E篇係對BJD娃既怨+資料搜集
部份內容含有驚嚇成份~不喜勿看唷^^~
話說- -好死唔死既我~竟然被volks既幾個男人電中了!! ORZ
不過好彩-w-唔係愛得太深XDD
因為佢地實在係天價-..- 幾位男人就係:: F17, Tony, 舊28(改半目)
首先要介紹既係F17~
單頭售價為:: 至少4000 -..-"
以下就係F17了~ 話說...開胸好棒>//口//<!!!!!

然後要介紹既係Tony >/////<
雖然睇過好多相-3-"不過好多都有BL的-w-"所以選左幾張冇咁激既放上黎~
單頭最低售價:: 4500到-...-
((喂.. 小熾你個動作教壞細路)) ((右邊果個係Tony))

然後就到舊28(改半目)了!!!
個拍賣係提早結束的~但係單頭都賣到17萬幾港幣-口-!!!
1. 因為改娃果位COV好勁 2.個型號好特別 3.隻娃本身有背景
以下係相

*******************************************************************************************************
然後就係我愛得最深果隻-//”//-
唔洗問又會比同年齡的話我品味怪-3-“
不過>”<!! 你話我怪就怪啦!!!
我鍾意大狗啊♥
而今次電中左我既-/////-係 dollshe既 Hound啊啊啊啊啊!!!!!
鍾意左佢真係幾慘-_-點解咁講呢~
就係因為-..- dollshr同天使屋結束左合作關係
所以dollshe既大狗 全部停售 + 唔會再販 啊啊啊啊啊!!!! 我冷靜唔到啊啊啊!!!!
好好人既mr. kim話佢會將其中3隻娃(包括 hound) 改裝之後再推出…
不過>”<我鍾意佢對手&身材啊啊啊!!!!!!!!!
dollshe既資料我唔係到打了-3-“想睇的就去我個娃blog吧
直接貼hound♥的圖吧


|