ゞJUST
不是每個故事都有好結局,因為這個世界並不是童話。
BAGA_WAI
暱稱: 慧
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« January 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2009-4-30(四)
2009-04-29
2009-4-28(二)
2009-4-26(日)
2009-04-24
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 5
今日人氣: 21
累積人氣: 510
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 30 日  星期四   晴天


2009-4-30(四) 分類: 未分類

番到學校見到小穎珊,,
咁岩課室門又未開~所以左去打basket >w<
個人係覺得幾好玩啦>vv<~ 打左半個鐘

話說本來今日諗住扮唔記得琴日d野的-_-
但係唔知點解好多人知道囉-口-
之後就比人纏住,, 不停咁問
不過都係為左良心-3-" 所以冇講出去
之後lunch time,,
感覺件事唔知點解突然大左-口-""
究竟係邊個爆出去架-..-
然後范范問左我個問題-w-" 嚇親我
咦-__-點解小子穎同我極力了解范范佢地既時候,,
范范佢地又極力咁了解我呢-口-...."((都係果種問題啦-_-冇其他了))
算啦-___-" 我掩飾得好~唔怕比佢地估中-3-"
小子穎同joan都開放左好多-w- ((唔好諗錯-..-
比左佢地之前傳過既紙仔我睇,,
果然我既推測冇錯-__-
然後就講tibby了,,
話說佢今日呷醋-w-" 不過好快又好番了
范范就成日痴住小穎珊,, 好似知道左某d野咁-3-"
小穎珊呢-__-" 今日變得好感性? 講左好多係我地班未聽過有人講既高深既說話-w-
小穎珊GJ喔~
lunch time,, hey晴喊-33-"
問佢咩事, 佢話好憎自己-__-"
其實我都知咩事啦-口-" 然後我問佢係唔係,, 佢就默認了
點解佢要比咁大壓力自己...-_-"
我呢,, 哈哈-__-
我該說什麼呢-__- 我係應該慶幸嗎
慶幸你會識憎我,, 總比變冷淡好吧
黎啊,, 我一直都係咁衰,, 我本性一直都係咁差,, 極力的痛恨我吧
咁我又可以搵到個令我放低既藉口了
首先係你憎我,, 之後我唔接近你,而你都唔想接近我,, 之後你會唔記得我,, 咁我就可以離開,唔會比你見到我另一面了
哈哈- -好完美既計劃
lunch time啊...-__- 簡直係用黎測驗我個腦轉得快唔快的

之後放學,, 幫凱洗裙~
唔緊要的-w- 我習慣了~ 唔會怕核突
and then同老張,,翟翟,,小希希&凱 行落山
然後凱同我去左新都城行精品店,,
其實主要都係傾計-w-"
不停繞圈圈~行左好耐先番屋企
凱有講過自己感受,, 果然我既猜測冇錯-3-
佢果排唔happy都係因為果件事-""-
唉-__- 人際關系啊...

然後就係我病了-口-
其實早上已經係咁-__-不過放左學之後嚴重左好多姐
企起伸都已經覺得辛苦了-_-
e+打字打超慢囉-___-唔想郁
反正又咁多野煩-_-幾想訓下訓下病死左算了
啊啦-__- 藥力發作,, 先去攤屍了-_-






訪客留言 (返回 BAGA_WAI 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]