└°.以後_ *無論你*┐喜歡誰.◆*!`'°我也是×﹏同樣地愛你...]]]]

...

BKchuen
暱稱: 傻仔﹏泉*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
乜野係戀愛
最後一天..我為何讓你...
給---老婆
黎M呀..情緒極不穩定=...
悶到pk
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
╭||小幹_' xanga-]]...
最近訪客
最近沒有訪客
...
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 104
今日人氣: 18
累積人氣: 2665
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 18 日  星期四   晴天


聯課..唉* 分類: 未分類

唉*尋晚睇波..阿仙奴輸得真係唔抵..

不過都冇計啦..都己成定局..輸左就輸左..咁難得打到入賽..

今朝早好早就返學啦..返到去就做功課啦..

跟住上去啦..第1堂中文啦..要我地做個個咩介紹..

跟住就分左組先啦..屌..KITTY係出面經過..見到我..

就話我頭髮長..要我剪..仆街..返屋企是但剪小小陰算..

跟住就做完個劇啦..都做得唔好..不過算..

跟住小息..之後個幾堂都悶到死咁濟..

跟住LUNCH啦..落左去食野..跟住見到琳個D打排球..

跟住走過去打啦..玩鳩佢地..哈哈..

跟住見到MUNG..唉*佢都唔理我啦..都廢事講野..

講左同冇講咪又係一樣..跟住成個LUNCH係度打波..

跟住就上歷史..好悶呀..跟住個兩堂都悶到嘔..

跟住終於放啦..去踢波啦..初初都冇乜野..

跟住何健X近距離射鳩我..爆哂頭..流鼻血..

成面成手都係血..屌..仲痛到PK..跟住止左血就落返埸啦..

打前..幾好玩..不過都冇波入既..跟住蕭澤個D又走..

佢地唔想拎波姐..跟住淨返我地幾個係度..得12碼..

屌..一球都入唔到..跟住射完12碼就同聰聰返屋企啦..

返到屋企就ON MSN啦..同人傾陣計..捉陣棋..

跟住打電話比MUNG啦..呢排串經常串鳩我..

咁我唔想佢又串我我就唔應佢..點知....

咁你真係成日串鳩我丫嘛..唉*今次都係我錯嫁啦..

唔洗講..錯哂..對唔住啦..咪嬲啦..唉*

聽日對2E..我諗都冇乜機羸..因為聽日冇心機踢..

因為傷傷地..同埋..........唉*

好想你黎..

 

2006 年 5 月 17 日  星期三   晴天


好DOWN..唉* 分類: 未分類

今日搭車個陣叫到樂上車..不過一落車就走左..

咁岩又見到聰聰..跟住就同佢一齊返啦..

返到學校上去啦..唉*咩功課都冇..不過後尾做返哂..

跟住就上堂啦..睇套野..幾好睇啵..

跟住上完班主任堂就中史啦..做測驗..唔識= ="

跟住就小息啦..然後中文堂..都好悶..唉*

跟住就P堂啦..唔洗上..成班係度捉棋..

跟住第2堂變左王雪櫃代..過左場去1A班房..

唔比我地捉棋喎..淨係比1E捉..

跟住我連睇報紙..一句聲都冇出都比人話..

跟住就LUNCH啦..落去買野食啦..跟住整喊左人添..

跟住冇講好講..廢事理佢地..跟住MUNG又.....

唉*咁就去左睇賽程啦..星期五LUNCH我地就打..

我依家冇心機打啦..輸硬啦..唉*因為你.....

跟住就上左兩堂悶到死既ENG..跟住上MUSIC..

睇野同埋唱左首歌..跟住就放啦..但係就比王雪櫃留..

跟住留完就去左食野..然後同人玩左陣就去留堂班..

跟住留完就打電話比MUNG..唔通=.=

跟住就自己一個返屋企啦..落車個陣見到MUNG..

但係好多仆街阻住哂..搞到落到車就唔見佢..

唉*唯有自己一個寂莫地返屋企啦..

跟住返到去再打比佢..冇人聽..唉*諗住佢一定好嬲..

咁就唔打啦..點知頭痛得濟..冇啦啦訓左= ="

吳跟住醒返就同人傾左陣MSN..跟住12點咁上下訓..

諗住2點幾起身睇歐冠杯..巴塞v.s阿仙奴...

希望你唔好再嬲我啦..e+勁多人嬲我啦..唉*

2006 年 5 月 16 日  星期二   晴天


唔好嬲啦.. 分類: 未分類

今日又自己1個返學啦,,

返到去都上去啦..上去搵人傾計..

跟住上堂啦..家政呀..

有得整野食..哈哈..好易整姐..

跟住小息啦..冇乜野做..好悶= ="

跟住就上地理啦..咩功課都冇添..

跟住好悶咁過左兩堂啦..到左lunch..

係下面見到蘗子澄同可欣坐埋1齊..

我諗佢1定係想溝可欣啦..唔好溝第2個呀..

跟住就MUNG個D傾左陣..然後上去又傾下計..

跟住就上堂啦..上ART..唔好玩既..

好悶呀*跟住上多堂ENG..悶死咁濟..

跟住放學就去CSC做地理豬題啦..

跟住變左淨係留1個字堂..超正..KAKA..

跟住放左就搵MUNG啦..比可欣玩= ="

嚇死我咩..好彩唔係姐..跟住就走啦..

跟住返到屋企ON MSN..同人傾下計咁啦..

唉*講錯野啦..死得人多啦..唔好嬲啦..

我以後都會對你好、緊你同埋就哂你嫁..

唔好再嬲啦..我講真嫁..唔係好似你所講D男仔咁嫁..

信我啦..*對唔住呀..知衰啦>.<