
2005 年 7 月 11 日 星期一
B4U NDS 又來啦
@GAME LIFE:呵呵~今日放左工打左一陣灣岸咁啦~
@LIFE:開工好熱熱熱熱呀~~熱死我啦,以家點解夜晚都可以咁熱架.......所以呢....快手快腳做哂D野走去坐下係最好既~呵呵!!
放左工打下琴日既日記咁,之後應約去左搵詩姐食飯,本來D時間都可以好鬆動架....但係自己又行到火車站先知道冇攞手提.........正當自己諗緊返唔返去攞既時候....自己對腳已經跑緊返屋企,SHIT~出到去差唔多得返半個鐘同詩姐食,其間大家做左一個約定....嘿嘿!睇下點.....
食完去左"痕身"銀行幫爸爸入錢....呵呵!唔係我架,係我爸爸架,一等就等左我個半鐘,係用左我一生人個半鐘既青春呀,呀~你比返我呀.......好在全程有NDS陪住我者~.....企到腳軟軟之後走左去金星回味一下"DOLL"呢一首歌曲啦...段片真係睇極都唔厭呀......仲有"AA"呢一首.......7KEY你已經係咁高不可搼.....如果ANOTHER既你....你又會點虐待我呢?我真係唔敢想像........
比完D歌虐待完之後.....就JOIN左家進行左一陣旺角,我就諗住搵NDS D配套,行左一陣佢都好攰啦,之後見佢一路返去都等緊電話....因為佢話見工果到6點鐘會打比佢話結果,但係我地返到上水都未夠6點,希望有個好消息啦~
KEEP FIGHTING啦~
返到屋企,有阿媽煮飯飯~都係屋企飯飯最好架啦,又可以一家人食飯,其實對於我來講,好難得架啦,因為個個開工時間都唔同.....有D就返兩份...一D就朝7晚9.....真係好亂=.=......哈(無奈)!!
今日金句~今時今日咁既服務態度點得架~
有人見到有得買,唔該話比我知丫~呵...我要黑色喎!!
PS:網上有趣相相~~~~~~~~~~~~~我阿叔..........

.........................................................
(我第一次睇完個反應).....





2005 年 7 月 10 日 星期日
B4U NDS \ @ @ /~
@GAME LIFE:噢~今日有幸與"尼泊爾車神"
同場玩戰,不往我今日山長水遠咁出尖沙咀會你呀下~話說今日我地一行人,我,輝哥,詩姐,阿炳,阿美,仲有我菜市場個fd小生,成班去左我上次玩3蚊舖灣岸果間機舖玩,一落到去,巧遇上次o係新港連勝既'~~~~~~~~~~"尼泊爾車神"~~~~~~(大家掌聲丫)...之後我(滴"色"小朋友MR 2),小生(死神DEVIL Z),阿炳(公路戰神GTR 34),一齊會一會"尼泊爾車神,哈哈
~點知一場激戰之後,"尼泊爾車神"o係我地NTN 聯隊(N.t NORTHTEAM)所擊敗~嘿,咪以為香港人好恰先得架,之後佢換車~一樣輸.....呵呵~
玩灣岸之前又同輝哥打左陣1蚊舖KOF~,一如何料比佢SM到訓係到囉.......他媽的輝哥,打到偶真係對住你要Orz一番先得囉......闊別多年既KOF.......都係算把啦
我打格鬥GAME都唔係好在行架啦........跟住又去左另一間機舖打=.=(全日打機日......)去左金星玩,咁我見冇人陪我玩~詩姐佢兩個又未行到來,咁我自己玩左舖BEATMANIA IIDX 11 STLYE 一玩之下試到"DOLL"呢一首歌~.....嘩,真係D CG...果一段片真係正到無話可說,一路玩,我就一路睇住段片多過D音符......跟住就梗係係咁MISS啦之後~詩姐佢兩個來左之後,又同輝哥一齊玩打鼓,結他夾band~噢一個字,爽啦.....我地竟然可以一齊夾到"鬼姬".....輝哥~下次我地私底下出來玩丫,呵呵
@LIFE:放左工本應就即刻出去機舖同小生mj既~可惜我懶訓=.=一訓訓到三點幾~之後阿炳約我打灣岸,咁我叫埋佢一齊出尖咀打機囉.....之後一行三人出左去打左一陣,join埋小生一齊玩,跟住詩姐,輝哥都來埋,我就係咁同輝哥打機,sorry啦詩姐~今日借左輝哥來用~呵呵!!
玩到咁尚下~阿炳巧遇地汁到d野,佢一攞出來,噢~係部NDS

