└°.以後_ *無論你*┐喜歡誰.◆*!`'°我也是×﹏同樣地愛你...]]]]

...

BKchuen
暱稱: 傻仔﹏泉*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
乜野係戀愛
最後一天..我為何讓你...
給---老婆
黎M呀..情緒極不穩定=...
悶到pk
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
╭||小幹_' xanga-]]...
最近訪客
最近沒有訪客
...
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 104
今日人氣: 2
累積人氣: 2647
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 15 日  星期四   晴天


好開心/\/\” 分類: 未分類

今日起身冇耐就ON啦..真好好彩..MUNG冇嬲啦/\/\”

不過我仍然都係唔識氹女仔..真係要改下..跟住MUNG話晴同賢去佢屋企啦..

咁我就訓覺..後尾佢叫我去..咁我就同聰聰去啦..食完野就落去..

等左半粒鐘條死仔先話老豆唔比=.=我頂...算數..快d去好過..

跟住去到啦..佢地都唔落黎..搞到我係下面又等..仲比人屌添-.-

之後上去MUNG屋企啦..係度玩..玩到好癲..咁就可以知到係我黎之前佢地仲勁啦..

後尾傾左陣..玩左陣就走啦..晴同賢走左..我就同MUNG行左陣新達..

之後就去搵可欣..1齊去唱K..今日唱得開心過尋日..不過可欣就好1早返屋企..

得返我同MUNG係K房..係度唱下歌..不過都係聽多過唱..我地傾下咁啦..

跟住就走..上左平台傾計..傾左都幾耐下..然後就落去行下..跟住去到新達就行左個圈..

然後去M記食雪糕..食完就走啦..返到去成11點..同呀媽嘈..都冇乜點話返佢..

由佢鬧..不過唔話返佢..由我佢話真係好難頂..但係都比我頂到啵..應承左MUNG嘛..

跟住同MUNG玩左陣SM..S佢就訓..咁我就睇波啦..英格蘭VS千里達..正~~

TO:矇矇....愛爆妳呀!!!!KAKA^^

2006 年 6 月 14 日  星期三   晴天


琳生日..但係係我最傷心既1日.. 分類: 未分類

今日返學冇人陪..返到學校好似平時咁過左1日..之後放學..

本身諗住同MUNG放..但係佢唔得..結果諗住等埋俊返屋企..

但係佢又想去唱K..傑佬又話去..咁我就都去啦..今日琳生日..

生日快樂啵..不過我1D都唔快樂..去到K房啦..唱左兩隻歌都冇乜野..

之後就掛住MUNG..就打比佢啦..可惜就令到佢嬲..CUT左線之後..

我就坐埋1邊..佢地好開心咁唱歌..我就..唉*跟住俊同傑佬狂叫我唔好唔開心..

咁我就同佢地玩左陣..之後都係咁..差唔多走個陣全部人唱多首歌..

之後就走..上左平台..我就坐係度唔講野..佢地就好嘈..玩得好開心..

結果比人趕走..之後冇啦啦過富善..坐係度同佢地傾計..都冇乜心機..

好想快D返屋企..但係個個都唔肯..唉*後尾都返啦..同婷1齊返..

佢住係聰聰個邊嘛..跟住就各自搭巴士走..返到屋企即刻SD SMS比MUNG..

不過為時已夜..乜都冇用..點講都冇用..佢唔信..我知我衰..我知我仆街..

但係都冇用啦..野都冇得再講..好傷..傷爆..依家做乜都冇心機..

我聽佢講左以後唔好講野之後..成個人已經呆左..仲....................

為左個女仔咁樣..真係第1次..因為我太中意佢...........唉*

傷得很..傷都不能再傷*..知錯也無用..錯就是錯...

只好接受現實*但是心仍然不會變.......

黑色星期三...死死死死死**

2006 年 6 月 13 日  星期二   晴天


2006-06-13 分類: 未分類

應承左MUNG..一定要係1點前訓..實缺到既..睇半埸就算啦..

講返今日啦..今日自己返啦..去到K17個度..MUNG就係我前幾個人前面..

不過佢見我唔到..上到車佢應該見到啦..返到學校..搵人吹下水啦..

上到去等左勁耐先有門入..入到去就同人傾計啦..之後又上咩ICAN..

第2堂就中史啦..係度講作業..都冇聽..掛住傾計..KAKA..坐呢個位仲多野講啦..

小息啦..冇野做..中文..誦詩讀經個份野得35.5分..仲諗住合格添-.-

講左成堂無聊野就落堂..P.E..做埋D無聊野..唉*好悶呀!!考太極..3分=.=KAKA..

LUNCH啦..食左D野就落去..見到MUNG佢地..後尾佢地成班係度講野..

咁又冇野做..就去左打兩球波..之後佢地傾完..MUNG就上去..就跟住啦..

上去見到勁多人..都知咩事啦..聰聰..唉*都唔知佢點..之後就打鐘..返課室啦..

又要上兩堂英文..屌..好悶..聽乜鬼野丫..我同琪傾計好過啦..跟住佢地又傳紙仔..

掟黎掟去勁好玩..妍就好似死左咁..訓係度..車~唔好玩既..落堂啦..

雪櫃早左放我地..我地就早D去音樂室..考哂D人啦..我咁都有70分喎..哈哈..

傑佬高我1分呀..係啵..芒果核唱個首女人唱既英文歌勁似..幾好聽..好搞笑X'DDD

之後就放啦..同聰、樂再加幾個人放啦..馬子就話同民傑過去..冇同我地走..

跟住返到屋企啦..即刻打俾MUNG..之後就開機..點知開左就唔知乜事..訓左-.-

7點30起返身..即刻搵MUNG啦..勁驚佢嬲..好彩冇姐..嚇死>﹏<

之後就同人傾MSN..然後就同MUNG係電話入面溫書..跟住又睇下波咁啦..

後尾MUNG就訓啦..咁我就周圍上網啦..等12點睇法國VS瑞士..

不過淨係可以睇半埸咋..應承MUNG要1點前訓丫嘛..一定要聽佢講啦X'DDD

LOVE  U  4EVER*