└°.以後_ *無論你*┐喜歡誰.◆*!`'°我也是×﹏同樣地愛你...]]]]

...

BKchuen
暱稱: 傻仔﹏泉*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
乜野係戀愛
最後一天..我為何讓你...
給---老婆
黎M呀..情緒極不穩定=...
悶到pk
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
╭||小幹_' xanga-]]...
最近訪客
最近沒有訪客
...
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 104
今日人氣: 3
累積人氣: 2669
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 14 日  星期二   晴天


犯眾憎的我 分類: 未分類

  今日真係黑色星期2,一早起身冇野做,悶到嘔..

跟住同人傾msn去到12點幾,個個問我去唔去街..

想去都冇得去,因為要去呀叔度..結果就同左呀叔食野,

冇地方去,唉∼後尾番到屋企啦,又冇人係屋企喎,得自己一個,

後尾因為一句野,而令到多一個人憎我,依家我係最剋人憎既人啦,

後尾佢唔憎我又點,另一個咪又繼續憎,仲愈黎愈憎,唉∼

我諗我聽日冇乜心機番學囉..再係咁落去的話,

我諗好快冇哂fd,我淨係比人知,根本冇資格憎人。

希望你唔好再憎我啦,我唔想講大話嫁..

我第日要好小心講野先得..如果唔係就......

2006 年 3 月 13 日  星期一   晴天


終於入波嘞∼ 分類: 未分類

  今日我諗住等埋聰聰番啦..佢條死仔一早就走左..

搞到我由7點等到7點半..跟住搭K17得咁耐..

等到都成7點十..不過仲要等埋婷先走得..

等到我同聰聰勁唔奈煩..又好似傻仔咁企係度..好無奈∼

後尾番到學校就唔洗集隊就上去..勁正囉..唔洗企..

後尾miss wong又唔比野我地睇..要聽d低能歌..

好煩..又罰我喎..依家開始好憎佢..後尾又要上堂..

好煩呀..到左體育堂就做體適能啦..

做左63下仰臥起坐同40下掌上壓同跑左23個圈,20分呀..

好開心..不過個陣好累..好驚輸比3b..

不過後尾都羸左啦..我入左一球呀/\/\

不過射左11球..仲有3球中柱..好唔抵囉..唉∼

入波就梗係因為佢啦...今日比人撞到死咁濟..

我同劉偉都中哂招..我又爆頭又損手爛腳..好痛..

後尾上番堂啦..英文堂變左傾計堂..音樂就冇乜特別..

咁就放學..又要上個d唔知咩數學班..唉∼冇得睇波..

不過好彩我聰明..得閒就偷走去睇波姐..

3a 1:0 2b、2c 2:3 2e..

不過2b最慘..明明羸波變和波..仲要腰斬..唉∼

跟住冇幾耐就番屋企啦..好悶呀..都唔知聽日做咩好..唉∼

 

2006 年 3 月 12 日  星期日   晴天


有D悶 分類: 未分類

  今日我地同聖道打友誼賽啦,一早去到,佢地得8個人,車∼

我地咪出番11個人囉,佢地搵個呀sir守龍,不過都係打9個人,

好明顯讓緊我地啦,佢地仲要得5、6個正選喎,真係串∼

我地唔理啦,等埋球證就開波啦,我地開波冇幾耐就禁住佢地黎打啦,

佢地成日打反擊,速度都幾快,不過我地都唔差,佢地上半埸輸緊1:0比我地,

佢地好大力,所以可以好快反擊,而且都幾好腳法,同我地賽力差唔多,

我地打到下半埸何衝玩野,搞掂好無奈咁比人破處,

本身我地係唯一一隊冇失過波既球隊黎嫁,真係可惜∼

跟住就握手而和啦,奇實我地應該輸比佢地,因為佢地淨係9個人,

但係佢地有個呀sir係度守龍,所以有好多波都比佢救到,

所以都輸唔哂既。我地打完波就諗住睇健鋒打波啦,不過佢都冇出,

所以都廢事睇啦,後尾知道佢地輸3:0,真係廢,

我地打完波就去左m記啦,食左一陣野就諗住搵婷個班玩,

點知搵唔到,咁咪照出大埔睇下搵唔搵到囉,

點知真係比我搵到,我咪同聰聰叫佢地出黎囉,加埋得4個人,

就周圍玩啦,最後去左平台啦,勁比欣同聰玩囉,

後尾冇幾耐佢地就話要去打鼓,搞到我地要陪佢地去到太和,

仲要等左成個鐘,悶到pk,跟住佢地終於出黎,

我地去番平台玩啦,玩到4點30咁上下就走,

落黎個陣見到呀矇,後尾再去左泰樂傾左一陣就走,

後尾番到屋企都冇野做,冇人同我傾計喎,勁悶∼