今日遲左D出門口...返到學校就上去班房啦..之後係度呆左咁係坐係枱度..
跟住聽早會宣佈..之後王雪櫃又唔知死左去邊..冇左個班主任..成班傻哂..
係度打交..鬧交..搞寸咁..勁HIGH喎..之後王雪櫃返黎啦..鬧左陣人先肯派..
收到成績表..D成績都同我想像中差唔多啦..全班34/40..全級109..
升到班啦..不過傑佬就128..好難再同佢1班啵..我地班冇人留班..
得1個試升..個個就係璁璁啦..不過佢進步左勁多啦..跟住就到小息啦..
落到去同人吹左陣水..之後上禮堂啦..上去聽左佢鳩up勁耐..之後頒獎啦..
璁璁拎左個咩進步獎..好波!!!^^"之後頒哂獎之後就要我地成班留係度慶功..
之後食完野就去搵老婆啦..去左NATALIE屋企啦..跟住冇耐就陪佢去圖書館搵佢老豆..
之後我同老婆就去左新達M記..之後NATALIE就黎搵我地..之後就上老婆屋企..
NATALIE同老婆個細路玩得勁癲喎..好似扑野咁= ="我同老婆就去埋1邊啦..
跟住傾左陣咁啦..之後就走啦..返到屋企CALL老婆..然後玩MSN啦..
跟住再同老婆玩左陣SM同傾電話..跟住再睇左陣頭文字D同埋打日記就訓啦..
咁就過左1年啦..要升F.2啦..時間過得真係快..有D唔捨得添>.< |