應承左MUNG..一定要係1點前訓..實缺到既..睇半埸就算啦..
講返今日啦..今日自己返啦..去到K17個度..MUNG就係我前幾個人前面..
不過佢見我唔到..上到車佢應該見到啦..返到學校..搵人吹下水啦..
上到去等左勁耐先有門入..入到去就同人傾計啦..之後又上咩ICAN..
第2堂就中史啦..係度講作業..都冇聽..掛住傾計..KAKA..坐呢個位仲多野講啦..
小息啦..冇野做..中文..誦詩讀經個份野得35.5分..仲諗住合格添-.-
講左成堂無聊野就落堂..P.E..做埋D無聊野..唉*好悶呀!!考太極..3分=.=KAKA..
LUNCH啦..食左D野就落去..見到MUNG佢地..後尾佢地成班係度講野..
咁又冇野做..就去左打兩球波..之後佢地傾完..MUNG就上去..就跟住啦..
上去見到勁多人..都知咩事啦..聰聰..唉*都唔知佢點..之後就打鐘..返課室啦..
又要上兩堂英文..屌..好悶..聽乜鬼野丫..我同琪傾計好過啦..跟住佢地又傳紙仔..
掟黎掟去勁好玩..妍就好似死左咁..訓係度..車~唔好玩既..落堂啦..
雪櫃早左放我地..我地就早D去音樂室..考哂D人啦..我咁都有70分喎..哈哈..
傑佬高我1分呀..係啵..芒果核唱個首女人唱既英文歌勁似..幾好聽..好搞笑X'DDD
之後就放啦..同聰、樂再加幾個人放啦..馬子就話同民傑過去..冇同我地走..
跟住返到屋企啦..即刻打俾MUNG..之後就開機..點知開左就唔知乜事..訓左-.-
7點30起返身..即刻搵MUNG啦..勁驚佢嬲..好彩冇姐..嚇死>﹏<
之後就同人傾MSN..然後就同MUNG係電話入面溫書..跟住又睇下波咁啦..
後尾MUNG就訓啦..咁我就周圍上網啦..等12點睇法國VS瑞士..
不過淨係可以睇半埸咋..應承MUNG要1點前訓丫嘛..一定要聽佢講啦X'DDD
LOVE U 4EVER* |