今日又吾知起身,訓到2:00 之後沖涼洗頭返工,但我係早左 出門口既!呵,3:36打比同 事一齊返公司,之後頌有時間, 但次次企陣門口都好累,吾知點 解!!到左拾野時,臨尾竟然有 人偷野,搞到好遲先收到工,無 奈!!唉..D人勁缺德囉!! 偷野@@