今日約左老張6點半地鐵站等的~點知我等左15分鐘都冇人-口-
明明e個時候已經搭緊車上山的了-_-但係佢仲未到
之後我行左個地鐵站幾次都搵唔到佢- -點知佢原來要洗頭所以遲左wor
佢洗頭就好似同啊爸啊媽玩游擊戰咁-口-"唔比佢地發現
唉唉唉- -之後番到學校佢因為頭未乾,未梳頭~所以去左次所
點知小穎珊突然衡左入黎囉-口-之後老張就推左我同佢入左次格
小穎珊就去左隔離果個次格爬牆咁偷窺我地-口-口-口- !!! ←極度驚訝
早上好似係同何cc 小朋友渡過的-_-
之後上art堂我真他媽的abcdefg!! 咩施捨d愛比我地-"- x你的! 個樣好串囉頂你
之後係英文堂好似係listening??
之後geog係...好似係畫枱&深思琴晚未諗好解決方法既問題
and then中文堂~我發覺自己最近上中文堂成日自己做自己野-_-
不過ms卓冇話我-口-" 因為佢要我地堂上面做果d野, 我假期已經做好哂了-"-
之後係history ~ 係調位前的最後一課 > ~ <"
上堂睇左個影片-w-" d公仔假到好好笑XDD
咁就好輕鬆的上完一堂history了-3-
終於到左lunch time
我唔想調位啊-3-" 我唔要變自閉, 我唔要上堂留心, 我唔要比兩個乖乖女包圍住啊!!!
突然之間好懷念之前同鄭鄭坐既時光Q皿Q((咬手帕))
lunch time又在我極度呷醋,極度嫉妒的心情之下渡過了-皿- !! ←應該只有老張知道點解- -"
之後生命教育...ok啦- - 不過調左位之後好怪的說
同幾個平時唔算太熟既人坐-3-"怪怪怪怪怪
到左maths-..- e堂先至難頂啊> ~ <"""
話說坐我旁邊的浩浩上堂好留心-口-
我一直望住佢個表情-3-" 令我覺得不可靠近-口-"" 超專心超用心的說!!!
因為e個突如其來既打擊-w-" 所以又好掛住鄭鄭了Q_Q
我好想好似以前咁hea過maths堂!! 不不不!! 應該係話所有既堂-口-
我唔敢想像我以後應該點算>"<我唔敢想像果種全班留心上堂既場面啊啊啊啊啊!!!!!!!!!!!!!!!!
鄭鄭我好掛住你啊>口<!!!!
之後有個咩子宮頸講座-..-悶到我要窒息了
我係張大左個口,,隻眼瞪到勁大咁望住個螢光幕- -"心裡面發緊呆ORZ
之後咩咩咩牙齒咩咩咩咩咩囉-口-
總之就係勁咩咩咩咩咩囉!!!
放學果時個心情同lunch time一樣-_-" 不過多左樣係擔心ORZ
係我做錯什麼嗎>_<"點解你會咁樣架..."
唉-3-" 不過你咁樣其實都有助解決我琴晚諗既問題
然後同老張&翟翟行落山-w-" 老張你d話題令我好想打人啊知唔知道 \____/ !!!!!
而翟翟今日依然都係咁好笑XDD
之後老張竟然同左我去行apm -口-!!! 利害嘛!?!?!?
而今日老張竟然冇睇書-w-一路行一路同我傾計
我發覺老張今日講既野, 句句都擊中我個心-口-"
排除左"老張變聰明"e個可能性之外~就係"我變蠢左" -口-"而我係極度相信第2項的
而且我仲更加確定"旁觀者清" e句名言了>"<!!!
然後當我講果條解決唔到既問題比老張聽之後,,
我原本以為佢會比一個答案我的,, 點知原來佢都比唔到答案我-w-"
算了我自己諗清楚就好-3-" 今晚再諗過
之後行去地鐵站期間- -從老張口中得知左件事
嫉妒心+痛心 立即up了90% -3-"
我恨啊... /__\
先打到e到~同啊哥出街去了
|