今日又要返工,仍係最後一日,因為 听日放假,哈哈^V^返到公司以為得 我一個返晏,原來吾係有丫HA,同 丫雪,今日係咁係收銀收娥,正係晚 上個2個鍾係門口企而已,點知咁岩 撞到丫魚,傾到一陣,放工開電話時 見到有個信息,不知為何有點開心吧 !打給他傾了一陣子就在家看台劇吧