└°.以後_ *無論你*┐喜歡誰.◆*!`'°我也是×﹏同樣地愛你...]]]]

...

BKchuen
暱稱: 傻仔﹏泉*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
乜野係戀愛
最後一天..我為何讓你...
給---老婆
黎M呀..情緒極不穩定=...
悶到pk
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
╭||小幹_' xanga-]]...
最近訪客
最近沒有訪客
...
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 104
今日人氣: 3
累積人氣: 2650
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天


2006年5月9號 分類: 未分類

  尋日冇乜野做..所以唔打日記..廢時打個幾隻字啦..

講返今日啦..今日好早起身啦..跟住起身就沖涼洗頭..然後吹直d頭髮..

不過返到學校都冇直啦..跟住就早會啦..MUNG上去啵..

佢同晴講啦..講得好好啵..跟住早完會啦..就上咩班主任堂..

聽個雪櫃講耶蘇..終於頂唔順..訓左..跟住落堂個陣我仲唔知..

跟住冇啦啦吳天欣拍我..叫我起身..我仲以為老師叫佢拍醒..

點知原來係起立..跟住戇居居咁起身..仲未知咩事..跟住見佢地話再見先知..

跟住上中史堂..冇乜野做..但係唔知點解又冇訓啵..

跟住小息啦..上返黎1樓個陣比MISS鍾叫幫手拎野=.=

跟住就上中文啦..派左兩份作文同埋默書..

默書破左紀錄..係小學1年班至F.1第1次唔合格..唉*

聽日仲要早D返黎重默添..跟住就上P堂啦..

考排球..其實唔考都知攞10分嫁啦..跟住咪同人玩下囉..

都唔好玩既..好悶添..跟住到LUNCH啦..

見唔到MUNG同可欣..跟住就同傑佬去左下面食野..

跟住就一齊睇波啦..然後上去又冇野做..

跟住同人捉左鋪啦..跟住就上英文堂..要上兩堂呀..唉*

跟住我咪抄書囉..唔通聽書咩..咁鬼悶..佢教書好鬼死悶呀..

跟住就上音樂堂啦..班女仔又話要唱十分愛合唱版..

但係佢地又唔出聱..淨係有d男聲..跟住陳sir就1個唱哂兩個人把聲..

唱得勁怏..跟住唱完再睇小小野就放啦..跟住係下面見到賢..

佢打比MUNG..跟住我幫佢打左次..不過唔通..

我都估到下咩事啦..跟住我就同樂去打多次比MUNG啦..跟住佢又話唔去得佢個邊..

跟住就同佢買野食啦..然後就去搭73A..跟住返屋企啦..

跟住就ON MSN啦..跟住就同人傾下電話玩下MSN咁..

跟住夜晚又冇啦啦開始頭痛..唉*好痛呀..唉*

2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天


輸左波..但係今日好好玩/\/\”咩唔開心都無哂..* 分類: 未分類

  今日要比賽啦..9點15分就要開波..但係我成9點先起身..

跟住我就刷牙同換3就走啦..去到粉嶺火車站飛的..

唔知點解咁好..見到燈就唔洗等就過到..跟住去到個陣9點20..

但係都係未開波..跟住我去到個陣..呀sir同聰聰個D勁開心..

我係[靈魂人物]黎嫁嘛..冇計啦..哈哈..

跟住第1局身為隊長既葉子澄食左屎咁..唔知做乜撚野..

搞到輸25:15..跟住第2局就打得比數接近返..

文浩今日打得好過平時..其他人都OK..不過澄就食左屎..

仲話比隊長佢做..唉..最尾個分我救返..但係佢又唔爭氣..

搞到輸25:23..兩局輸哂..我屌~不過個副球證成日吹錯..

吹小左我地3、4分..後尾都同佢嘈..都係嘈左一分返黎..

算啦..過左去既都廢事理啦..跟住我地咪去睇隔離女仔打波囉..

樂勁淫..係度目及女..跟住比人鬧..跟住後尾隔離坐左個基婆..

係度話我地..跟住我地跟過佢地個邊都跟住呀軒..

跟住睇左勁耐..終於打完..靈風羸2:1..到我地女仔打個陣..

