今日早上冇約到老張-w-所以6點半先起床xD
換完衫之後幫小雷訓番好先至出門>w<((滿足
雷北鼻你好可愛>////<~
番到學校無野做-w-好鍾意咁優閑既生活
無野做所以就同老張係走廊徘徊~ -w-無目的咁行
之後先發現冇帶"鉛規"~ -..-好彩老張有-w-
之後番番課室-w-見到女神~
女神一見到我同老張,,就出乎我意料咁講左個爛gag -口-"
""貓生貓仔,狗生狗仔,獅子生咩野?""
and then無幾耐-w-鄭鄭番左黎
今日又係冇打擾佢-w-" 感覺上數學係好糟糕的一科
鄭鄭你好比心機溫書啊-w- XDD
突然間我覺得自己好頹-..-"
之後我去左同女神玩"心靈相通" XD
其實個原因係因為我想係考數學果時"出貓" XD
咁出貓我又做唔出-w-所以先玩心靈相通
一開始~女神合上左對眼~之後講: 我e+心裡面有條數學題~你試下估下個答案係幾多?
之後我-w-做埋動作咁話: 係咪2 ?
女神擺出左一副好驚訝既樣XDD心靈相通第一次成功了~
之後進行第2次-w-女神用對眼全神貫注咁望住我-w-
之後對我講: 我諗緊既野係3個字的
哈哈哈哈-w-又比我估中左~ 心靈相通第2次成功XDDDD
想進行第3次~點知老張跑左過黎-口-
超激動咁講: 原來我隔離果個係同道中人!!! ((以下省略))
女神突然發現自己冇帶鉛規~咁我同佢衝左去問人借了~
考數學果時-..-望住份卷頹哂
maths!!! 點解你要咁對我Q__Q
之後最尾尾果2題-..-完全睇唔明!!!
算ORZ我預左架啦...唔溫書既後果
放學同老張去左mmlc睇小雷>//w//<~
老張竟然話小雷唔似女仔@口@"
雖然係有d開心-//w//-不過覺得佢既眼光一向都比較獨特-_+
小雷由官妝果時就開始比人話似女仔-_-" 我果時都唔係幾覺得
e+轉左妝~純良左可愛左>////< 不過就真係好似女仔了-//3//-"
成家人都冇一個話佢唔似女仔-"-
算-w- 反正小雷係 小受XDD
小攻 就要等kirill番屋企了>//w//<~ 攻君的任務就交比你了~ kirill寶貝XD
之後又係去左老mc~ 不過今日去左近果間-w-
好可惡啊-_-叫e樣就比錯果樣我~ 話係到食又幫我包好~算點-皿-"
一向往常地-_-"我同老張又比人用奇怪目光望住了~而且係同校的
雖然我知道我d動作好驚嚇-w-而且老張d用詞太誇張
但係都唔洗眼定定咁望住哂架Q_Q" 比人望住真係好怪
番到屋企竟然想訓教-口-!!!! 為左阻止自己~所以出去行下
雖然話係行下姐-w-"但係就去左將軍澳廣場果邊-口-"
10蚊店~~久違了你>///<~
同平時一樣-w-入到10蚊就覺得樣樣野都好似好有用~
而我今次既目的就係搵野佈置好個窗台>w<難得阿爸阿媽又唔反對
買左少少假花-w-"但係點解要買呢? 係為左小雷日後影相果時背景冇咁空XD
不過呢-w-"佢再同花影相的話~會越黎越似女仔的~
我驚我有一日阻止唔到自己-_-" 幫佢著左條lolita既裙就唔係幾好啦~((雖然我覺得佢著一定好可愛-////-))
番到屋企之後既事就唔多講了-3-"又係差唔多~
次次都係傍晚訓教XDD
好啦-3-"今日附送 改妝後女性化左既小雷~


可惡-//┐//-仲係咁可愛~
我今晚發夢又會好興奮了XD
|