└°.以後_ *無論你*┐喜歡誰.◆*!`'°我也是×﹏同樣地愛你...]]]]

...

BKchuen
暱稱: 傻仔﹏泉*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
乜野係戀愛
最後一天..我為何讓你...
給---老婆
黎M呀..情緒極不穩定=...
悶到pk
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
╭||小幹_' xanga-]]...
最近訪客
最近沒有訪客
...
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 104
今日人氣: 2
累積人氣: 2649
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 28 日  星期日   晴天


又一日呆坐家中..唉* 分類: 未分類

今日9點咁上下起身啦..跟住同MUNG傾陣電話..

跟住上下D論壇..咁就過左一個勁悶的早上..

晏奏就睇個套電視..之後就訓左陣..然後就去M記買野食..

跟住拎返屋企食啦..一路食一路睇D幾搞笑既短片..

跟住同人傾左陣MSN啦..跟住就食飯..沖涼..

然後睇下D論壇同埋睇D短片就訓啦..唉*

咁就過左一日..虛度寶貴的光陰..悶爆!!下個禮拜唔會咁悶掛*

2006 年 5 月 27 日  星期六   晴天


今日成日呆坐家中=.= 分類: 未分類

今日一起身就落雨..咁諗住唔洗踢波啦..再訓過..

跟住9點當起身..然後ON MSN啦..跟住就同人傾陣啦..

跟住就周圍上下網..12點幾悶到濟..頂唔順..訓左..

訓左半個鐘咁上下就比個電話整醒..之後都冇訓過啦..

平時又唔見有咁多人ADD我..係我訓個陣就5、6個人ADD我..

跟住後未冇野做..開電視睇..跟住呀SIR話唔洗再返排球..

好野^^不過都差唔多考試啦..跟住3點鐘咁上下就同人傾下MSN..

跟住就好ON99咁過左兩個鐘..呀媽返黎就食野啦..

然後就同人傾MSN啦..我一定要努力D先..同埋以後講野要小心D..

跟住就睇左陣老馮日記就睇下D感人既文章..然後傾到12點咁上下..

到左1點咁上下就訓覺啦..聽日唔好再咁悶啦..

2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天


好悶呀!!! 分類: 未分類

今日又冇人陪我返啦..唉*

跟住返到學校..冇幾耐就早會..

點知有少少雨..所以返課室..唔洗企..

跟住就上中文堂啦..好悶..好想訓..

跟住小息去左搵MISS鍾..佢又唔理我地..

我地就企係出面等..跟住差唔多打鐘先入去..

入去講左幾句又落去..間接罰左我地小息=.=

跟住上Maths啦..唉*又咁悶..上ENG仲PK..

好彩唔係上足成堂姐..跟住上普通話啦..

個個陳KAI文代..串鳩佢..比佢罰左出去企..

見到有D女係下面上P堂..係度跑步..不過淨係睇左1陣..

跟住就比陳KAI文捉左上去食飯..跟住同佢講幾句就走得..

跟住就落去食野..然後冇幾耐就上去搵MISS鍾..

係度玩..哈哈..有野食添..跟住上歷史堂啦..訓左兩次..

比MISS蔡嗌左兩次..差D扣分添..好彩冇野..KAKA

跟住就上IH..同傑佬係度狂作去邊度玩..作左8日..

成千個字..跟住就上宗教倫理..睇個套食煙既..

跟住睇完就落堂..跟住就要去演講室..MISS梁要我地補課..

跟住5點半就走..跟住就搵MUNG同可欣..跟住行左冇幾耐就走..

返到屋企7點咁上下啦..跟住ON MSN..同人傾下..

又上去論壇玩下同聽下歌..跟住12點咁上下就訓啦..

聽日去邊好呢?!!*