└°.以後_ *無論你*┐喜歡誰.◆*!`'°我也是×﹏同樣地愛你...]]]]

...

BKchuen
暱稱: 傻仔﹏泉*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
乜野係戀愛
最後一天..我為何讓你...
給---老婆
黎M呀..情緒極不穩定=...
悶到pk
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
╭||小幹_' xanga-]]...
最近訪客
最近沒有訪客
...
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 104
今日人氣: 11
累積人氣: 2658
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 15 日  星期一   晴天


下埸對2E.. 分類: 未分類

  今日一起身冇幾耐就返學啦..尋晚同左MUNG講唔洗打黎..去訓..點知..唉*

跟住返學啦..返到學校就比返件3周周..然後同MUNG個D傾左陣就早會啦..

又要集隊..好悶呀..跟住上去就上英文堂啦..訓左添..但係一起身個人就唔同哂..

前面執陰直左..一訓醒就咁..哈哈..唔洗整都直..跟住後尾就梗係唔比佢大返初初咁啦..

跟住小息啦..冇乜野做..跟住上數學堂..都好專心上堂啦..跟住中文..

冇野做..好悶..跟住就音樂啦..成堂係度做卷..唉*好悶添..

跟住LUNCH啦..去左睇波..2B同2E和左..0:0喎..跟住12碼啦..

2B羸左..2:0..姐係我地下埸同2E爭第三啦..一定要羸呀..

跟住就打鐘啦..上返去啦..上科學堂..係度玩..冇咁悶..跟住上左兩堂就到MISS鄭堂

好悶呀..想死..好彩一堂姐..跟住後尾比王雪櫃留..派默書..

SEEN食蛋..UNSEEN就有39分..哈哈..好野../\/\” 

跟住就搵MUNG同可欣啦..跟住就周圍行啦..後尾就返屋企啦..

返到去7點咁上下啦..好悶呀..唉*冇乜人同我傾計..

想你日日都可以咁開心..唔好再唔開心啦..

2006 年 5 月 14 日  星期日   晴天


好悶呀.. 分類: 未分類

  今日9點幾先起身..所以冇同呀"女麻"去飲茶..跟住起身就諗住開機啦..

不過個滑鼠輕左..用唔到電腦..跟住打電話比MUNG又唔通..唉*好悶添..

跟住就落街食野..再睇陣電視..跟住12點幾就去買過個新滑鼠..

跟住返黎就開機ON MSN啦..跟住就同人傾MSN..睇電視同埋食野啦..

跟住就冇野做..唉*悶到想死..淨係係度傾MSN..仲要唔係傾好耐..

唉*總之就悶死啦..跟住夜晚就又拎左呀媽部電話玩SMS..

咁都冇咁悶..聽日又有大把功課交..一樣都未做添..唉*

2006 年 5 月 13 日  星期六   晴天


好好玩.. 分類: 未分類

  今日好早就起身返足球啦..返到去都係得幾個人..等左好耐先有得鬥波..

跟住冇幾耐都開始多返d人啦..不過都係好悶..跟住走啦..冇人拎波..

跟住比左關凱健拎..跟住就同聰聰走啦..本身去左士多諗住打電話..

跟住聰聰就話唔好打..佢地未放..咁咪同佢去左NLW打排球囉..

跟住打完之後見到可欣..就叫埋MUNG出黎啦..後尾我同可欣去左M記..

然後聰聰就黎食野啦..跟住等左好耐..MUNG就黎埋..跟住我地就周圍行啦..

後尾聰聰就因為佢條女唔理佢就有D唔開心啦..而可欣我諗就因為.....冇心機

跟住聰聰就走左去打機..跟住我地就上平台..去左條橋個邊..

係度傾下計..玩下咁啦..幾好玩丫..跟住可欣就走啦..MUNG後尾又要去食飯..

跟住就返屋企啦..返到屋企開機個滑鼠就輕左..整黎整去都整唔到..

跟住咪照用住先..不過好難傾到計..跟住就拎左老母部機同人SD SMS..

好想快D到6月8號呀..唔知會有咩講呢..又唔講喎..搞到我鬼咁想知..