ゞJUST
不是每個故事都有好結局,因為這個世界並不是童話。
BAGA_WAI
暱稱: 慧
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-4-30(四)
2009-04-29
2009-4-28(二)
2009-4-26(日)
2009-04-24
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 5
今日人氣: 3
累積人氣: 467
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 10 日  星期二   清涼


2009-03-10 分類: 未分類

話說我係突發奇想而打blog的 -w- + ←被打
所以我都唔知e個blog能夠捱幾耐 -"-

今日早上5點半起左床>w<諗住早d同老張行上山~
((個天黑d會浪漫d  X"D))
點知因為老張食早餐食遲左o既關系-w-"
所以最終都係搭車上山ORZ" ((唉-"- 一d都唔夠浪漫))

番到學校未夠7點-w-"但係學校門口已經開左-口-"
去到課堂前面先知道原來我地最早番~耶 ( >w< ) v ~

點知課室門未開鎖-"-所以我同老張去左換P.E.衫先
老張都未換好衫-w-" 廁所就傳黎一陣可疑o既、可怕o既腳步聲......
原來-"-......係我地班既"小穎珊" !!!! OMG
之後-"-邪惡 o既佢拎左個 1蚊銀仔 去開左我同老張用緊o既廁格o既門 Q口Q!!!
還好還好~"~我換衫換得快~果陣時摺緊衫XDD
而老張竟然係著緊褲~///~
不過好彩o既當然係 小穎珊 冇睇過我地兩個Q__Q"  ←受驚過度

去到7點3已經覺得有d唔妥-3-" 點解鄭鄭仲未番~
之後果15分鐘-"-我同老張去左後園果邊玩 "比大小" -//////-"   ←聽唔明的恭喜你~ >"<
番到課室先知道-"-原來 小山 都係系後園果邊-口-!!!  好彩見我地唔到 >"<  ←超好彩的!
7點半開始擔心鄭鄭>"<  ←一直都在擔心的((喂))
之後我同老張就想打電話比佢-3-"
由於我地唔記得左佢電話-w-" 所以打左5次之中有4次係打錯的-"- 對唔住...  ←成日玩人電話的
最後確定鄭鄭唔番學Q//^//Q  ~ (我上堂點hea !!!)←打佢(喂)

之後上堂都好無趣-3-" ...咳...應該係話好專心-__-"
回想起黎~我都好耐冇專心上堂了Q__Q~ ((淚奔

到左最尾果2堂係英文堂-w- 老張跑左過黎坐鄭鄭個位~
之後一直比人"哈"的 mr lau問佢點解會坐左系到-w-  ((係非常友善咁問- o -"))
之後我竟然比左個超爛既理由佢:  因為有人冇番~  
夠唔夠爛啊!!! 但係佢竟然受e套 -"-
然後老張就伏左系到訓左成堂- -"...
點知一起身見到個額頭有 冷衫個印 !! XDD 仲唔知死咁不停問人: 我有冇d咩唔同左~   ←有夠好笑的
好多人都指住佢個額頭笑~ 點知老張佢竟然笨到同我講...
佢話: 個印好核突啊!! 你幫我拎原子筆畫左佢~
之後我就拎起左佢支  黑色墨水筆  -"-幫佢果d格仔((冷衫個印)) 一格格咁上色XDDD
點知佢見我畫得唔夠深色~佢就自己拎起左支筆-"-
超大力咁((好似唔小心畫錯野-"-))係個額頭畫左好長既一筆@口@!!!  笑死我啦!!!  XDD
佢當然又係比同學笑-..-"  ...其實我都有份笑~XD  ←有我e個朋友真係悲哀~

放學同老張~我個女~同埋 珊 一齊行落山  ←好押韻
然後就對 珊 改觀了 >"<+
((詳細情況不方便透露))
and then 我地就手拖手咁番屋企了~  ←好爛既結尾!!






訪客留言 (返回 BAGA_WAI 的日誌)


tsuiyu 於 2009-03-11 05:16 PM 發表:
CommenT';]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝你啊,,今日聽埋哂我講果d無聊野~
你記住唔好嬲你師姐-_-"會影響到自己情緒的
放低佢吧~"~
Posted at 2009-03-11 06:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]