└°.以後_ *無論你*┐喜歡誰.◆*!`'°我也是×﹏同樣地愛你...]]]]

...

BKchuen
暱稱: 傻仔﹏泉*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
乜野係戀愛
最後一天..我為何讓你...
給---老婆
黎M呀..情緒極不穩定=...
悶到pk
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
╭||小幹_' xanga-]]...
最近訪客
最近沒有訪客
...
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 104
今日人氣: 8
累積人氣: 2655
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 28 日  星期五   晴天


唔知乜野文藝晚會 分類: 未分類

  今日一起身就on msn啦..唉..講錯野..冇心嫁..

跟住又要返學啦..返到去同人傾左陣計就上去啦..

拎左林chi件野黎着..跟住仲比樂婷話串..哈哈..佢又着黎扮我..

跟住同佢傾左陣佢就走啦..跟住係課室同人傾下計..捉下棋就到我地綵排啦..

好悶呀..跟住冇幾耐就放得啦..就同左傑佬個d去打波啦..

上面勁濕..又有雨..個波又冇乜氣..好鬼難打..

不過都入左有10分掛..跟住就打電話搵呀矇啦..佢地同琳個d一齊上黎..

好似唔知點咁..跟住呀矇同可欣又話要返學校..跟住諗住陪佢地返啦..

跟住行行下..可欣又冇啦啦話行咁埋做乜..行開啦..

跟住我咪話咁我坎囉..跟住咪上返去搵傑佬囉..

跟住佢地又岩岩諗住走..跟住就同佢走啦..佢地成班入厠所吹頭..

我就同林chi食野..跟住佢地吹完頭就食左d野就同我一齊返學校啦..

返到去見到呀矇佢地啦..跟住又話咩唔好同呀妹玩..

奇實我都唔明點解嫁..不過呀矇話點就點..同唔同佢玩都係咁嫁啦..

跟住佢地又話我一定會同..叫黎都冇用..咁咪比佢地吹脹囉..

跟住我就同傑佬個d上去禮堂啦..上去搵個位坐低..

見到好多以前nlw d老師..咪同佢地嗌下佢地囉..

跟住又話唔矞位..要我地返課室..跟住我地咪返囉..返到去勁嘈..

跟住我同林chi傑佬個d勁無聊..係度踢黎踢去..跳黎跳去..

跟住打黎打去..本身玩下姐..點知程又冇啦啦同傑佬打起黎..

跟住咪嗌停佢地囉..跟住後尾都冇野啦..跟住就同人捉左幾鋪棋..

跟住就畫下黑板咁啦..跟住見到張詠賢..佢又入黎玩..

跟住冇幾耐就表演啦..我地入左去坐左陣就準備上台啦..

諗住上台個陣..佢地未整好個架..等左陣先上得..跟住就表演啦..

好似唔知點咁添..咁多人望住..仲要好多都係識既添..

跟住我地表演完就諗住落去個架啦..一落去..吳廣鋒就跑過黎..

佢要收右丫嘛..咪唔理佢啦..點知佢冇啦啦撞我喎..

不過以佢既功力邊度撞得低我丫..我冇準備..佢都撞唔郁我..

不過我feel到佢用好大力撞黎啦..但係又冇乜野喎..

跟住就諗住落台啦..點知又話要等埋合唱圍個d..陣間一齊出去..

跟住又派左d氣球比我地..跟住合唱圍唱左兩首歌我地出啦..

出到去拎個氣球同人打黎打去..勁on9..跟住撞到個氣球爆左..

跟住就拎d氣球整爆佢啦..又掟哂d氣球啦..玩到勁白痴..

跟住落去啦..咪諗住等埋佢地囉..點知佢地又話唔得..咁咪搵傑佬個d囉..

佢地又搵唔到人有籃球..咁咪打唔到囉..跟住就去m記買野食啦..

一入去就見到吳廣鋒個d入黎..佢又唔撚知做乜啤住我..我咪啤返佢啦..

