手球隊羅左ipm理工邀請賽ge亞軍!

個個都有牌羅/唉...我無份呀!

/佢地高中本身叫我報埋//不過我話畢業考ar//唔啦//

不過都值呀!為左畢業考..應該放低d野呀!

聽日要蕃學呀/

我要羅蕃我初2 ge成績表呀

用黎遊學升學用呀!

waiting 6/4 &canada



2010 年 4 月 28 日  星期三   晴天


<<<>>> 愉快 分類: 未分類

金日打波..

wear新波3!!

凌鋒9號仔!!haha

練完排球..

見到好多澳門運動勁人!!

估唔到佢地有1個曾經係我e+打ge哥隊做過隊員..即係我ge前輩啦

跟住去練手球!!

練到手球開場個陣...

我mak豬榮....

豬榮炸人波lor...佢係可以防守到咁樣lor!!

到我進攻個陣...突破佢啦...he is豆腐料子...(ps豆腐料子係咩...跟住會點你地知啦)

yes終於入左1粒啦!! WA我練咁耐第一次係開場個陣入炸!!

跟住我用速度絕招偷佢地波...偷左幾個..

跟住自己加速run打快攻啦!!頂比人吹我重拍..走步!!幾球都係咁!!

浪費哂d chance!!個d chance係我流盡血汗搶蕃黎架!!咁就比自己浪費哂啦!!fk

唔知點解run個陣...有種feel怪怪的!!就比佢吹啦

下一堂我一定唔比自己咁呀!!

原來係理工羅個波throw ar sir要做20下 仰樽架!!我做左1次throw ar sir!!fk ..佢好認真咁叫我做呀

 



2010 年 4 月 27 日  星期二   晴天


>>> 分類: 未分類

潑水節完左啦!!見到好多服裝展示好靚呀!!

但係都好辛苦lor...我見到佢地咁冬仲要比水淋!!睇到我都起哂雞皮呀!!

唔知點解呀saogor蕃學個陣好似無野咁ge

同左好多人影相呀!!時間: 2010-04-27 10:11 PM
檔名: DSC00204
大小: 54.15 KB
尺寸: 480x640px

里兩日蕃學個鼻都好辛苦呀!!

狂用紙巾呀

好想佢唔流d野出黎呀!!

羅左件波3啦!!時間: 2010-04-27 10:11 PM
檔名: DSC00361
大小: 51.94 KB
尺寸: 480x640px

其實我覺得有機會代表里隊..真係好唔容易...but都好開心!!

雖然暫時戰績唔多好!!打2場都lose!!仲有2場要打呀!!

一定要加油努力!!金年一定要畢業呀!



2010 年 4 月 14 日  星期三   陰天


today is so sad!! 傷心 分類: 未分類

金日係第四段開始!!

時間開始好急呀!畢業!考試距離我地有6個week呀!!

我要用努力去証明自己係得ge!!

金日中文堂...

講考試卷話我地班最高係79分!!

79分79分79分!!最高係79分!!呆左lor~~好囧呀

我走去同miss講我有溫習呀...我有無7字頭呀

佢話我有...跟住我問佢我係唔係79分哥個呀!!

佢點頭話係!!我連80都無!!唉點算呀

我希望我第3.第4段都做到合格生!!pass

下就去練波...

b仔理蕃我地啦!!

練完波走個陣!!

澳門隊教練蘇東文話david lei and4眼仔比機會你地入澳門學界2team!!

如果係我我會吐飯應lor!!

有機會比自己見識一下wo!!當然好啦!!但我暫時無份呀

講真...我真係好想入呀!!

我要用努力去証明都有里個能力去做到里樣野呀!!

加油呀!!加上畢業考我一定要pass呀



2010 年 4 月 10 日  星期六   陰天


2010-04-10 愉快 分類: 未分類

金日考完英文一科!!

頭2part背ge識呀!!

but其他part有d難呀...

我唸我得60幾分炸!!

種有4科等緊我....

我要努力加油x2呀!!

我希望睇左ge人都會努力加油x2!!留cm啦