唷~-3-啜,我愛你丫~阿炳,但係得到佢既條件就係係唔駛還錢~不過都唔緊要啦,我都有賺~多謝哂啦阿炳O.O~
到左夜晚,我地幾個JOIN埋家豪佢地幾個食日本野~不過由於張TABLE太大既關係,加上BEE狗又有攝影理論既關係=.=.....大家食飽埋單就走啦,就算齊哂人成班都冇傾過D共同話題咁.....shit..點解會咁架...之後由於要返工,所以一個人走左先啦,家豪佢地仲要去打"枱波"=.=,真係夠哂HAPPY啦......回程其間一路打NDS.....一個字~爽!!
PS:返到屋企細佬又用緊電腦,所以我都冇ONLINE啦,SORRY~
PS2:妳真係唔信我打電話比妳O.O?~呵~
今日金句:神呀,請給我多一點時間.....





2005 年 7 月 9 日 星期六
隨想的B4U SKY~
@GAME LIFE:今日又多左十幾粒星星唷!!( @ 踔 )V
@LIFE:唔知點解以家咁喜歡放左工就打日記,可能係開工冇咩野做果時就諗下野啦,以家諗到就想即刻打落來~哈哈,好在今日放左工先落雨咋~以家係屋企睇住個"雨景"打日記,好涼爽,好正呀......
今日開工又少個人..唉......點做丫?德哥,你又唔係又唔知你D伙記做野有幾快架啦(至少我比佢地快)少一個人真係差好遠架~佢地唔會見你D貨趕行快兩步架......唉!咁搞法,個個都冇哂力啦......個個輪休唷...者係每日少一個人....我真係比你地玩死啦~唔通同班"阿叔"開工係有D唔掂

算啦~做野係咁架啦.....笑返下咪算囉~哈哈

訓左一陣搵家進high左tea,之後買埋"新"鞋仔囉,嗯嗯,對鞋仔我好鐘意呀,呵呵~跟住去左88打左陣灣岸,之後小新都來左,咁我地打左一陣,我要去搵阿新,攞返d"鋼之鍊金術師'既DVD,所以走左先,攞完之後買埋"水鞋"之後就返屋企啦~今日洗左好多錢呀~蝖\"鳴鳴..........
以家又係度諗下成班FD既時間啦,哈!以家成班都打日記,個FEEL唔錯.....因為可以每日都睇到大家做咩,有咩心事講唔出就留個言比對方,嗯嗯.....呢D日記真係"偉大"發明,我愛妳~喂喂,你地每一日既日記都打多D野啦,等大家多D眼福都好丫~學家進說法......
今日金句:"灣岸"見啦~(估唔到呢句野會o係詩姐果到講出口,今日金句冇野可以頂到啦)!!Orz~
\ @ 踔 /!!??~~~~~~~~~on..on.....xx

嗯~呢一幅好有意義架,妳我的"愛"一起用時間去編織......直到永遠....
大家點睇=..=......Orz....





