第2次打今日個blog了...~
岩岩打到一半竟然同我關左機-"-
今日比平日遲左1個字番到~ 其實今日係冇咩心情番學的說...
至到8月2呢段時間係今日最難捱的..."
琴晚答應左鄭鄭,, 所以就算今日幾冇心情都要擠出笑容..."
之後先發現原來扮笑係好難的...就算我有演戲天份((自誇?))都會覺得難-"-...
最後覺得頂唔順-"-就約左思思去後園
雖然睇佢個樣唔可靠, 不過我就唔信日日同佢傾電話都唔理解佢
所以我將煩惱講比佢聽了-3-"...思思要幫我守秘密啊>"<~
ERS堂-"-同平時一樣都係咁想訓
不過full 藤講sixteen 同 sixty果時好有笑點 -w-"
佢發現左我發夢之後諗住叫我答問題-w-"
點知因為個座位表錯左~ 所以叫左鄭鄭答ORZ 對唔住-"-
之後係history同宗教~
history我今日聽得明啦-w-" ~ 不過我係聽下聽下就冇聽-3-"
正所謂 "想聽果時聽唔明~唔想聽果時就聽得明"
宗教堂~ 套卡通極有笑點-w- ~超誇張的
and then就係geog同數學
geog堂變番以前咁輕鬆了~ 又係非常之hea咁過左一堂
maths我成堂系到扮留心-"- 其實又係系到亂諗野
諗下諗下個心難受- -所以就發洩係本maths書上面 ORZ
Lunch time~ 一如往常~不過冇以前咁瘋就係了~
點知發現原來老張係好唔了解我的- -"我心情起伏咁大都唔知..."
不過都好既-w- 至少同佢傾計果時會輕鬆d
但係就單單計Lunch time呢段時間, 就比佢無意咁講中左我o既 key word & key point了
而且係不停重複的...好難受..."
因為之前有被眼神出賣過的經驗,, 所以我今次要扮冇野..."
之後果幾堂係 中史, 煲東瓜 , 中文
無趣的3堂~
中文仲要有quiz -"- 好彩唔係好難
咁就結束一天了..." 希望明天會更好..."
|