金日打波..
wear新波3!!
凌鋒9號仔!!haha
練完排球..
見到好多澳門運動勁人!!
估唔到佢地有1個曾經係我e+打ge哥隊做過隊員..即係我ge前輩啦
跟住去練手球!!
練到手球開場個陣...
我mak豬榮....
豬榮炸人波lor...佢係可以防守到咁樣lor!!
到我進攻個陣...突破佢啦...he is豆腐料子...(ps豆腐料子係咩...跟住會點你地知啦)
yes終於入左1粒啦!! WA我練咁耐第一次係開場個陣入炸!!
跟住我用速度絕招偷佢地波...偷左幾個..
跟住自己加速run打快攻啦!!頂比人吹我重拍..走步!!幾球都係咁!!
浪費哂d chance!!個d chance係我流盡血汗搶蕃黎架!!咁就比自己浪費哂啦!!fk
唔知點解run個陣...有種feel怪怪的!!就比佢吹啦
下一堂我一定唔比自己咁呀!!
原來係理工羅個波throw ar sir要做20下 仰樽架!!我做左1次throw ar sir!!fk ..佢好認真咁叫我做呀
|