2005 年 7 月 8 日 星期五
B4U SKY~11團火~
@GAME LIFE:今日係上水88,win左十幾粒星星咁啦~
@LIFE:
火~今之真係火都來埋啦~都未試過開工咁火架我~話說開工之前同左人地傾左緊計,講左D咩就唔好係到講啦,但係我覺得做人唔好睇死一面始終會好D既.......唔好迫死自己,我比意見妳,你LIKE既就聽,唔LIKE既咪一句唔同我傾咪OK囉,我都唔想煩到你架喎,正所謂"意見接受,做野照舊"....
一肚氣咁走左去開工就一定冇好野架啦,首先比人跣左一野先~就係德哥你又話又少"冬瓜"既.....點解以家成車都係架=.=?...佢話:A..............呢個問題問得好丫......我都想知!.....見到咁多貨,本身都冇咩所謂.....但係衰就衰在今晚少左一個人開工呢........真係想爆粗囉......你係咪唔想DO先係就我幫你出聲啦~
一唔做我就一路吊~之後又出事啦........攞住件野擦過個"勝瓜籮"......頂,成隻手入哂......成手血....我係到諗.....E.......涼涼地咁既....一睇~嘩!!拍戲咩......之後都懶得理佢繼續做.....
D貨又難賣,又落場雨淋下你咁......妖!!係咪玩丫,你知唔知咁好HUNT人架?好在放左工分埋條PK份人工.....呵!好過冇啦.....真係嬲到想打人.......
返到屋係咋咋林就走去訓啦,訓到5點鬆d應約去左大埔玩灣岸,但係又人多到死,咁就係咁睇人打左一陣,去埋食野就走左返上水咁囉........返到去上水家進佢地話諗住食飯,食9點幾喎,見有時間咪去左88對戰灣岸囉,打完10點到...打比佢地原來出左元朗....噢,咁我自己返屋企食自己把啦.............
打埋日記訓嚕~
PS:用左新顏色來打日記,大家會唔會好睇左一D呢,留一個言比D意見丫~THANK YOU~
以家好想大聲咁唱呀~~~~~
極樂 周國賢
作曲,編曲: 周國賢
填詞: 黃偉文
監製: 林建華, 周國賢
來尋覓快樂 他等你等你去搜索
誰為瀏覽 襯還有知覺 遊樂場在一剎 忘掉角落
工作工作工作 更多工作
懂得知道 替誰頻撲 難道你的快樂 以薪水定厚薄
反撲反撲反撲 我想反撲
今天身處 並不是死角
要以命撲 才有收獲 付身可以學
找個他用畢生的氣力 戀愛
找架車用畢生的氣力 去開
留下了這個舊殼 靈魂再找個附托
爬起來 行出來 來反撲
來尋覓快樂 請裝上裝上你摩托
四圍瀏覽 襯還有知覺 遊樂場在一剎忘掉角落
誰人願開拓落 追修戀愛 定毫無動作
極度的快樂 也許不必真的上天國
醒覺醒覺醒覺 快點醒覺
只得工作 才不能解渴
你接受了 才叫乞薄 別隱居鐵幕
找個他用畢生的氣力 戀愛
找架車用畢生的氣力 去開
留下了這個舊殼 靈魂再找個附托
爬起來 行出來 來反撲
來尋覓快樂 請裝上裝上你摩托
四圍瀏覽 襯還有知覺 遊樂場在 一剎忘掉角落
誰人願開拓落 追修戀愛 定毫無動作
極度的快樂 也許不必真的上天國
定有旁人能拯救地球
願有能力 留低給娛樂
由你孤身的成就我 而不太科學
來尋覓快樂 他等你等你去搜索
四圍瀏覽 襯還有知覺 遊樂場在一剎忘掉角落
誰人願開拓落 追修戀愛 定毫無動作
活著很快樂 你怎麼捨得一早上天國
當中有好多字眼都幾岩我,呢首歌.......唔錯丫~

今日金句:意見接受,做野照舊.......
你一出就走唔甩啦~呵呵





2005 年 7 月 7 日 星期四
龍咁威2再來
@GAME LIFE:今日係沙田作灣岸大戰,呵呵大勝十幾廿粒星星丫,不過一有815PLS落場就輸左嚕,不過冇所謂啦,因為都夠鍾走人嚕~呵呵...
@LIFE:
今日開工果時好唔好彩......仆左一野......以家痛死..........最慘就係開左工冇耐先仆,搞到一路做一路痛.....好!!我忍~忍......忍.........
放左工去左88打左一陣機=.=....有時D FD真係好Q煩既...都比雨淋濕哂架啦,做咩都仲要去打機架姐....妖,人地想快D返屋企架MA....唉~無奈!!
返到屋企上下網咁,之後同家進出左沙田,不過佢就去左附近見工,我就去左機舖玩陣先,順便等下佢囉,點知一入錢打灣岸可以打咁耐架姐~真係唔好意思啦咁多位車手,要你地陪左我玩咁耐.......呵呵!!
等地家進返來,知道佢見工又"栗一燒"左啦,咁咪請佢食返餐當安撫下佢囉,點知佢話唔緊要啦,今日仲賺左TIM喎.......真係佢吹漲啦~
返到上水之前我地又睇左一場"龍咁威2"因為我地上次睇係睇唔到開頭個幾分鐘架,以家睇返先知係咁好笑,哈哈哈~~~~~我"仲係"你地既節目主持人"龍威"=.=.........白痴唷~睇完就返左上水同埋家豪,阿謙食埋DINNER就回左家家啦
好!等人ONLINE~希望妳有ON啦~
今日金句:THE SMOKE GET IN YOUR EYE .....~




|
| B4uSky |
|
|
暱稱: B4USKY*:D 性別: 男 國家: 香港 地區: 東區 |
| MORE... |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|


|