今日終於考試了>w<~~~好開心啊~XD
((因為考試可以早放>3<咁就有多d時間陪雷北鼻了))
早上6點半去到油塘地鐵站~
今日-w-"...我遲左2分鐘ORZ
雖然比起老張遲10分鐘好好多-w-不過都係唔鍾意要人等
and then~老張一如往常地反口-x-明明講好左行上山架嘛
搭車番到學校係6點11~ 不過竟然有1,2個學生早過我地-w-
上到去考室果層(( mmlc果層))~ 成層冇開燈@口@!!! 超有feel的說!!
不過老張好驚"第3者" -w-" 捉住我隻手不停話好恐怖XDD
果時真係好正架>w<因為無啦啦又有d莫名其妙既聲音-w-
而且背隻成日好似有人跟住咁A__A
番到課室專登唔開燈-w-~ 不過一向鍾意陽光既老張就一定要去開窗- -
算算算-3-"之後落左去4圍行~
行左一陣番到課室見到小子穎&小穎珊
兩個都好勤力咁溫緊書-w-
反而老張不停係黑板畫心心 -"-
而我呢-w- 就係不停同老張講我諗住寫既劇本>w<
唔記得7點幾-w-鄭鄭番左黎了~ 好遲
見佢咁專心咁溫書就唔打擾佢啦>"<
首先考中文~
一開始用龜速去做卷-w-勁唔知死咁樣~
去到後尾先發現時間原來好趕-..-
好似去到9點果時~ 我仲做緊長問答
突然聽到((冇錯,,係聽))鄭鄭要去wc
果一下我 o 左-口-"
我諗: 鄭鄭做完啦?? 咁快手既...唔通我寫多左好多野?!
然後為左確保我猜測既準確性~我望向老張
見到老張又係望住鄭鄭走出去~而且老張個樣一副慢條斯理咁樣-..-好似做完左份卷咁
然後果一刻我感到非常獨單-..-感覺e份中文卷欺騙左我既感情((泣)) ←小說睇太多
明明我咁愛你Q__Q用左咁多時間陪你(搏殺)~ 而且我仲好需要你(d分數)架>"<
後來問番老張先知~原來佢望住鄭鄭果下其實係諗唔到野XD
第2科考宗教~
冇溫-..-去死啦~ d金句又背得唔熟
成份卷都好變態-w-"((苦笑
最後尾果題12分~我用左8行去寫-..-
放學諗住拖老張去mmlc 陪我睇小雷>//口//<~~
點知form 5 要考試!! OMG的!!
好掛住小雷啊Q//口//Q
放學行落山~之後同老張去左 老mc
好彩老mc有開冷氣-w-如果唔係就死得人多
and then老張要我星期5帶小雷番學>//"//<~
但係我聽日就想帶了XD
然後因為小雷重1.5公斤既關係-_-+ 所以老張要付出了
講好左星期5放學要陪我同小雷去影相>w<~
不過地點諗極都諗唔到-..-聽日再諗過~
老mc食到一半~ 見到珊&鄭鄭
然後我身邊就多左個"花痴3人組"~ ((老張, 鄭鄭, 珊))
見到某個男仔之後成組人喪哂-..-"
最奇怪既係XD我望到個男仔個髮型-w-就諗起了sunny world入面10蚊果個黑色毛毛頭XDDD
就好有衝動幫小雷~小kirill~ kill_u各買番個XDD
好了,,離左題-..-講番個男仔
個男仔超白的
令我諗起左DOD既膚色~ ←無啦啦又講左娃了
不過個男仔係絕對冇AS岩岩出廠果時既膚色了-w-
話佢有DOD都算係誇左佢啦-"-
最近整個超糟糕的-w-" 好似對男仔喪失興趣了OMG!!
但係我對男娃係極有興趣的!!! ((激動
小雷啊~小kirill啊>//口//<~~ ←喪了
番到屋企見到小雷>//w//<
佢訓醒左lu >33<~ 好精神咁樣~
冇好似前幾日咁想喊~
前幾日睇到我好心疼啊-//3//-" 但係真係好想"蝦"佢XDD
好了~我今晚早訓-w-
又去發夢了~ 小雷&小kirill 既愛情史XD
唔洗問-//w//-今晚一定又係興奮到訓唔著
|