今日遲左起身,所以遲到,不過聰聰仲遲過我..
跟住就開波啦,打左中喎,超正,有得上前起腳,超正!!
仲起左4次腳2次中龍門,一次比龍門救左,一次比個死仔護空龍,
真係慘∼打左冇幾耐就走啦,呀sir打比學體會,問下聽日係咪要打,
點知聖道棄權,唔洗打,聽日個埸波當友誼賽,唔洗咁認真都得啦,
後尾諗住番nlw,點知佢地今日因為表演唔洗練波,
所以就去左打籃球,打左一陣就番去圓院,
後己我地要練波所以冇得睇表演,唉∼
今次我地打得都唔錯啦,雖然羸唔到,但係可以同佢地認真打喎,
都好正啦,如果澄同泰番黎我地成隊都會打得好左,
打完之後同女仔打啦,點知太無聊,所以唔打,
冇幾耐就走啦,聰聰又叫埋我喎,跟住婷、慧、欣,
欣冇幾耐走左,就同慧、婷、聰一齊去平台玩,
仲叫埋恩同黃可欣上去添,後尾冇幾耐黃可欣同佢呀妹就走左,
聰聰同慧同恩玩到勁激,我同婷就坐埋一面,傾計..
跟住冇幾耐就走啦,同埋聰聰番屋企,跟住就沖涼食飯,
跟住就傾電話同msn..聽日又有得踢波嘞,好野!!
|