今日又自己1個返學啦..悶到爆..撞唔到聰聰同樂..
返到學校就上去做功課啦..跟住上個D咩I CAN..
第1堂家政..最後1堂整野食啦..今次整個D咩丸..好難食>.<
跟住小息啦..冇野好做..到左地理堂..悶到PK..係度發白日夢..
然後就上中文啦..悶死..到MATHS..差唔多落堂個陣..
話紅雨..成班即刻係度HIGH哂..勁HAPPY..點知後尾講左陣廢話..
原來都係要留係學校..成班個反應轉哂..嗌到拆天..
哈哈..成班KAI子..反應係幾分鐘內大變化勁大..LUNCH啦..
捉左我地成班去做個D乜Q野問卷..煩到死..跟住做完落去啦..
買野食..跟住同MUNG個D傾計..蟹衡走黎..跟住就搞下串啦..
比人打左幾野..又比蟹衡捉住黎打..勁好玩..跟住上去啦..
同MUNG同晴傾左陣..葉子澄又成日搭訕..成日係度溝女..仆佢個街丫..
跟住上ART啦..係度畫D KAI野..又係度傾計..成班嘈到PK..
最尾個堂ENG..好悶..煩事理佢..執下個袋好過..跟住放啦..
冇得搵MUNG..佢同晴放啦..跟住就搵樂..上左K17見到賢啵..
我叫佢坐去我前面..跟住同佢傾陣..又拎佢本手冊睇..佢又拎我個本..
仲成個袋比佢拎左去..不過佢都冇搵到D乜..跟住落車..我同樂同佢上M記..
買雪糕食..然後1齊搭火車..跟住我就同樂行返屋企啦..返到屋企打比MUNG..
跟住就冇啦啦訓左..然後起返身傾左陣..跟住玩陣電腦..然後沖涼..
然後同人傾陣MSN..跟住同MUNG傾陣電話..唉*又講錯野..
把衰口幾時先收嫁..真係煩..對唔住啦..生日前搞D咁既野=.=
唔通要過個黑色既生日..唔好掛..唉* |