琴日同左算多人傾計,突然自己人緣勁好 之後同駿傾電話,傾到4:00,訓到好 耐11:00起身,打電話對方叫起身, 哈哈!點知2個都吾願起身,好笑耶!! 1:00出黎去左食野,再唱k,再食. 品,再去magebox行街,咁岩体有 咩戲,點知2個都想体魔洞,之後買票, 体9:40等到超耐,一邊等一邊打機囉 唉..我覺得套戲吾係恐怖,一我係比戲 (客)陣,2我係比隔離個個把客)陣, 就係丫駿...>@<之後体完無車搭, 就去左官塘食野,之後就返左屋企,又係 到傾計,傾到5:00今次...