└°.以後_ *無論你*┐喜歡誰.◆*!`'°我也是×﹏同樣地愛你...]]]]

...

BKchuen
暱稱: 傻仔﹏泉*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
乜野係戀愛
最後一天..我為何讓你...
給---老婆
黎M呀..情緒極不穩定=...
悶到pk
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
╭||小幹_' xanga-]]...
最近訪客
最近沒有訪客
...
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 104
今日人氣: 7
累積人氣: 2654
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 21 日  星期二   晴天


第1日統測 分類: 未分類

  今日又係聰聰番啦,諗住等埋樂,不過等唔到,所以冇等啦,

我冇拎地理書番屋企,所以溫唔到書,所以就問聰聰借本書1路行1路睇本書囉,

d野好多都唔知,我諗係因為我留心上堂啦,唉∼咁短時間點記呀..

番到去測驗真係唔識,好多都係作落去,唉∼今次一定唔合格啦..

跟住測完就上家政啦,明明係我做得最快,依家就變到差唔多最慢,唉∼

後尾小息直到lunch啦,都係好悶,咁食完野咪去睇班足囉,

原來1e今日踢喎,我都唔知,佢地都唔知,所以佢地著左校服踢,

不過都羸左2c 3:1,民傑入左1球,聰聰入左(3)球,

係咪好奇怪點解聰聰會入到3球呢?!因為佢地比人入個球係聰聰擺[烏龍],

跟住就上堂啦,又比人扣分,咁小事都話,屌∼好煩,不過咪由佢扣囉,

冇所謂既,合格咪得囉,要咁多都冇用,慢慢扣啦,唔智在個幾分,

跟住上完佢堂就上英文啦,唉∼咁鬼死多功課,點溫書呀..

跟住就去留堂班啦,去完再打左陣波就走,番到屋企冇幾耐又出街食飯,

冇乜點做功課同溫書,聽日先做啦,廢事煩住哂,聽日早d起身做好過,

唉∼聽日陪唔到你番學添,下次實有機既..希望快d測完驗啦∼

2006 年 3 月 20 日  星期一   晴天


好悶呀= =" 分類: 未分類

  今日又係同聰聰同樂番啦,我諗應該以後都係同佢地一齊番嫁啦..

跟住今日一路行一路玩,搞到成8點先番到學校,又冇得做功課添,唉∼

跟住冇幾耐就集隊啦,好耐呀,今日有人黎會考,所以我地班要靜d先得,

不過都係咁,跟住又要過呢慢長既英文堂,唉∼悶到想死,所以訓左幾個字。

跟住小息啦,直到音樂堂測驗啦,咁就lunch啦,真係快過,

跟住食完野就去左睇波啦,今日冇同呀矇個d傾計,所以好鬼死悶∼

跟住咪上去囉,miss wong又要我地做個d唔知咩,好鬼煩,廢事做。

不過原來都有2分喎,呵呵∼跟住好快就放學啦,放學籍番數學班為名,

唔洗去留堂同見老師,超正∼仲得閒去左小食部食野添,點知多手,

搞到要賠錢比世顯添,不過好彩淨係賠18蚊姐∼

聽日要統測嘞,仲未溫過書,唔知點考添,死啦,不過我諗唔驚掛,

總之大家努力,考好d啦∼

2006 年 3 月 19 日  星期日   晴天


羸左波/\/\” 分類: 未分類

  今日咩都算唔重要,最重要既就係羸波,仲要羸2:0先出到線,

所以我地要打得好d,今日一早起身冇咩好做,咪同人係msn傾下計囉,

跟住到左12點就叫聰聰同樂等埋一齊去球埸啦,點知聰聰好遲先到啵,

跟住就去太和啦,去到見到澄同偉,呀sir仲未到,咪睇下波同食野囉,

後尾澄話我知lily佢地羸左波,原來呀媽係正選啵,

跟住呀sir到左,就同我地熱身啦,佢地又係度玩野,搞到呀sir話唔練,

咁咪唯有自己去球埸練囉,冇幾耐比賽啦,佢地最矮個個都好似同我咁上下高,

有d驚驚地添,不過就咁睇佢地都唔係好勁姐,終於比賽啦,

我地初初同佢地差幾分,後尾打好左,第1局羸25:13,好勁呀∼

呀sir就話唔好就咁就滿意,第2局要打好d,因為要計分,

第2局我地都羸左25:17啦,不過其餘個隊都同分,

所以要計細分,姐係要睇下邊個羸對手分數多d,唔盤數,

我地就咁計應該出到線,不過都唔知係咪一定出到,

跟住打完波再睇左人地打多陣就走啦,因為實在太悶,

我番到屋企之後就梗係第1時間開機啦,不過都唔知幾時佢先唔嬲我。

唉∼希望唔再嬲我啦,都唔知點氹佢,唉∼