今日好早起身啦..唔係好慣添..平時咁晏起身..真係唔慣咁快又要返學..
依家都係自己一個返嫁啦..都冇人陪嫁啦..咁咪早D返囉..
橫掂我又未做哂功課..咪返去抄功課囉..都差唔多抄哂啦..不過仲差DD..
跟住上去啦..周會啵.好悶添..跟住上堂啦..成堂係度收功課..
因為收得慢..所以比王雪櫃搞到冇左成個小息..不過算啦..唉..
跟住中文堂好悶啦..到左P堂..開網打排球啵..同陳文浩係一邊玩野..
唔理江山教乜..我地係一邊玩..呵呵..跟住打完波就LUNCH啦..
落左去飲野..見到呀矇同可欣個D..跟住請野飲..
然後去睇波..佢地又話要睇下邊個係馬仔..跟住就睇啦..
唉..上半埸1E就輸緊3粒..跟住我又要返上去練英詩..睇唔到下半埸..
跟住後尾知道佢地輸成5粒..爆哂冷..下埸好驚比2E大炒添..唉~
跟住英文堂啦..悶到想死..終於到音樂堂啦..冇咁悶啦..
跟住上完堂就去睇個D唔知乜野問答比賽..我地班羸左1A..
跟住就放學啦..走個陣見到呀矇個D..然後行左一陣就返屋企..
返到去就ON MSN啦..好悶添..今日一定要睇波呀,,
點都要起身睇呀~ |