話說岩岩訓睡,, e+先黎打blog
琴晚都係咁遲食飯的
今日同老張行上山,, 番到去課室未開
基於我琴晚既努力~所以今日冇趕功課
所以同老張出去後園玩了~
至於玩咩-"-就係玩果本唔記得咩小說入面提過既遊戲
咩心裡面諗十次我好鍾意你/我好憎你~再望住你想傳達信息果個人
話說當我諗左十次我好憎你之後望向老張-w-"
老張講左句: 扮cool~ 之後就比左我一巴掌了 -x-"
唉唉~"~老張諗既當然就係我既相反: 我好鍾意你
不過佢個眼神真係令我哭笑不得-w-"諗番起都打冷震XDD
然後出於琴日放學果時既一個問題: 點解我同老張識左咁耐-"-冇人懷疑我地係一齊既呢?
所以老張今日其實係諗住系後園扮野的-w-"專登令人誤會XD
當然係比我阻止了-"-
一開始就兩堂art
要聽住音樂黎畫畫~ orz我畫功真的很糟糕..."
之後係1堂eng+1堂geog
英文堂~印象中好似係講gammer ?
geog堂派番上次份test..."
不過比想像中好左好多>w<((放心))
小穎珊雖然冇咁可愛了-w-不過依然都係可愛
鄭鄭最可愛XDD ←被打
之後係1堂chinese+1堂history
chinese係到講詩歌~"~超簡略咁講
不過我依然都係咁眼訓
history~ 好似係對工作紙?
啊,, 仲有對埋workbook?
之後就唔記得仲有做過d咩..."
lunch time~
1~10號的都要去中文test-3-" 呠呠
所以我個lunch time係成個比左思思morrow
一開始佢逼我食野Q口Q ←唔好問點解
係三文治來的
之後要陪佢上學生會~ x的,, d人態度超差囉-"-
之後番到落黎,, 思思morrow去買左隻麵黎食
我食左一啖之後唔覺意講左句: 都幾好食
之後思思morrow佢即刻沖左出去幫我整個麵番黎-口-"速度超快的說..."
然後..."感覺我跟住佢既話,, 我個計劃肯定泡湯- -"
食完麵就番課堂幫埋老張一齊做maths~
lunch過左之後係1堂生命+1堂maths+ activity 堂-3-" ←希望冇串錯XD
生命果堂係到講14歲媽媽-"-原來ms 蕭去過做義工的
maths堂派test~
還好合格了!!!! ((感動)) 琴日仲諗住超糟糕的-w-"
之後發現Q^Q原來鄭鄭你好唔可愛-3-" ←喂
老張呢...? 由一開始都冇可愛過-"-
activity果堂係同睛睛&羅alum一齊傾計過的
之後放學就去左mmlc~ 老張你good job啦-口-"
份CL功課hea到咁-"-
之後5點就行落山了
行左一陣~見到李阿雲果班人-"-
阿雲衝左過黎問老張: 你係咪鍾意x子澄架?
我見老張反應唔過來-"-就問阿雲: 下?! x子晴 ?!
阿雲都好明白我諗咩-"-佢又話: 唔係我地班果個啊
老張~好心你出句聲
之後佢冇再問子晴/澄果d野- -變成好直接咁問: 你係咪guy架?
之後唔知點解又係我答!!: 下...guy其實係男男-w-"
阿雲: 咁阿...咁"less" 呢?
我又代答了-"-: 唔係less,, 係雙性姐"
之後阿雲雲個表情好似好驚咁跑左去前面-"-同方糖佢地搭車落山
不過佢地漏低左小穎珊&小子穎係後面-"-
唉-3-"11點啦orz
我又未做功課~ x的-"-
好了先打咁多~去做功課了
|