今日一起身就on msn啦..唉..講錯野..冇心嫁..
跟住又要返學啦..返到去同人傾左陣計就上去啦..
拎左林chi件野黎着..跟住仲比樂婷話串..哈哈..佢又着黎扮我..
跟住同佢傾左陣佢就走啦..跟住係課室同人傾下計..捉下棋就到我地綵排啦..
好悶呀..跟住冇幾耐就放得啦..就同左傑佬個d去打波啦..
上面勁濕..又有雨..個波又冇乜氣..好鬼難打..
不過都入左有10分掛..跟住就打電話搵呀矇啦..佢地同琳個d一齊上黎..
好似唔知點咁..跟住呀矇同可欣又話要返學校..跟住諗住陪佢地返啦..
跟住行行下..可欣又冇啦啦話行咁埋做乜..行開啦..
跟住我咪話咁我坎囉..跟住咪上返去搵傑佬囉..
跟住佢地又岩岩諗住走..跟住就同佢走啦..佢地成班入厠所吹頭..
我就同林chi食野..跟住佢地吹完頭就食左d野就同我一齊返學校啦..
返到去見到呀矇佢地啦..跟住又話咩唔好同呀妹玩..
奇實我都唔明點解嫁..不過呀矇話點就點..同唔同佢玩都係咁嫁啦..
跟住佢地又話我一定會同..叫黎都冇用..咁咪比佢地吹脹囉..
跟住我就同傑佬個d上去禮堂啦..上去搵個位坐低..
見到好多以前nlw d老師..咪同佢地嗌下佢地囉..
跟住又話唔矞位..要我地返課室..跟住我地咪返囉..返到去勁嘈..
跟住我同林chi傑佬個d勁無聊..係度踢黎踢去..跳黎跳去..
跟住打黎打去..本身玩下姐..點知程又冇啦啦同傑佬打起黎..
跟住咪嗌停佢地囉..跟住後尾都冇野啦..跟住就同人捉左幾鋪棋..
跟住就畫下黑板咁啦..跟住見到張詠賢..佢又入黎玩..
跟住冇幾耐就表演啦..我地入左去坐左陣就準備上台啦..
諗住上台個陣..佢地未整好個架..等左陣先上得..跟住就表演啦..
好似唔知點咁添..咁多人望住..仲要好多都係識既添..
跟住我地表演完就諗住落去個架啦..一落去..吳廣鋒就跑過黎..
佢要收右丫嘛..咪唔理佢啦..點知佢冇啦啦撞我喎..
不過以佢既功力邊度撞得低我丫..我冇準備..佢都撞唔郁我..
不過我feel到佢用好大力撞黎啦..但係又冇乜野喎..
跟住就諗住落台啦..點知又話要等埋合唱圍個d..陣間一齊出去..
跟住又派左d氣球比我地..跟住合唱圍唱左兩首歌我地出啦..
出到去拎個氣球同人打黎打去..勁on9..跟住撞到個氣球爆左..
跟住就拎d氣球整爆佢啦..又掟哂d氣球啦..玩到勁白痴..
跟住落去啦..咪諗住等埋佢地囉..點知佢地又話唔得..咁咪搵傑佬個d囉..
佢地又搵唔到人有籃球..咁咪打唔到囉..跟住就去m記買野食啦..
一入去就見到吳廣鋒個d入黎..佢又唔撚知做乜啤住我..我咪啤返佢啦..
今日佢啤左我勁多次..次次我都啤返佢..見佢咁無聊咪啤啤下廢撚事理佢囉..
跟住我地買完野就拎出去食啦..吳廣鋒明明一早出左去啦..
點知佢又黎搵呀龜喎..跟住我地去食野..我咪廢事理佢囉..同傑佬,何現,璁璁坐埋一齊..
跟住掟d野比隻貓食啦..掟左咁多都係淨係食左一舊..跟住林chi又過埋黎掟..
跟住掟左好多舊.但係個隻仆街淨係拎左兩舊野..跟住我地又玩d茄汁..
跟住冇幾耐就走啦..自己一個返屋企..唉..明明唔洗咁悶..但係又冇啦啦咁....
跟住返到去就開機啦..玩到成3點幾先訓..
|