雖然今日係星期六~不過同同學有關既事都要寫落黎^^
話說老張今日黎我屋企玩喔-w-
早上10點9~ 老張去左我e邊個地鐵站搵我@@
之後就去左我屋企放低野, 仲有大整理-w-
大整理既意思就係-w-" 轉 髮型+穿著
老張終於肯放低佢頭髮d陰啦@@應該係話 唔係陰既陰- -"
之後我同佢又係一人一隻唔同既拖鞋咁出街了-w-"
首先去左奇趣>wwww<~ 不過睇左一陣就走了-"-發覺冇咩新野
之後去左中華書局-3-"老張睇書睇到唔肯走啊啊啊 \ 口 / !!!
還好我聰明-w-+ 用藉口"握" 左佢走XDD
行完中華書局就去番我屋企附近既商場行了
雖然話係行街-"-但係都係系到傾心事
話說我將件心事講左比老張聽了-"-好彩佢冇好似平時咁驚訝
如果唔係- -"佢一定會大叫然後成條街d人會望過黎的
不過講左比佢聽之後係輕鬆了-w- ~ 其實之前有掙扎過講唔講比佢聽好的
後來去左我屋企~ 2個女仔訓左係張床上面傾計
有夠糟糕的-"-我竟然傾下傾下喊左出黎 - o -"
不過還好啦-w-" 我將個頭轉過去牆果邊
所以老張係睇唔到&聽唔到我喊的>"<好彩
and then我將我琴日寫果本 heart notes 借比佢睇了-3-"
佢竟然話我寫得好感人@o@!!! 神奇吧!!!
佢都有將佢果本 "筆記" 比我睇-w- 估唔到佢隨身都帶住wor
不過佢寫野快我好多-皿-" 只係數學堂就寫左幾篇野出黎-"-
之後太無聊- -我地玩電話 ORZ 對唔住果位婆婆~
以下係對話:
我: 喂? 唔該搵林家雯啊~
婆婆: 下? 林家雯? 你打錯電話啦~
我: 你唔好唔認啦~ 我知你係林家雯啊~
婆婆: 我聽唔明你講咩啊..."
我: 係咪我做錯左d咩,,所以你唔理我~ 點解你要咁對我~
然後-"-我因為太想笑了~所以cut左佢線 ORZ
發現坐左係我隔離既老張已經笑到流哂眼淚了-w-"
之後到佢亂打電話 -33-" 唉~我地好無聊XD
去完陪佢食 老mc 之後就送佢走了-w-"
我答應過佢 我本heart notes要更新-w- 所以我e+要去寫了~
所以今日個blog打咁短-w- ←爛藉口
|