尋日唔記得左打日記添..不過尋日都冇咩特別野打啦..
講番今日啦..今日冇人陪番學啦..超悶..
跟住番到去就同人吹下水,睇下人捉棋同食野啦..
跟住就有人話要去以前7s個班房到上堂..
哈哈..一入去成日就揀位坐..好鬼嘈..
跟住比人鬧..最好都係要掉番去本身上堂個位啦..
跟住講左一陣野就上堂啦..諗住今日有得派科學卷..
點知miss冇番..搵左蔡翠兒黎代課..
仲比人罰企左兩堂..仲連科學堂變左做歷史添..
跟住冇幾耐就小息啦..都冇咩好做..留係班房好過..
跟住直落個幾堂都冇咩特別..到左lunch啦..
食完野就諗住番班房啦..跟住見到呀矇啵..終於同佢講番野啦..
講左幾句就番入去啦..跟住睇下人捉棋..自己又捉下..跟住就執野..
準備去老人院啦..去到就同d呀公呀婆講下野咁啦..
玩遊戲個陣我覺得d呀公呀婆勁無奈囉..都唔知我地做咩..
跟住3點45咁上下就走啦..又要自己一個番..唉*
跟住番到去就on啦..都冇人on..好悶..
跟住後尾都有人陪我傾下電話同msn啦..冇咁悶..
唔知聽日有冇街去呢.. |