|

[★*看 了你 兩 眼 已心 痛*×°°未轉 身◆◆:;便 要 哭`'*
今日.系屋企反自閉囉...= ="
下就...落左茶餐廳幫手,,*
跟住...4點到..同風姨..去左接細佬仔~
返到黎..開機..ICQ個陣...比小丸子...整到勁火喎!!*
BUT"最尾刀無事啦..佢同我SD[梳],,*甘我刀無咩野啦..!!*
跟住..陣間又要同人講數....*唉~~~~~~~~~~~~~*
卡卡..........................///甘見仲有時間甘咪打日記囉...*
開左之後本新無野既...*見到東瓜番薯狗幫我留言喎...= =""
話我吾撚識咩叫PUNK..O嘴囉....D甘普既野..= ="
有人吾識咖咩*?!.....................屌*正1食屎*[狗]黎咖------+*


|