今日一起身冇幾耐就返學啦..尋晚同左MUNG講唔洗打黎..去訓..點知..唉*
跟住返學啦..返到學校就比返件3周周..然後同MUNG個D傾左陣就早會啦..
又要集隊..好悶呀..跟住上去就上英文堂啦..訓左添..但係一起身個人就唔同哂..
前面執陰直左..一訓醒就咁..哈哈..唔洗整都直..跟住後尾就梗係唔比佢大返初初咁啦..
跟住小息啦..冇乜野做..跟住上數學堂..都好專心上堂啦..跟住中文..
冇野做..好悶..跟住就音樂啦..成堂係度做卷..唉*好悶添..
跟住LUNCH啦..去左睇波..2B同2E和左..0:0喎..跟住12碼啦..
2B羸左..2:0..姐係我地下埸同2E爭第三啦..一定要羸呀..
跟住就打鐘啦..上返去啦..上科學堂..係度玩..冇咁悶..跟住上左兩堂就到MISS鄭堂
好悶呀..想死..好彩一堂姐..跟住後尾比王雪櫃留..派默書..
SEEN食蛋..UNSEEN就有39分..哈哈..好野../\/\”
跟住就搵MUNG同可欣啦..跟住就周圍行啦..後尾就返屋企啦..
返到去7點咁上下啦..好悶呀..唉*冇乜人同我傾計..
想你日日都可以咁開心..唔好再唔開心啦..
|