本來今日係唔想打blog的
但係堅持左一日就放棄未免太悲哀了 -"-...
今日一樣,都係講學校生活的
不過今日e篇可以直接跳過唔睇-_-反正就連我自己都唔知自己諗緊咩
......
話說今日番學果時係有d期待又有d緊張-"-因為發現有好多功課未做ORZ驚做唔哂- -"
今日比平日早左番到~7點2就番到課室了
一番到黎, 老張就同我講: 我今日行上山行到呼吸困難啊~
好誇張XD不過佢個表情好讚就係~正到唔知點形容-u-
然後由番到學校到8點2呢段時間唔記得做過咩..."只係記得有做功課就係- -"
仲有就係聽到一句令我好深刻既說話-_-"
上art堂~果時心情都幾好-w- 不過無啦啦又彈左份report出黎-"-
算啦-3-" 做功課係學生o既本份~
小息過左之後係eng & geog
英文果份test好過份-w-" 全部都係撞答案的 XD
然後geog有Quiz -3-" 好低分X"P
之後就發現原來小穎珊"好可愛"XDDD ←請唔好問點解-w-" 會被打的 -"-
點知一直咁輕鬆既geog堂竟然發生左件小事~但係對我黎講e件事都幾大架- -因為我鍾意亂諗野嗎?
如果問我點解今日個性格變到咁古怪, 就肯定係e件小事令我亂諗野了..."
第2個小息-..-印象中好似係趕功課渡過的-w-"
不過又係發生左d令我亂諗野o既事就係-_-' 好想避但係又唔敢避
and then到中文堂~ 都幾開心-w-講6書不過又唔會講得好悶
之後就history堂了~ 我試過認真咁聽書-"-不過發現聽唔明
所以history後半堂就係望住mr hui 發夢...唔係...應該係亂諗野先至係-_-
諗下諗下就過左一堂了 ORZ~ 之後先發現, 原來我好鍾意上history & geog堂的XD
Lunch time~ 今日冇咩笑點
一開始就去左同思思morrow傾計...唔知點解今日會同佢傾得埋 - -" 好神奇
傾左一陣就番埋位同老張,鄭鄭 & 我個女 一齊傾計...
不過諗番清楚d -"- 好似唔係傾左好多句...?
反正我對今日既事唔係記得好清~只係記得人地講o既野-3-"發生左o既事竟然會唔記得- -
趕完maths之後又同老張去行後園-..-不過我竟然系 小穎珊 同埋 小子穎 面前- -"...
比個平地 "click" 低左-口-!!!! 老張都有份笑-w-"
不過- -"最令我不解既係...我點解會比平地 "click" 低架!!! 難道係"蹴然以驚,如土忽隆起者" - -"
最後就係 生命教育 & maths~
生命教育有夠無聊的-"-寧願上history好過~
maths都冇咩特別事發生- - 都係系到亂諗野~
雖然知道諗咁多會影響心情- -但係停唔到啊
番到屋企就訓左系張床上面諗野- -"
((話說最近好鍾意咁樣做~雖然有時會訓著))
然後就終於諗到令心情變好o既方法了~但係,, 始終都係唔想實行
今日心情超矛盾的...
|