ゞJUST
不是每個故事都有好結局,因為這個世界並不是童話。
BAGA_WAI
暱稱: 慧
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« January 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2009-4-30(四)
2009-04-29
2009-4-28(二)
2009-4-26(日)
2009-04-24
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 5
今日人氣: 6
累積人氣: 621
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 24 日  星期五   微雨


2009-04-24 分類: 未分類

今日早上6點半先起床-w-"
話說我發覺e排訓教都訓好奈-口-" 起碼都有12,,13個鍾了-..-
不過有時約左老張既話-"- 只係訓到個幾鐘炸
但係我發覺自己訓1個幾鐘仲精神過訓12,13個鐘-口-"
講番今日,, 我起床沖涼洗頭-_-因為太趕時間了~所以冇吹頭
and then今日就係啊爸送我番學了

番到學校-口-入到課室,,個門口勁多人囉-口-
一番到去,,
小穎珊: 咦,, 許家慧你今日咁遲既?
((靜左1,2秒))
小穎珊: 哇?! 你個頭做咩野啊?!
銳彤: 你洗完頭?
{{之後既唔知幾多分鐘之內都聽到e個話題-..-}}
咁趕番去就當然係趕cw啦-口-" 不過老張幫我做埋XP
然後早上就突然知道我要見社工e個消息>w<超開心的說~~
好耐冇見過社工了>w<唔知今次個社工會唔會信我講既野呢
好期待星期一喔-w- ~

首先係英文...drama -..-
都係咁-_-冇咩野
不過做戲果時我捉住老張兩隻手-皿-皿-佢用指甲狂抓我隻手啊啊啊啊啊!!!!!   ←激動
算算算算算-3-反正drama堂都算過得快
小息果時,, 見到小子穎& tibby 係課室門口講野
感覺上超似一對情侶講分手咁樣-"-
見到我同老張同翟翟番課室,,佢地靜左咁望我地-w-" 唉~唔好意思入課室tim
之後係中文-w-我一樣咁懶
d人勁努力咁抄抄抄-_-我就訓左係張台上面發夢 -"-
之後ms卓同 做set ter傾完計之後行左過黎~
問: 咦? 牆上面果兩幅畫你地畫架? ((指既係咩""佢地明白左咩係友愛""果兩張-口-"))
答:嗯
問: 咦? 文言閣係貼中文科既野定係普通話?
答: 中文
呵呵呵呵呵-__-我答得真係簡潔而有力
然後就繼續訓係張台發夢-口-""
之後maths堂~ 聽唔明Q__Q"" 好攞命
小息之後到左 i,s,
都係咁樣-3-"冇咩野

lunch time,, 都係忙class con sir 果d野-_-
不過話說我冇咁緊張喔>w<甚至唔緊張
好彩琴晚被啊哥開解過炸>w<~~ 所以就""平常心,, 平常心""咁提醒自己了

之後電腦-_- ms張又在皺眉頭了-3-"
不過佢對住小穎珊好兇猛>__<""
最唔鍾意就係ms張成日都好似好嬲咁-3-"
之後music了-_-
原本都唔係幾緊張的-3-" 比翟翟啊,, 鄭鄭啊,, tibby一堆咁既人搞到我都有少少緊張了-_-"
佢地成日都話""點算啊,,好緊張啊"" ""死啦!!""
唉唉-w-"不過我都係會提醒自己平常心平常心>"<
準備上台,, 老張話唔想上去
講下講下就開始喊了-""-
不停勸佢都唔肯上去~
不似10分鐘之後佢終於肯上了,, ((應該係話翟翟自己上去先))
之後吹吹吹吹吹-_-到我入果時
去到第5個小節果時我吹左震音-w-" 不過比老張d笛聲姐住左XD
點解我會吹震音呢-w-? 因為我想笑XDD
我聽到有人講""雜音""~ 就諗起之前係我屋企練笛時果d搞gag事了XDD
吹完就同老張去左更衣室第2格果到
佢就不停話""我好失敗""  ""比佢見到我咁冇用既樣""  e幾句-_-"
喊左ok耐~就經操場番課室~
之後番到去先知道小子穎去左搵我地-口-
如我所料-w-佢果然係經小食部去XDD
笨笨的小子穎啊-w- 我就係唔知點解感覺到小食部果邊有唔妥~所以我先行操場-w-XDD
((沒辦法嘛-w-"我琴日見完第3者,, 有唔妥就當然唔去行啦XDD))
中史堂,, 浩浩又在努力抄抄抄了-w-
一向懶既我+上係ms卓堂~ 所以我又冇抄野XDD
我遲d問浩浩借去影印算了-w-
所以我係到扮睇書-w-其實係發夢X"P

