:)B4USKY :)GOGOGO~// !! - Qooza HK 網上日誌

B4uSky : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]



2005 年 7 月 6 日  星期三   晴天

 

 

 

 

 

 

 

                                  THE KING OF THE 周公 不安

 

 

 

 

               

@GAME LIFE:完全訓死,冇打過~

@LIFE:我今日竟然可放左工由10點訓到夜晚2點開工............

有冇搞錯呢......我真係發覺自己係咪有D問題.......唉,檢討下先........

PS:又欺騙左人地啦.......SORRY先..... 我對妳唔住....

唔打啦.去開工嚕~.............

金日金句:=.=.....冇喎..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰2005-07-07 09:36 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




2005 年 7 月 5 日  星期二   晴天

 

 

 

 

 

 

 

                                  有趣既一天~ 愉快

 

 

 

 

               

@GAME LIFE:係新港磨時間係咁打2蚊舖鼓機......=.=.好無聊

@GAME:今日放左工之後出左去搵下詩姐食飯,但係我冇約到佢架喎,我只係想一個人出下去行下咁姐,我冇約過詩姐架...之後出到去,唔見詩姐......後尾打返比佢問下先知佢原來岩岩先開工,噢!我仲以為佢食緊飯呢,跟住又得知阿新,阿蕾都會到,咁我就落下去新港打下2蚊舖鼓機磨下時間咁囉~

到左3點幾,阿蕾,詩姐,阿新都到齊啦~咁大家就去左中港食飯啦=.=.....我都冇諗過會咁多人囉,之後食食下,見到一個個轉數好慢既阿蕾=.=.....哈哈,係咪受左d咩打擊呀?一路食一路傾下計咁囉~

食完野之後,阿新,同詩姐要返工啦,咁我同阿蕾本來都出來係想行街既,咁我地就去左行街啦,點知都未行,就有問題啦,就係兩個人都太飽=.=......行唔到囉.............

兩個人一齊傻笑10秒..................................................

咁就搵左個地方坐下啦,我都諗住同阿蕾冇咩野傾架啦,點知一傾開佢果d野呀,少女心事果d呢,就大家都有得傾,又講自己點對d細佬妹呀咁,呢d都傾左大家唔少時間=.=......喲!仲有之傾下家豪呀,阿新呀...差唔多人人都有份傾呀....係到先多謝阿蕾同在下傾左咁耐計~

無條件既付出,得到的,不一定是幸福~無悔就ok啦......

抖左冇耐就開始去買野大行動啦~可惜丫,難得阿蕾又攞錢出來,行左成日都買唔到想買既袋,實屬可惜呢,諗住都可以做下行李員架ma~佢買唔到心水既野,都講左句好唔開心呢=.=........唉~

由於佢要搵妹妹既關係,我地係地鐵站就分左手啦,之後行行下見到有3蚊舖灣岸又忍唔住走返兩轉,不過都唔明d人點解可以"箱根out"可以2分11秒完成=.=......係咪傻架...我出盡全力先得2分21秒=..=...

無奈.......

由於太累既關係,都係拿拿聲走返上水啦,點知家豪,家進搵我喎,咁我就一於奉陪到底啦,因為我都係要等我細佬返屋企幫我剪頭髮丫ma~咪陪下佢地囉,橫掂有時間......之後又傾左一陣就走左啦

剪完頭髮已經成點幾鍾.......恰左一陣.....跟住就去開工啦.....

PS:今晚傾得太少呢,妳咁快就要OFFLINE.....我又要剪頭髮......真係SORRY啦,哈哈~我剪左頭髮唷,型左好多呢......呵呵....=.=...(傻左)

PS2:GOLA既畫集已經開始製作緊,我以家勁期待丫~佢一出我幾多錢都買,不過有人係我生日果時送比在下就開心死我啦~呵呵......

今日金句:盜墓者人渣..........

