|

[★*看 了你 兩 眼 已心 痛*×°°未轉 身◆◆:;便 要 哭`'*
今日,,去左屎坦屋企也...>3<"
我同蕉蕉+B子,,1點半到,,系榮福到等,,*卡2...><"
近我!!*蕉蕉..1點未到..上左黎我到啦,,*等到差吾多..
B子刀黎到啦..佢打黎,,我超惡甘話"[打錯牙!!*],,
佢信囉,,甘佢咪CUT線囉..><"WAKAKAKAKA,,,,
跟住佢打比蕉蕉手提..= ="卡2!!*
佢到左我樓下啦..,><"我地咪即刻著鞋衝落樓下囉...><*
跟住去搭巴士,,去到屎坦到..佢出左黎接我地也...*
佢個到,,系超超超超超...既-----鄉村地方,,*
連士多刀無咖..>/\<"要去士多既話...要行幾個字咖..=3="
跟住入去個陣,,我系甘捉住屎坦,..我超驚D狗也...>/\<"無計啦..
佢地太惡啦..T/\T"系甘嘈..><><""""唉,,*
入到去屎坦屋企,,超HOT的啦...!!*開左冷氣..好耐先涼也..>3<"
跟住我地系到睇碟...-\/-"睇到5點幾..走人LU,,本身我地自己搭車既..*
D時間系岩岩好接到D細佬仔咖!!*BUT"蕉蕉個老豆話,,佢系附近喎,,*
甘我地咪坐佢車返去囉..><"BUT"上到車..蕉蕉話..要入沙頭角先喎,,"/\"
唉--------------------------*甘我咪遲左去接D小朋友囉..= ="
要比錢咖.....6點之後去接既話...>/\<""1個..13蚊,,OH..MyGoD*我個2個刀要26啦..*
而+又有個嘉琪TIM...39蚊也............T/\T"希望+姐吾扣我錢啦!!>3<"
我又同哂D錢錢...- -"咪叫個個風姨幫我比住先囉...*唉...B子+我刀好無奈,,*
跟住返到去,,打返E3日既日記...*本新吾系要好耐咖咋...>/\<"
BUT"我打日記個陣..D人系甘ADD喎..= ="B子又吾開心..>/\<"""""
我咪同佢傾下電話..又打下日記囉..*我又打好大篇咖喎________+*
搞到打左幾個鐘..刀未打好也.....而+先打好咋.....>/\<"
好攰啦................................去訓LU*AND


|