11點幾先黎打blog -w-"
算啦-3-"原諒我訓到咁遲XDD
今日番學趕功課趕很癲~"~
冇啦啦又話要交小測改正-口-~ 仲要成段野咁長 -x-"
之後頭2堂係PE堂-"-又在打籃球了
話說今堂聽到好多敏感詞語XDD
咩 "我要做攻!!" "唔制啊~我一定要做受~" -w-"
聽到我不知所措XDD
最後就係做攻了-w-
話說我同老張, 思思morrow, 女神 & 琳 一組
思思morrow超利害的>www<~~~ 成日都入-3-"
之後就係兩堂I.S.了~
比想像中過得快~"~不過果張咩鬼野ws做死人就係-3-"
and then係2堂中文
有想訓教既衝動-_-+ 可惜ms lo 人太勁
見我們有少少想訓 就暗示: 你們好似死魚眼
唉-"-比人發現左
之後lunch time~
最深刻的莫過於我同小穎珊&小子穎 3個人搶地拖-口-"
以下係關系表:
我→ 阻止 小穎珊&小子穎
小穎珊→ 打 小子穎
小子穎→打 小穎珊
然後我因為好似唔夠大力- o -" 所以最後都係用軟既方法-"-
用超幼既聲+令人憐憫既眼神 講: 你地放手啦...我求下你地...
阿x !!!! 我e+都扮唔番出黎啊!!! 原來e個係我必要時既必殺技-"-
至於問我點解要阻止佢地- -"...? 就係因為佢地差d打到我啊x ~ ←激動
1點果時中文有默書-3-"默完之後-"-
1:18 分~ 思思morrow竟然逼我同佢落山啊變態!!!
明知個預備鐘好可怕的說Q^Q
至於點解我會咁順攤-"-...因為佢拉實左我件衫-口-"
就係如果我唔行- -就會露 ORZ
還好係打預備鐘果刻番到~"~真係好彩
之後係maths x1 + english x2
maths堂有test -"- 我感覺這次超糟糕的
english堂~ mr lau冇番@口@!!!!
2堂空堂-w- ((滿足))~ 睇住 范特西 用左手寫字
我又係到學-3-" 可惜寫得唔靚..."
之後放學同老張去左後樓梯-w-
然後就搵到新加入角色了~~ 就係 苗
一個字-w-" 非常簡單~ 就係 苗
小山都話同佢原本個名有關係-"- 但係 苗 e個名..."
我都唔知點解老張會改到咁.."
放學終於抵唔住誘惑>"< 陪老張去左老 mc了~
然後-..-就係周圍d人都用奇異目光望住我地
唔通因為我講野講得太激動-w-"...?
然後明天就同老張行上山了~
|