ゞJUST
不是每個故事都有好結局,因為這個世界並不是童話。
BAGA_WAI
暱稱: 慧
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-4-30(四)
2009-04-29
2009-4-28(二)
2009-4-26(日)
2009-04-24
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 5
今日人氣: 35
累積人氣: 545
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 13 日  星期五   清涼


2009-03-13 分類: 未分類

話說今日諗住同老張行上山,,
去到地鐵站出面見到小穎珊@w@好神奇對不對
佢係到同小子穎傾電話的~ 唔知點解突然比左個電話我傾-"-
然後我就係到諗-"- :  唔通因為上次MMLC果件事所以小穎珊以為我鍾意佢嗎 -口-!!!!!  ←震驚
什麼啊Q^Q ...~ 我無辜的說~
反而-"-企係我隔離既老張-w- 比我更加唔冷靜XDD
明明係我傾電話的-w- 你緊張d咩  XD
然後小穎珊企左係馬路前面-..-指住個交通燈話:  綠燈啦!! 我地過馬路啦~~
果一刻-..-我感覺好似同埋老張參加左 鴨仔團..."
又有少少似d幼稚園小朋友跟住個老師過馬路  ORZ..."

番到學校趕功課-_-" 之後就搵老張去左後園了
去到後園,,老張為左幫我減壓~ 所以試範左d低能野XDDD
好啦-3-" 我低能我低能~ 老張都係為左幫我姐-w-"

之後係2堂英文堂~派左test -..-   ....
好可惡啊!!! 我睇錯左你了!!!  估唔到小穎珊你係咁唔可愛的 >c< !!!   ←夠了
原本以後你係最可愛果個 >"<  點知你 Q^Q...點知你竟然高分過我-w-"  太神奇了對不對!!!!

然後小息又係咁-"-次次小息都唔多覺開心?
算- -係我自找煩惱~

然後中文&數學~
中文又要quiz -w-"好可惡~ 不過比想像中容易就係了xD
數學-w-" 完全聽唔明~ 我好蠢..."

到左I.S.堂~ 感覺比以前過得快左-w-"
我張table 另外果3個人((敏, 欣茵, 彤))不停畫公仔-w- ~
佢地好似玩得好開心咁-w- ~不過我冇加入就係了XD
我連一條直線都畫唔好......"

Lunch time~
又係沉默狀態? no -3-"我有講野架~
只係唔想講咁多之嘛>"<  有改到的@"@
然後後半lunch去左練歌-"-但係...我確定唔到e樣係咪叫做練歌 -口-"

最後3堂又係無趣的-w- 所以唔提~  ←根本就係你懶

放學臨走果時~欣茵過黎攬住我同老張~
糟糕啊!!!超好攬的!! 攬到唔想放手 >//口//<!!!   ←癲了
然後佢有同小歐話: 慧佢好好攬啊~~ 原來最好攬果個唔係xxx((聽唔清楚))!! 張 都唔夠好攬~
聽到之後莫名地有點高興-w- ~咁我以後就可以攬佢了~  ←發現新大陸
同老張放學,,都未出校門-"-老張又提議番去攬欣茵了~((其實老張都覺得欣茵好好攬-w-
好啦- -詳細情況唔多講~總之就係老張同我一樣發現新大陸-w-
原來矮都有矮既好處架!!!  我開心到癲左-3-" 而且琴晚聽電台講~越高既人越高死~"~
所以矮都未嘗唔好>w<  ((驕傲))  ←喂

放學之後同老張去左 老mc ~ 然後我就坐左係佢對面亂諗野了
該死的-"-有一刻竟然諗到想喊..." 明明12歲-33-"我唔同小朋友了~
喊既樣只可以比自己睇到..." 由幼稚園開始-"-都未試過係有人既地方喊
然後老張比我睇左佢本 "筆記" ~ 放心的,, 我唔會覺得肉麻~
反而令我覺得我都應該去開番本 "筆記"了 ...

希望聽日老張可以過黎我屋企就好了>w< ~ 一齊回復以前既童真啊^^






訪客留言 (返回 BAGA_WAI 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]