尋日又唔知醒起身睇波..唉*次次都係咁..冇得睇=.=講返今日啦..
今日自己返學啦..又係咁..悶到嘔-.-跟返到學校傑佬就過黎..跟住係度吹下水啦..
今日唔洗集隊..上到去..嘩..正啦..涼哂..唔洗比太陽曬..之後開考啦..
中史喎..平時冇聽書..依家又冇溫書..唔識添..我諗唔合格添啦..唉*
跟住就落去小息啦..又係要企好耐先放我地上..上到去冇耐就考啦..
差唔多完個陣聽唔清楚..搞到有幾條做唔到啵..算數~放啦..諗住搵傑佬又拉 唔到..
過到新興就見到1大班人係度..之後去左KFC搵老婆啦..跟住就去左等架72..
等左好耐..又熱又攰喎..咁就搭火車啦..唔知點解我發脾氣..都唔記得左咩事=.=
之後去到沙田啦..賢個唔知呀爸定呀媽要佢返去..咁佢就返左去啦..得返我同老婆..
之後行左出去..冇啦啦有班女係度狂望過黎..都唔知乜水..好似係小學識咁既..
跟住就周圍行啦..後尾都係咁去睇戲..周圍行左陣..跟住就返屋企啦..返到屋企打比老婆..
之後傾傾下電話就整嬲左老婆啦..都係我衰既..之後我又訓左..後尾醒返就同老婆講返啦..
跟住就同老婆玩SM..同埋玩電腦..等到11點就睇波..巴西3:0加納=.=
聽日要早起身..所以唔睇西班牙VS法國個埸啦..成3點先開波..都係早少少訓啦.. |