今日番到學校又係趕功課
之後就eng同宗教,, eng改寫作,超高興的~冇咁悶就係
上下上下eng堂冇野做- -就拎左本heart notes出黎寫~
我明明見到mr lau望住的, 但係佢都冇話我的說- -
宗教堂竟然話溫書, x佢的, 煩到7彩
之後係maths, 我承認ms so係個好好既老師
不過好對唔住,我對數學真係冇咩興趣
好hea的又過左2堂
之後係2堂空堂
第一堂用左黎對中史ws & 中文小測
x的,, 中文果份野唔係人做的
第2堂空堂同鄭鄭傳紙仔,, 講左好多好奇怪既野- -"
之後lunch~話有geog test
又係x佢~ 唔夠時間- -而且個map又印得唔清,,
搞到我自作主張-3-"幫佢決定埋個fire station係邊
我承認我蠢我懶我任性就係了- -
之後係1中文+ 2cookery
中文堂超想訓的~ 不過又係要扮到好專心就係了,, ms lo好易睇穿人的
cookery同思思morrow 傾計
一時傾下細個d野~一時傾下佢細佬d野咁- -
放學同鄭鄭&老張行落山
之後去左老mc,, 先發現原來珊唔係到-口-"...
之後就無無聊聊咁番屋企了
|