└°.以後_ *無論你*┐喜歡誰.◆*!`'°我也是×﹏同樣地愛你...]]]]

...

BKchuen
暱稱: 傻仔﹏泉*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
乜野係戀愛
最後一天..我為何讓你...
給---老婆
黎M呀..情緒極不穩定=...
悶到pk
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
╭||小幹_' xanga-]]...
最近訪客
最近沒有訪客
...
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 104
今日人氣: 0
累積人氣: 2640
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 29 日  星期四   晴天


無聊地在家中=.= 分類: 未分類

今日7點起左身..咁早冇野好做..跟住又放過..11點先身啦..

起身冇耐就ON MSN..之後就打比老婆仔..跟住傾陣計啦..

跟住晏奏老婆出左去啦..我就DOWN左套小孩不笨2黎睇啦..

嘩..套戲兩個男主角令仔過之前啦..型仔左..我覺得套戲好好睇囉..

超感人..跟住睇完冇幾耐老婆就返左屋企..之後就傾電話同埋玩MSN..

跟住佢又DOWN左套戲黎睇..然後就同老婆仔玩SM 啦..今日冇出街呀=.=

唉*好彩都有套野睇下姐..如果唔係就悶死左=.=聽日返學啦..要派卷..

希望老婆仔同我都科科合格..老婆仔順理升到F.2啦^^

2006 年 6 月 28 日  星期三   晴天


睇"凶兆">.< 分類: 未分類

今日好早就起左身..跟住就ON MSN..估唔到都有3個人ON..KAKA^^

跟住就去左賢屋企啦..唉*坐左成粒鐘..又悶又眼訓..悶到想死=.=

跟住過左漫長既1個鐘之後就去沙田啦..行左陣..跟住去買飛..之後諗全買野食..

但係都係冇買過D乜..之後就入埸啦..初初做個陣真係唔恐佈..好鬼悶..

之後開始有死人啦..跟住我咪集中D睇囉..之後佢地去左查個墓..突然彈隻狼出黎..

屌~~嚇撚死=.=之後就死左好多人..後尾個男人唔忍心殺個個細路..搞到自己死撚埋..

原來套野同之前個蹶差唔多..淨係改左少少..賢都知道好多劇情..搞到冇咁好睇..

總之就唔睇凶兆啦..不過都差唔多姐..都幾好睇丫..跟住我地行左沙田1陣..

之後返大埔..去左圖書館..跟住冇幾耐就落去..落去就落大雨..之後就去左M記啦..

賢整個頭超好笑..跟住冇幾耐就走..之後賢就返屋企..跟住我同老婆就行啦..

後尾去到火車站就上去行..行左陣就去食KFC..跟住就返屋企啦..返到去即刻打比老婆..

之後就傾MSN..後尾就好似平時咁啦..聽日又可能冇野做..唉*

2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天


考完試喇!!!/\/\” 分類: 未分類

尋日又唔知醒起身睇波..唉*次次都係咁..冇得睇=.=講返今日啦..

今日自己返學啦..又係咁..悶到嘔-.-跟返到學校傑佬就過黎..跟住係度吹下水啦..

今日唔洗集隊..上到去..嘩..正啦..涼哂..唔洗比太陽曬..之後開考啦..

中史喎..平時冇聽書..依家又冇溫書..唔識添..我諗唔合格添啦..唉*

跟住就落去小息啦..又係要企好耐先放我地上..上到去冇耐就考啦..

差唔多完個陣聽唔清楚..搞到有幾條做唔到啵..算數~放啦..諗住搵傑佬又拉 唔到..

過到新興就見到1大班人係度..之後去左KFC搵老婆啦..跟住就去左等架72..

等左好耐..又熱又攰喎..咁就搭火車啦..唔知點解我發脾氣..都唔記得左咩事=.=

之後去到沙田啦..賢個唔知呀爸定呀媽要佢返去..咁佢就返左去啦..得返我同老婆..

之後行左出去..冇啦啦有班女係度狂望過黎..都唔知乜水..好似係小學識咁既..

跟住就周圍行啦..後尾都係咁去睇戲..周圍行左陣..跟住就返屋企啦..返到屋企打比老婆..

之後傾傾下電話就整嬲左老婆啦..都係我衰既..之後我又訓左..後尾醒返就同老婆講返啦..

跟住就同老婆玩SM..同埋玩電腦..等到11點就睇波..巴西3:0加納=.=

聽日要早起身..所以唔睇西班牙VS法國個埸啦..成3點先開波..都係早少少訓啦..