今日佢啤左我勁多次..次次我都啤返佢..見佢咁無聊咪啤啤下廢撚事理佢囉..

跟住我地買完野就拎出去食啦..吳廣鋒明明一早出左去啦..

點知佢又黎搵呀龜喎..跟住我地去食野..我咪廢事理佢囉..同傑佬,何現,璁璁坐埋一齊..

跟住掟d野比隻貓食啦..掟左咁多都係淨係食左一舊..跟住林chi又過埋黎掟..

跟住掟左好多舊.但係個隻仆街淨係拎左兩舊野..跟住我地又玩d茄汁..

跟住冇幾耐就走啦..自己一個返屋企..唉..明明唔洗咁悶..但係又冇啦啦咁....

跟住返到去就開機啦..玩到成3點幾先訓..

2006 年 4 月 27 日  星期四   晴天


聽日就要表演 分類: 未分類

  尋日唔記得打日記..SOR呀..不過尋日都冇咩特別..

尋日派成績表啦..D成績好差..跟住放學去留堂..

比左張成績表呀矇..跟住留完堂就打排球..成日都冇咩特別..

講返今日啦..今日場1到火車站見到聰聰同樂樂..

跟住一齊返啦..返到去就上去啦..係度抄書..

跟住就上堂不停咁抄..終於到LUNCH之前抄哂..

不過抄完之後仲要做返本作業..跟住咁就好悶咁過左個LUNCH..

跟住就到綜合人文個堂交啦..跟住上綜教倫理啦..

成堂係度分組..仲比老師叫我係黑板寫野..

用左手寫..勁好玩..寫到勁樣衰..不過都算好啦..

跟住比MISS WONG留左一陣就放啦..一放左就去左打波..

跟住4點咁上下就打完波..跟住就去禮堂睇野啦..都冇野睇..

睇到4點半呀矇同可欣都未出..咁我咪同人周圍行囉..

跟住佢地出黎啦..咁就同佢地一齊放..然後行左幾個圈..

仲見到林CHI同傑佬佢地..跟住行多陣就送呀矇返屋企..

然後7點4返到屋企..跟住就ON MSN啦..然後同人傾左陣電話..

再玩下MSN啦..聽日又要表演啦..要着便服..咁樣衰..

又唔比着校服..真係煩..仲要指定着D咩褲..唉..算數..

2006 年 4 月 25 日  星期二   晴天


“DAY 6.."》 分類: 未分類

  今日又自己一個返學啦..好悶添..跟住返到學校就同人吹下水啦..

跟住就上去啦..一上去就同傑佬做功課..冇幾耐就上堂啦..

第1堂家政..乜野都未做..仲比人鬧到仆街..跟住就冇左個小息..

跟住就地理啦..冇啦啦比人帶落去練英詩..我屌~

跟住就中文堂啦..派扣分紙=.=跟住數學就陳sir上..

教得唔係咁好..咁比心機聽書都冇用..都係唔明..唉..

跟住lunch啦..食完野就落去..跟住同呀矇個d傾左陣就一齊去睇波..

第1埸3A對1D..吳廣鋒隻腳粗到仆街..跟住第2埸1E對3B..

兩埸都係2:1啦..3A同1E羸左..不過都冇睇哂1ER個埸..

因為要上去練乜鬼野英詩囉..仆你個臭街..搞到冇哂LUNCH D時間..

跟住上ART啦..冇乜野做..好悶..跟住上多堂數學就走..

原來MISS  LUENG都留我地堂既=.=跟住講左陣野就走啦..

同呀矇同埋可欣走..跟住再送呀矇返屋企..見到佢細佬..

都幾好玩丫..唔係好煩姐..跟住冇幾耐就走啦..返到屋企7點半..

跟住食飯..沖涼..然後ON MSN..跟住同人傾下計..

唉..最衰今日頭痛啦..錯失左個咁大既機會..希望有下次啦..

今晚有波打..唔知起唔起到身睇波呢..好想睇呀~