話說今日諗住同老張行上山,,
去到地鐵站出面見到小穎珊@w@好神奇對不對
佢係到同小子穎傾電話的~ 唔知點解突然比左個電話我傾-"-
然後我就係到諗-"- : 唔通因為上次MMLC果件事所以小穎珊以為我鍾意佢嗎 -口-!!!!! ←震驚
什麼啊Q^Q ...~ 我無辜的說~
反而-"-企係我隔離既老張-w- 比我更加唔冷靜XDD
明明係我傾電話的-w- 你緊張d咩 XD
然後小穎珊企左係馬路前面-..-指住個交通燈話: 綠燈啦!! 我地過馬路啦~~
果一刻-..-我感覺好似同埋老張參加左 鴨仔團..."
又有少少似d幼稚園小朋友跟住個老師過馬路 ORZ..."
番到學校趕功課-_-" 之後就搵老張去左後園了
去到後園,,老張為左幫我減壓~ 所以試範左d低能野XDDD
好啦-3-" 我低能我低能~ 老張都係為左幫我姐-w-"
之後係2堂英文堂~派左test -..- ....
好可惡啊!!! 我睇錯左你了!!! 估唔到小穎珊你係咁唔可愛的 >c< !!! ←夠了
原本以後你係最可愛果個 >"< 點知你 Q^Q...點知你竟然高分過我-w-" 太神奇了對不對!!!!
然後小息又係咁-"-次次小息都唔多覺開心?
算- -係我自找煩惱~
然後中文&數學~
中文又要quiz -w-"好可惡~ 不過比想像中容易就係了xD
數學-w-" 完全聽唔明~ 我好蠢..."
到左I.S.堂~ 感覺比以前過得快左-w-"
我張table 另外果3個人((敏, 欣茵, 彤))不停畫公仔-w- ~
佢地好似玩得好開心咁-w- ~不過我冇加入就係了XD
我連一條直線都畫唔好......"
Lunch time~
又係沉默狀態? no -3-"我有講野架~
只係唔想講咁多之嘛>"< 有改到的@"@
然後後半lunch去左練歌-"-但係...我確定唔到e樣係咪叫做練歌 -口-"
最後3堂又係無趣的-w- 所以唔提~ ←根本就係你懶
放學臨走果時~欣茵過黎攬住我同老張~
糟糕啊!!!超好攬的!! 攬到唔想放手 >//口//<!!! ←癲了
然後佢有同小歐話: 慧佢好好攬啊~~ 原來最好攬果個唔係xxx((聽唔清楚))!! 張 都唔夠好攬~
聽到之後莫名地有點高興-w- ~咁我以後就可以攬佢了~ ←發現新大陸
同老張放學,,都未出校門-"-老張又提議番去攬欣茵了~((其實老張都覺得欣茵好好攬-w-
好啦- -詳細情況唔多講~總之就係老張同我一樣發現新大陸-w-
原來矮都有矮既好處架!!! 我開心到癲左-3-" 而且琴晚聽電台講~越高既人越高死~"~
所以矮都未嘗唔好>w< ((驕傲)) ←喂
放學之後同老張去左 老mc ~ 然後我就坐左係佢對面亂諗野了
該死的-"-有一刻竟然諗到想喊..." 明明12歲-33-"我唔同小朋友了~
喊既樣只可以比自己睇到..." 由幼稚園開始-"-都未試過係有人既地方喊
然後老張比我睇左佢本 "筆記" ~ 放心的,, 我唔會覺得肉麻~
反而令我覺得我都應該去開番本 "筆記"了 ...
希望聽日老張可以過黎我屋企就好了>w< ~ 一齊回復以前既童真啊^^
|