唉*尋晚睇波..阿仙奴輸得真係唔抵..
不過都冇計啦..都己成定局..輸左就輸左..咁難得打到入賽..
今朝早好早就返學啦..返到去就做功課啦..
跟住上去啦..第1堂中文啦..要我地做個個咩介紹..
跟住就分左組先啦..屌..KITTY係出面經過..見到我..
就話我頭髮長..要我剪..仆街..返屋企是但剪小小陰算..
跟住就做完個劇啦..都做得唔好..不過算..
跟住小息..之後個幾堂都悶到死咁濟..
跟住LUNCH啦..落左去食野..跟住見到琳個D打排球..
跟住走過去打啦..玩鳩佢地..哈哈..
跟住見到MUNG..唉*佢都唔理我啦..都廢事講野..
講左同冇講咪又係一樣..跟住成個LUNCH係度打波..
跟住就上歷史..好悶呀..跟住個兩堂都悶到嘔..
跟住終於放啦..去踢波啦..初初都冇乜野..
跟住何健X近距離射鳩我..爆哂頭..流鼻血..
成面成手都係血..屌..仲痛到PK..跟住止左血就落返埸啦..
打前..幾好玩..不過都冇波入既..跟住蕭澤個D又走..
佢地唔想拎波姐..跟住淨返我地幾個係度..得12碼..
屌..一球都入唔到..跟住射完12碼就同聰聰返屋企啦..
返到屋企就ON MSN啦..同人傾陣計..捉陣棋..
跟住打電話比MUNG啦..呢排串經常串鳩我..
咁我唔想佢又串我我就唔應佢..點知....
咁你真係成日串鳩我丫嘛..唉*今次都係我錯嫁啦..
唔洗講..錯哂..對唔住啦..咪嬲啦..唉*
聽日對2E..我諗都冇乜機羸..因為聽日冇心機踢..
因為傷傷地..同埋..........唉*
好想你黎..
|