ゞJUST
不是每個故事都有好結局,因為這個世界並不是童話。
BAGA_WAI
暱稱: 慧
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-4-30(四)
2009-04-29
2009-4-28(二)
2009-4-26(日)
2009-04-24
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 5
今日人氣: 0
累積人氣: 464
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 18 日  星期三   晴天


2009-03-18 分類: 未分類

話說岩岩訓睡,, e+先黎打blog
琴晚都係咁遲食飯的

今日同老張行上山,, 番到去課室未開
基於我琴晚既努力~所以今日冇趕功課
所以同老張出去後園玩了~
至於玩咩-"-就係玩果本唔記得咩小說入面提過既遊戲
咩心裡面諗十次我好鍾意你/我好憎你~再望住你想傳達信息果個人
話說當我諗左十次我好憎你之後望向老張-w-"
老張講左句: 扮cool~  之後就比左我一巴掌了 -x-"
唉唉~"~老張諗既當然就係我既相反: 我好鍾意你
不過佢個眼神真係令我哭笑不得-w-"諗番起都打冷震XDD
然後出於琴日放學果時既一個問題: 點解我同老張識左咁耐-"-冇人懷疑我地係一齊既呢?
所以老張今日其實係諗住系後園扮野的-w-"專登令人誤會XD
當然係比我阻止了-"-

一開始就兩堂art
要聽住音樂黎畫畫~ orz我畫功真的很糟糕..."
之後係1堂eng+1堂geog
英文堂~印象中好似係講gammer ?
geog堂派番上次份test..."
不過比想像中好左好多>w<((放心))
小穎珊雖然冇咁可愛了-w-不過依然都係可愛
鄭鄭最可愛XDD  ←被打

之後係1堂chinese+1堂history
chinese係到講詩歌~"~超簡略咁講
不過我依然都係咁眼訓
history~ 好似係對工作紙?
啊,, 仲有對埋workbook?
之後就唔記得仲有做過d咩..."

lunch time~
1~10號的都要去中文test-3-" 呠呠
所以我個lunch time係成個比左思思morrow
一開始佢逼我食野Q口Q   ←唔好問點解
係三文治來的
之後要陪佢上學生會~ x的,, d人態度超差囉-"-
之後番到落黎,, 思思morrow去買左隻麵黎食
我食左一啖之後唔覺意講左句: 都幾好食
之後思思morrow佢即刻沖左出去幫我整個麵番黎-口-"速度超快的說..."
然後..."感覺我跟住佢既話,, 我個計劃肯定泡湯- -"
食完麵就番課堂幫埋老張一齊做maths~

lunch過左之後係1堂生命+1堂maths+ activity 堂-3-"   ←希望冇串錯XD
生命果堂係到講14歲媽媽-"-原來ms 蕭去過做義工的
maths堂派test~
還好合格了!!!!  ((感動)) 琴日仲諗住超糟糕的-w-"
之後發現Q^Q原來鄭鄭你好唔可愛-3-"  ←喂
老張呢...? 由一開始都冇可愛過-"-
activity果堂係同睛睛&羅alum一齊傾計過的

之後放學就去左mmlc~ 老張你good job啦-口-"
份CL功課hea到咁-"-
之後5點就行落山了
行左一陣~見到李阿雲果班人-"-
阿雲衝左過黎問老張: 你係咪鍾意x子澄架?
我見老張反應唔過來-"-就問阿雲: 下?! x子晴 ?!
阿雲都好明白我諗咩-"-佢又話: 唔係我地班果個啊
老張~好心你出句聲
之後佢冇再問子晴/澄果d野- -變成好直接咁問: 你係咪guy架?
之後唔知點解又係我答!!: 下...guy其實係男男-w-"
阿雲: 咁阿...咁"less" 呢?
我又代答了-"-: 唔係less,, 係雙性姐"
之後阿雲雲個表情好似好驚咁跑左去前面-"-同方糖佢地搭車落山
不過佢地漏低左小穎珊&小子穎係後面-"-

唉-3-"11點啦orz
我又未做功課~ x的-"-
好了先打咁多~去做功課了






訪客留言 (返回 BAGA_WAI 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]