└°.以後_ *無論你*┐喜歡誰.◆*!`'°我也是×﹏同樣地愛你...]]]]

...

BKchuen
暱稱: 傻仔﹏泉*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
乜野係戀愛
最後一天..我為何讓你...
給---老婆
黎M呀..情緒極不穩定=...
悶到pk
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
╭||小幹_' xanga-]]...
最近訪客
最近沒有訪客
...
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 104
今日人氣: 0
累積人氣: 2666
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 3 日  星期六   晴天


3-6-06 分類: 未分類

今日起身就on msn..跟住就同人傾計啦..

跟住就戇鳩鳩咁坐係屋企..晏奏就落去食野..

跟住睇碟啦..然後就咁就過左一日..

都冇咩特別野..夜晚同MUNG傾左陣電話..

跟住厄多陣電腦..咁就完左一日..

如果生日個日好似今日咁就PK..

2006 年 6 月 2 日  星期五   晴天


百份百真心中意你..比個機會我啦.. 分類: 未分類

今日又自己1個返學啦..悶到爆..撞唔到聰聰同樂..

返到學校就上去做功課啦..跟住上個D咩I CAN..

第1堂家政..最後1堂整野食啦..今次整個D咩丸..好難食>.<

跟住小息啦..冇野好做..到左地理堂..悶到PK..係度發白日夢..

然後就上中文啦..悶死..到MATHS..差唔多落堂個陣..

話紅雨..成班即刻係度HIGH哂..勁HAPPY..點知後尾講左陣廢話..

原來都係要留係學校..成班個反應轉哂..嗌到拆天..

哈哈..成班KAI子..反應係幾分鐘內大變化勁大..LUNCH啦..

捉左我地成班去做個D乜Q野問卷..煩到死..跟住做完落去啦..

買野食..跟住同MUNG個D傾計..蟹衡走黎..跟住就搞下串啦..

比人打左幾野..又比蟹衡捉住黎打..勁好玩..跟住上去啦..

同MUNG同晴傾左陣..葉子澄又成日搭訕..成日係度溝女..仆佢個街丫..

跟住上ART啦..係度畫D KAI野..又係度傾計..成班嘈到PK..

最尾個堂ENG..好悶..煩事理佢..執下個袋好過..跟住放啦..

冇得搵MUNG..佢同晴放啦..跟住就搵樂..上左K17見到賢啵..

我叫佢坐去我前面..跟住同佢傾陣..又拎佢本手冊睇..佢又拎我個本..

仲成個袋比佢拎左去..不過佢都冇搵到D乜..跟住落車..我同樂同佢上M記..

買雪糕食..然後1齊搭火車..跟住我就同樂行返屋企啦..返到屋企打比MUNG..

跟住就冇啦啦訓左..然後起返身傾左陣..跟住玩陣電腦..然後沖涼..

然後同人傾陣MSN..跟住同MUNG傾陣電話..唉*又講錯野..

把衰口幾時先收嫁..真係煩..對唔住啦..生日前搞D咁既野=.=

唔通要過個黑色既生日..唔好掛..唉*

2006 年 6 月 1 日  星期四   晴天


1/6.....仲有一個禮拜.. 分類: 未分類

今日搭火車個陣見到聰聰..仲見到馬子..BUT佢同佢呀媽一齊..

咁我就同聰聰返啦..返到學校冇幾耐就上去啦..第一時間做功課..

跟住就上堂啦..第1堂就英文..唉*呢排勁唔LIKE上英文堂..

好鬼悶..都冇哂心機上..氣~跟住小息啦..都冇野做..

跟住上MATHS..要比D心機啦..D數愈黎愈難..要專心D上堂..

然後中文堂..悶爆*到左MUSIC啦..唉*本身諗住唔洗唱..

點知呀SIR話我地唱埋先落堂..屌..咁咪同傑佬上囉..

嘩..上到去係度嘈..唔知邊個唱先好..佢唱先啦..佢把聲變左女仔=.=

跟住到我啦..淆爆..係度狂震..手同聲同震哂..不過最尾都唱哂..

我係台上面聽到自己把聲好似變左女仔..但係下面D人話我把聲沉..

都唔知咩事..唉*早知傑佬把聲咁既話就唱十分.愛啦..

我唱男佢唱女丫嘛..KAKA..跟住LUNCH啦..落去買野食..

然後同MUNG傾左幾句..跟住就走左去同琳、妍個D打波啦..

係度玩佢地..哈哈..跟住成身濕哂..返到課室就要轉室..

上科學..冇冷氣..好熱>.<次次上科學堂成班都係度嘈..嘈到PK..

上完兩堂科學之後就上綜合人文..測經公..肫咁做..做完即刻訓啦..

搞到同MUNG佢地放個陣好似未訓醒咁..跟住同佢地周圍行啦..

賢就話返學校..我同MUNG同可欣周圍行..跟住後尾搵埋賢..

之後再行多陣就走..返到屋企7點啦..唉*好悶..冇人理=.=

訓左陣就沖涼..然後食飯..後尾同MUNG傾電話..跟住佢訓..

玩多陣電腦就訓啦..聽日又要上地理..冇作業交比佢呀..今次仆街啦>.<