大家點睇 ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰2005-07-05 10:07 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




2005 年 7 月 4 日  星期一   晴天

 

 

 

 

 

 

 

                                  休息日唷~ 開心

 

 

 

 

               

@GAME LIFE:今日休息唷~沒有打機機唷~   

@LIFE:係咁訓呀訓,訓呀訓~卒之訓到成3,4點先醒,噢,好耐都冇試過咁好訓啦,而且因為工作,好耐都冇試過可以夜晚覺啦,哈哈~因為夜晚訓係對皮膚好D架~相對於係朝早訓.....呵呵

之後上下網,同家人係屋企食左一餐飯,唔!好耐都冇試過啦........媽媽靚湯萬歲

好啦~今日抖下啦,以家等緊人ICQ~希望佢ONLINE啦~

今日金句:為左妳~我值得去等........

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰2005-07-04 11:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




2005 年 7 月 3 日  星期日   晴天

 

 

 

 

 

 

 

                                  B4U SKY !龍咁威2 開心

 

 

 

 

               

@GAME LIFE:放左工後,就幫埋"細佬生"TUNE埋最後架DEVIL Z,815 PLS,好啦~跟住開始tune埋果29話啦,一路打就一路比錢,29話x4蚊一舖再加一之車險,OH~SHIT......打打下我叫"細生",喂~叫你大佬落來啦,我就來打到窮啦,之後CALL埋,"大佬生"來HELP ME TUNE......=.=...噢~有人幫手比錢啦......跟住好順利咁TUNE埋80話啦~我地每一個人架815 PLS就分別完成左啦......之後同人對戰,自己用部得六格既SUPRA就真係唔夠打,都係用返MR2先夠玩呢~呵呵~

SKY^  MR2,BNR32  815 PLS

SUN    DEVIL Z      815 PLS

SUNNY SUPRA RZ   815 PLS

辛苦左兩個幾月~終於完成左啦,不過之前聽到有人可以COPY 815PLS既車出來,我就成日係到諗,咁辛苦整架車出來為咩呀......佢地唔駛努力就可以有815 PLS.....有諗過放棄灣岸架~

@LIFE:返到屋企都已經成兩點幾,之後同阿蕾傾左兩句~丫,張老師妳好丫,跟住就因為都幾累下又唔想阿蕾佢地係咁曬既天氣底下出到咁遠行街,咁我就同佢講左話唔去啦~.......跟住就訓一陣,準備去睇"龍咁威2"啦~

晏少少,家進就打比我叫左我起身~我地兩個就等埋家豪佢地就出左去旺角啦,JOIN埋阿蕾佢地就入去睇啦,成套戲座係詩姐隔離真係好掂~兩個一齊笑到死........哈哈~鄭中基~係好掂丫,丫!仲有彥祖TIM..............

睇完戲,之後大家去左上海坊食飯,見大家有講有笑真係唔錯,哈哈~家豪搞多D呢D活動呀~返到上水之後再同佢地再去飲下野,傾下計~不過阿新要返早走左啦~

PS:O係詩姐部手機到見到妳轉左新形象既相,真係又靚左,又精神左呢~

PS2:新一個月既來臨,已經有好多機會接第二份工啦,仲有得揀TIM....我要好好咁努力先得啦,如果冇錢,好多野冇錢就唔可以去學~

                                                     努力~加油~B4U SKY~

今日金句:超級硬磟~~磟磟磟~磟!~磟~磟.......硬磟硬磟........係咁硬磟....=.=...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰2005-07-04 04:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




2005 年 7 月 2 日  星期六   晴天

 

 

 

 

 

 

 

                                  第二次超級灣岸大戰 開心

 

 

 

 

               

@GAME LIFE:休息一天~

@LIFE:今日冇落雨呀,係囉~唔好成日落先得架,呵呵,放左工之後同細佬生去左食早餐,傾傾下計佢話,自己架devil z 815 pls之後又落過新之城喎,嘩~又去=.=.....唔好玩我啦,琴日去完我想死咁滯.....

