今日放假lu~但無節目,一訓就訓到3點 之後我老豆打比我去体戲,點知想沖涼時 我家姐又突然起身,同我曾廁所><哼! 去左mage box,差d就趕吾切 体孔子!!之後体完覺得蠻好看,再去 食野!!係咁食m記,再返屋企食飯, 最近勁大食,但又吾會諗肥呢個問題, 哈哈!真是搞笑了吧!