聰聰又話要食野..咁咪冇睇哂就走囉..跟住食完野就搵MUNG啦..

後尾係昌運見到可欣..原來佢約左MUNG、賢、希..

跟住咪同聰聰跟住佢地囉..跟住後尾樹枝個D又黎..

搞到唔知點咁..咁我地咪跟住囉..唔通又得賢咩..

跟住咪唔撚理囉..咪去左可欣屋企囉..跟住就冇乜做過D咩..

咪同佢地傾下計咁囉..跟住又冇啦啦打牌..跟住賢就走..

跟住玩左陣就冇玩..跟住冇6點幾就走..可欣出三門仔..

我、聰恊同MUNG去左M記食野..仲好似好串咀添..

不過其實我都唔係串緊嫁..但係佢地覺姐..跟住再傾左陣就妥1MUNG走..

上車個陣串親佢..好彩後尾冇野姐..跟住就好多人上啦..

跟住落車啦..就送佢返屋企啦..KAKA..唔知咩事好開心呢..

跟住就自己返屋企啦..返到去呀爸呀媽去左食野..

跟住我就ON MSN..吳廣鋒ADD左我..同我傾左陣..

跟住再同其他人傾..然後再傾左陣電話..

跟住就捉棋同上下網咁啦..聽日唔知去邊好呢..

踢波.. 分類: 未分類

  今日11點比電話嘈醒左..如果冇左個個電話我諗今日起碼12點起身..

起身就on msn啦..跟住同人傾電話..跟住就同人傾左陣msn..

本身諗住唔出街..點知聰聰又叫我同佢去踢波..跟住冇得陪人..

走左去踢波..出到大埔..去左寶湖踢波..踢到第3埸..

我地狂比人入.唔洗1個字入左4球..好彩冇人跟隊姐..

跟住再踢多埸就見到班人..佢地個樣好似有料..我地就住黎踢..

唔敢點撞佢地同踢走佢地個波..廢事踢到佢地隻腳又係度嘈啦..

跟住踢多埸都廢鬼事同佢地玩..就去左廣福啦..

去左買野飲之後就去五人埸..個度個埸好細..d人全部都玩技術..

有兩個細佬好勁下..有一個到我心口..但係我諗佢同我差唔多勁..

扭波仲可能勁過我添..除左個幾個細佬..d大人都好勁..

不過個度d大人全部都有料..唔敢點得罪佢地..同佢地講野都好有禮貌..

跟住我地落埸啦..我地比人禁住黎打..我搶左波就比郭子或者聰聰..

不過郭子就當左係大埸..下下炒飛機..聰聰就有1球中柱1球比人岩岩好救到..

我就射左一球..不過唔中龍..跟住就梗係輸左啦..跟住就去返寶湖..

去到見到嘉豪..我嗌佢..佢就話..好耐冇見啵..跟住同佢傾左陣..

再同佢傳下波佢地就同d呀伯打啦..d呀伯輸左就到我地落埸..

我係埸度狂爆..不過快過d人都冇用..唔夠撞..

高我成個頭..過左佢佢撞一撞就撞開左我..跟住有一球轉身即射..

不過貼柱出界..一球就比龍門救左..跟住就輸左比佢地啦..

跟住到呀伯佢地同嘉豪佢地鬥..呀伯個邊小左個龍門..

我就去幫呀伯個隊做龍門啦..跟住佢地有球回傅..

我睇唔到個波冇啦啦彈出黎..咁我就出去慢左..搞到比人射入..

d呀伯仲話我打假波..我屌~你估我想咩..

跟住我地打多埸就同聰聰去買野飲啦..買左返黎佢地就走..

早知係咁就唔買啦..跟住就同聰聰睇左陣波就走啦..

後尾返到屋企先知留左件''嬲''係車度..唉..仆街..

跟住返到屋企都冇人..呀媽打牌..呀爸去左睇醫生..

跟住成9點呀爸先返..返到黎就沖涼訓..自己一個..

同人傾左陣電話同埋msn..跟住到11點睇電視..

跟住呀媽返..問佢攞左100蚊..跟住佢就沖涼訓..

我就玩電腦..聽日就比賽啦..唔可以輸..

足球輸左唔想排球都輸埋呀..希望羸啦..