唔通真係"第二次超級灣岸大戰" o.o?......攪笑.......今日休息下~上下網咁......之後比我見到呢一樣野=.=...... 噢shit~,好想要丫~~~~~

之後出左旺角同家豪,家進去左買龍咁威2既飛,之後食下野,行下街咁就搭巴士返上水,夜d又加埋阿新,阿謙又食多餐宵夜,食完佢地又飲過喎,我冇佢地咁好氣啦~我就返左屋企打打日記就訓嚕~

比D野大家玩下丫~

1. 你大名 ?@阿佳~
2. 玩過幾多次呢類1-100 ? @我...我第一次咋~
3. 多唔多酒肉朋友 ? @多=.=但係我自己唔飲架
4. 多唔多真心朋友 ? @好多~
5. 如上, 有幾多個 ?  @數唔到喎
6. 講唔講粗口 ?  @講
7. 接受倒自己另一半講粗口嗎 ? @得,因為自己都講-,-
8. 食煙嗎 ? @唔喜歡~
9. 如是, 打唔打算不日後戒左佢 ? @我都唔食=.=....
10. 接唔接受倒自己另一半食煙 ?  @唔得.....不過佢要食都阻唔到佢架
11. 你靚唔靚 ? @梗係啦~
12. 比你去整容或者變靚身體事但一度地方會係 ?  @全身=.=
13. 你把聲係點 ?  @有男人味~呵呵
14. 鍾唔鍾意唱歌 ? @喜歡~
15. 如上, 問心唱得好 ?  @70分啦~
16. 有冇試過參加比賽?   @冇
17. 做邊行 ?  @細時唔讀書,大個做運輸~
18. 想唔想轉工或者轉行 ?  @唔想住~想做多份
19. 邊一份工係你dream job ?  @冇架喎~
20. 如果比你選想似邊個名星 ? @ 陳曉東
21. 1-100題好冇玩? @太好玩啦..........
22. 有冇信心答倒D好陰濕既題目 ? @放馬過來~
23. 你鍾意男定女 ?  @.....梗係女啦~
24. 有冇同異性拍過拖 ?  @有
25. 識唔識打麻雀 ?  @識少少~
26. 賭博嗎?  @no~
27. 入機鋪仲有冇人會check你身份証 ? @ 有\ @ . @ /
28. 你覺得你自己假唔假 ?  @唔假唷~
29. 如果你係其他人, 會愛上自己嗎 ?  @一定會=.=.......
30. 你覺得你最吸引既地方係咩 ?  @真係唔知...=.=自己冇咩喎
31. 承認過份自大既人係等於過份自卑嗎 ? @NO~
32. 你岩岩食左D咩 ? @干炒牛河=.=.......
33. 你今日去左大未 ?  @未丫~
34. 有d 咩係你好想買但暫時仲未買 ?  @NDS O.OV           
35. 有冇d人你係想再次擁有 ?  @冇喎~走左咪算囉~
36. 同另一半鬧交最憎聽倒既說話 ? @話我仆街.......
37. 有冇邊一次分手係最深刻 ?  @ 冇...因為佢地冇個真心.......
38. 三圍講唔講得 ?  @唔話比你豬~
39. 用咩牌子既香水 ?  @BOSS~一時時啦
40. 對衣著講唔講究 ?  @一點點~
41. 鍾唔鍾意做家務 ?  @大喜歡~~~~~~~~
42. 如是, 鍾意做咩 ?  @洗碗~
43. 養什麼動物 ? @冇~
44. 用一首歌形容分手會係咩 ?  @ABC君~
45. 你覺得你自己花唔花心 ?  @NO~
46. 你唔拍拖會唔會死 ?  @ =.=......OF COS NO啦
47. 夏天衫多d定冬天衫多d ?  @WINTER
48. 如果可以, 你最想香港開一間咩商店或者主題公園 ? @梗係自己既機舖啦=.=.....
49. 對自己邊一方面有信心 ?  @打機=.=
50. 獨立嗎 ? 試舉例 ?  @NO~冇
51. 你覺得一生中有邊件事稔番起都搞笑 ? @ 睇龍咁威1........
52. 你有咩缺點 ?  @成日打機......
53. 有冇拍拖 ?   @冇
54. 有冇鍾意人 ? @冇
55. 對上一個收倒既sms係邊個 ? @ 冇玩SMS喎~
56. 外形方面你比自己幾多分 ?  @75啦~
57. 內在分面你又比自己幾多分 ?  @100=.=....
58. 今日聽過咩歌 ?  @古巨基~勁歌金曲
59. 最近睇既一套戲係咩 ?  @龍咁威2
60. 你係日久生情定一見鍾情果種?  @日久啦
61. 如果你鍾意左人地既女朋友或男朋友你會點?@=.=....點!?忘記佢囉
62. 你對內衣講唔講究 ? @一點點啦 
63. 鍾唔鍾意曖昧既感覺 ? @NO=.=....唔想再有
64. 你算係理性 ?  @YES
65. 你既dream house 會係點 ?  @可以放到我兩個BM 既KEY BOARD~
66. 鍾意數字定文字 ? @文字
67. 捨唔捨得買貴野 ? @得,仲有時好大洗架~
68. 你會形容自已係咩顏色 ?  @天藍~
69. 如果冇拍拖, 想唔想拍拖 ? @嗯~想丫~
70. 幾時生日呀?   @8月13~唔係8月15丫~
71. 用20個以內字形容自己既人生觀 ? @及時行樂~珍惜眼前人~
72. 平時出街有咩低能行為 ? @傻笑=.=
73. 識唔識整野食 ? @識丫
74. 你阿爸阿媽係咩人 ? @好人 
75. 你錫阿爸多d定阿媽多d ? @50/50你叫我點分呢?    
76. 有冇邊個朋友你好錫 ? @個個都錫....如果要講既話,阿新囉     
77. 你雙眼皮定單眼皮 ? @雙~
78. 鍾意中文定英文 ?  @中文
79. 邊個纖體女星最得 ? @唔知=.=
80. 認同新不如舊定舊不如新 ? @ 新不如舊
81. 你身體上有咩小毛病 ?  @冇=.=.....
82. D cam 係咩牌子 ?  @唔豬.....不過我都想知.....
83. 大汗定細汗 ?  @中間......
84. 如果朋友突然同你表白你會點 ? @諗下先~
85. 抗拒比你年紀大好多既人嗎 ? @一點點啦
86. 接受倒另一半同你年齡相差極限係幾多 ? @3年 
87. 用咩味道形容自己 ? @SWEET丫~
88. 鍾意食咩菜 ? @生菜丫~貪佢夠爽
89. 自己算係鍾意傾心事定普通吹水既朋友 ? @傾心事 
90. 有咩野想學 ? @日文~
91. 香港邊一間食店你都幾鍾意食 ? @味千丫~不過都幾貴~
92. 香港邊一間cafe/pub你都幾鍾意去? @冇
93. 你住邊度 ?  @上水
94. 有冇稔過電眼睫毛 ? @冇
95. 你既貪靚程度如果1-10分有幾多分 ? @5 分啦~
96. 人生座右銘你有嗎 ? @有
97. 鍾唔鍾意畫畫 ?   @VERY LIKE
98. 對今次呢1-100條有咩感覺 ?  @好長=.=.....
99. 邊個比1-100 你 ? @糖糖囉~
100. 最後, 獎你下次再玩多次啦 !@唔駛啦=.=........ 

