話說我係突發奇想而打blog的 -w- + ←被打
所以我都唔知e個blog能夠捱幾耐 -"-
今日早上5點半起左床>w<諗住早d同老張行上山~
((個天黑d會浪漫d X"D))
點知因為老張食早餐食遲左o既關系-w-"
所以最終都係搭車上山ORZ" ((唉-"- 一d都唔夠浪漫))
番到學校未夠7點-w-"但係學校門口已經開左-口-"
去到課堂前面先知道原來我地最早番~耶 ( >w< ) v ~
點知課室門未開鎖-"-所以我同老張去左換P.E.衫先
老張都未換好衫-w-" 廁所就傳黎一陣可疑o既、可怕o既腳步聲......
原來-"-......係我地班既"小穎珊" !!!! OMG
之後-"-邪惡 o既佢拎左個 1蚊銀仔 去開左我同老張用緊o既廁格o既門 Q口Q!!!
還好還好~"~我換衫換得快~果陣時摺緊衫XDD
而老張竟然係著緊褲~///~
不過好彩o既當然係 小穎珊 冇睇過我地兩個Q__Q" ←受驚過度
去到7點3已經覺得有d唔妥-3-" 點解鄭鄭仲未番~
之後果15分鐘-"-我同老張去左後園果邊玩 "比大小" -//////-" ←聽唔明的恭喜你~ >"<
番到課室先知道-"-原來 小山 都係系後園果邊-口-!!! 好彩見我地唔到 >"< ←超好彩的!
7點半開始擔心鄭鄭>"< ←一直都在擔心的((喂))
之後我同老張就想打電話比佢-3-"
由於我地唔記得左佢電話-w-" 所以打左5次之中有4次係打錯的-"- 對唔住... ←成日玩人電話的
最後確定鄭鄭唔番學Q//^//Q ~ (我上堂點hea !!!)←打佢(喂)
之後上堂都好無趣-3-" ...咳...應該係話好專心-__-"
回想起黎~我都好耐冇專心上堂了Q__Q~ ((淚奔
到左最尾果2堂係英文堂-w- 老張跑左過黎坐鄭鄭個位~
之後一直比人"哈"的 mr lau問佢點解會坐左系到-w- ((係非常友善咁問- o -"))
之後我竟然比左個超爛既理由佢: 因為有人冇番~
夠唔夠爛啊!!! 但係佢竟然受e套 -"-
然後老張就伏左系到訓左成堂- -"...
點知一起身見到個額頭有 冷衫個印 !! XDD 仲唔知死咁不停問人: 我有冇d咩唔同左~ ←有夠好笑的
好多人都指住佢個額頭笑~ 點知老張佢竟然笨到同我講...
佢話: 個印好核突啊!! 你幫我拎原子筆畫左佢~
之後我就拎起左佢支 黑色墨水筆 -"-幫佢果d格仔((冷衫個印)) 一格格咁上色XDDD
點知佢見我畫得唔夠深色~佢就自己拎起左支筆-"-
超大力咁((好似唔小心畫錯野-"-))係個額頭畫左好長既一筆@口@!!! 笑死我啦!!! XDD
佢當然又係比同學笑-..-" ...其實我都有份笑~XD ←有我e個朋友真係悲哀~
放學同老張~我個女~同埋 珊 一齊行落山 ←好押韻
然後就對 珊 改觀了 >"<+
((詳細情況不方便透露))
and then 我地就手拖手咁番屋企了~ ←好爛既結尾!!
|