今日一起身見到出面落緊雨..加上又遲起身..
所以搭車..唔行路啦..跟住上到k.17..見到林浩..聰聰同樂樂..
跟住返到學校就借左條皮帶比聰聰..後尾拎返..佢又問第2個借..
跟住落雨..唔洗集隊所以都唔洗檢查d唔知乜野..
跟住聽到江sir話有人打人個d野..好想知邊個比人打添..
不過都冇問人..跟住上堂啦..唉..悶死..堂堂都咁無聊..
冇乜人同我傾計..跟住到lunch啦..成個lunch都比人罰..
跟住就好悶咁等到放學啦..對2e上半埸玩玩下..
佢地當比我地入左兩粒..跟住學生會會長話再係咁就冇得打..
比人話打假波..跟住咪認真囉..兩面都認真打啦..
仲比人撞到嘔升咁濟..痛到仆街..唉..跟住入左兩粒..
不過羸左都唔係好光彩..因為佢地都讓我地..如果唔係應該打和..
跟住踢完波就睇3A對1A啦..3A羸左5粒..都算幾正常啦..
跟住就同呀矇同可欣走啦..然後送左呀矇返屋企就走啦..
返到去呀媽訓左..得自己一個..然後ON MSN啦..
都冇人同我傾計乜濟..好悶添..個頭又唔知做咩勁痛啵..
痛到死咁濟..頂唔順啦..好痛呀!!!!!!!
|