今日又冇人陪我返啦..唉*
跟住返到學校..冇幾耐就早會..
點知有少少雨..所以返課室..唔洗企..
跟住就上中文堂啦..好悶..好想訓..
跟住小息去左搵MISS鍾..佢又唔理我地..
我地就企係出面等..跟住差唔多打鐘先入去..
入去講左幾句又落去..間接罰左我地小息=.=
跟住上Maths啦..唉*又咁悶..上ENG仲PK..
好彩唔係上足成堂姐..跟住上普通話啦..
個個陳KAI文代..串鳩佢..比佢罰左出去企..
見到有D女係下面上P堂..係度跑步..不過淨係睇左1陣..
跟住就比陳KAI文捉左上去食飯..跟住同佢講幾句就走得..
跟住就落去食野..然後冇幾耐就上去搵MISS鍾..
係度玩..哈哈..有野食添..跟住上歷史堂啦..訓左兩次..
比MISS蔡嗌左兩次..差D扣分添..好彩冇野..KAKA
跟住就上IH..同傑佬係度狂作去邊度玩..作左8日..
成千個字..跟住就上宗教倫理..睇個套食煙既..
跟住睇完就落堂..跟住就要去演講室..MISS梁要我地補課..
跟住5點半就走..跟住就搵MUNG同可欣..跟住行左冇幾耐就走..
返到屋企7點咁上下啦..跟住ON MSN..同人傾下..
又上去論壇玩下同聽下歌..跟住12點咁上下就訓啦..
聽日去邊好呢?!!* |