放學去團契,,
e排變得非常感性既我-__- 聽果個唔知咩姐姐講野,, 竟然會聽到感動-口-!!!
OMG!! 之前一直被叫做""冷血動物""既我去左邊啊啊啊啊!!! 之前冷靜既我又去左邊啊啊啊啊啊!!!!!
我要封閉自己-_-我要封閉自己啊...
一放學就唔見左鄭鄭-3-" so一大班人行落山~
有我啦,,老張啦,,翟翟啦,,小穎珊啦,,小希希啦,,同 alum
我發覺我今日放學好喪-w- 邊番之前開學果時咁kuso,, 咁搞gag了-w-"
話說一見到小穎珊,, 就諗番起佢今日同我講話 佢同小子穎反面既事 了-3-"
果然麻煩啊-_-小穎珊辛苦你了
之後翟翟,, 小穎珊& alum都走左之後
我同老張同小希希就去左老mc~
今日好彩冇發生d奇怪既事-_- 冇奇怪目光~

然後聽日好想同老張出去玩啊~希望佢得啦-w-
話說老張為我果條解決唔到既問題諗到答案了, 但仲係未夠說服力-"-
另外原本約左小穎珊的,, 但仲未收到佢電話-口-"
好了講咁多-3-"

***************************************************************以下心情日記+發洩,,,  請略過plz**************************************************************

為什麼呢
到底我該怎樣做
明明才剛決定放棄, 你又令我放不下了
因為這是愛嗎
我是應該無動於衷的, 但我卻做不到
我是笨蛋啊, 自己的情緒也控制不了
原本以為你只要對我殘忍, 我就能假裝灑脫的離開你
偏偏我卻不能, 偏偏我卻越來越在意你了
開始學會嫉妒, 開始明白心酸、心痛的感覺
好討厭這樣
我寧願從沒認識過你, 繼續維持原本冰冷的心
看見了嗎, 我的心在淌著淚
聽見了嗎, 我的心在乞求你
求你不要再給我痛苦, 不要再給我折磨
即使我知道自己沒有資格這樣做
"假如我們的距離有一千步, 只要你願意踏出1步, 我就會把餘下的999步走完"
可是, 你卻連那一步也不願意踏出
餘下的999步, 我該怎麼走下去
好想有一個肩膀給我依靠
我不想再躲在夜裡哭
我不要軟弱, 即使不能變得堅強
多希望我能為你流下最後一滴淚, 讓它成為我對你最後的承諾
但我卻不知道眼淚何時才會停止
在你面前的我變得很虛偽, 我快要認不出真正的自己了
我不想再掩飾自己的難過了, 那會讓我更痛苦
偏偏我卻放不下自己的面子, 我告訴自己不能讓你看見我哭泣
求求你,
不要再這樣曖昧下去了
最後一次狠狠的傷害我
即使那天的我會很頹喪, 心痛得快要裂開, 甚至會把一生的眼淚全都流盡
但也許那會令我徹徹底底的放棄
我不再奢望什麼童話故事了
那只是用來欺騙戀愛的新手
我唯一希望的,
就是希望你快點作出決定
笨蛋, 我等你
 






訪客留言 (返回 BAGA_WAI 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]