└°.以後_ *無論你*┐喜歡誰.◆*!`'°我也是×﹏同樣地愛你...]]]]

...

BKchuen
暱稱: 傻仔﹏泉*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
乜野係戀愛
最後一天..我為何讓你...
給---老婆
黎M呀..情緒極不穩定=...
悶到pk
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
╭||小幹_' xanga-]]...
最近訪客
最近沒有訪客
...
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 104
今日人氣: 17
累積人氣: 2664
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 21 日  星期五   晴天


掉左位.. 分類: 未分類

  今日成7點2先起身..所以唔行路啦..跟住係等K17個陣見到樂..

跟住同佢一齊返啦..以後返到去就同人吹下水..食下野咁啦..

跟住就耍集隊啦..好悶添..我地班搵左兩個人上去..

如果係我實唔上..咁樣衰啵..跟住冇幾耐就上去啦..

上到去睇野..跟住就科學堂啦..冇乜特別..阻住琳同妍傳紙仔..

勁好玩..跟住小息都冇乜野做啦..周圍行黎行去..

跟住就中文堂啦..好悶添..跟住個兩堂都好悶啦..唉..

LUNCH啦..畫左奐黑板就落去買野飲..跟住就同矇個D傾左陣..

又去左睇賽程一陣..跟住就出去睇波啦..到1點半又要上去..

屌~唔想上去呀..搞到冇哂時間LUNCH..好撚煩呀..

跟住去禮堂練左一陣啦..然後數學堂..跟住又兩堂英文堂..

悶到嘔電..仲有次差D訓左..跟住又起身..跟住落堂個陣..

王雪櫃又冇啦啦話掉位..之前我地叫佢掉又唔掉..

冇啦啦放學走黎掉..掉左我同呀妹坐..又同之前同呀妹坐個位差唔多..

都好既..唔洗自己一個係一邊..不過同呀妹都冇以前咁多野傾啦..

都係悶悶地嫁啦..跟住走得啦..聰聰個D全部走哂..

唉..又要自己一個返屋企..返到屋企就ON啦..

好悶添...聽日又好忙啦..

2006 年 4 月 19 日  星期三   晴天


唔好唔開心啦..." 分類: 未分類

  今日唔洗講又自己一個返學啦..本身諗住返去做功課..

點知變左捉棋..我屌~跟住就上課室啦..上去先記得做..

唉..點知都係做唔切..跟住收完功課就上中文堂啦..好悶添..成堂搞篇文..

跟住就小息啦..周圍行黎行去..on左9添..

跟住上數學堂..冇乜特別..跟住英文堂就悶到嘔電..

跟住就普通話堂啦..曾慧琳個d又冇啦啦講乜春野獨家試愛..

又話我啵..咁咪話番佢地囉..佢地仲要係度周圍講..搞到我比人罰添..

不過都冇乜所謂啦..跟住lunch個陣有d男仔問我講個個係邊個..

咁咪廢事煩..寫係黑板囉..跟住就喊啦..超~先撩者賤,打死無怨呀..

跟住又上英文堂啦..我地係度玩野..搞到周地都係個d碎..

個堂勁撚好玩..王雪櫃成日唔係課室..我地嘈到仆街..

跟住個兩堂都冇乜野啦..放學啦..就去左換3..去打排球..

好耐冇練波啦..打得唔係好好..不過都有d好左..

跟住打到6點咁上下就走啦..然後又自己一個好悶咁樣返屋企..

唉..聽日又唔知有冇人同我返學或者放學呢...

今晚又有波睇..一定要起身啦..尋晚巴塞羸一粒..

AC主埸輸波..哈哈..

2006 年 4 月 18 日  星期二   晴天


今晚ACv.s巴塞 分類: 未分類

  今日好早起身啦..唔係好慣添..平時咁晏起身..真係唔慣咁快又要返學..

依家都係自己一個返嫁啦..都冇人陪嫁啦..咁咪早D返囉..

橫掂我又未做哂功課..咪返去抄功課囉..都差唔多抄哂啦..不過仲差DD..

跟住上去啦..周會啵.好悶添..跟住上堂啦..成堂係度收功課..

因為收得慢..所以比王雪櫃搞到冇左成個小息..不過算啦..唉..

跟住中文堂好悶啦..到左P堂..開網打排球啵..同陳文浩係一邊玩野..

唔理江山教乜..我地係一邊玩..呵呵..跟住打完波就LUNCH啦..

落左去飲野..見到呀矇同可欣個D..跟住請野飲..

然後去睇波..佢地又話要睇下邊個係馬仔..跟住就睇啦..

唉..上半埸1E就輸緊3粒..跟住我又要返上去練英詩..睇唔到下半埸..

跟住後尾知道佢地輸成5粒..爆哂冷..下埸好驚比2E大炒添..唉~

跟住英文堂啦..悶到想死..終於到音樂堂啦..冇咁悶啦..

跟住上完堂就去睇個D唔知乜野問答比賽..我地班羸左1A..

跟住就放學啦..走個陣見到呀矇個D..然後行左一陣就返屋企..

返到去就ON MSN啦..好悶添..今日一定要睇波呀,,

點都要起身睇呀~