大家COPY返去玩丫~我夜D先會玩架~   

今日金句:三六滾兩滾,神仙都企唔穩呀~~~~~~~~~~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰2005-07-02 04:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



« | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | ... | 145 | »
B4uSky
暱稱: B4USKY*:D
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

» 日誌分類

全部 (721)

最近三個月尚無任何留言

» 訪客留言

sininkcheung
neteke
mimikuen
KakumeiAbyss
xenvirea
WANSAIKEUNG
fong_1314520
HIMIKO
TSZTSZ630
nancy978
cleverluck
kim1801
顯示全部(26)

» 我的好友

» 我的連結

avex.BeForU
爆笑MV網站
BeForU -Official Web...
BeForU之樂園
BeMani wiki
BG4 GARAGE
DRUM MANIA V2
Drum Mania V3
Drum Mania V4
e-AMUSEMENT PASS
FIGHT CLUB(DESTINY)
FIGHT CLUB(三國志大戰...
Monster Hunter Porta...
MUSIC PLAYER(DM V4)
小坂りゆ個日記仔~
三國志大戰2 WIKI
自己個DM SKILL既網站
星.期.個.性
背景音樂播放
最速傳說討論區
算你名字唷

 

 

 

 

 

 

» 站內搜索

RSS Feed



 

MACROSS FRONTIER